BRATISLAVA. Predaj skupiny najviac potiahol slovenský trh, ktorý v novembri medziročne vzrástol o 35,2 %.
"České predaje boli vyššie o 10,6 %, čo vzhľadom na podmienky na miestnom trhu považujeme za dobrý výsledok. Napriek tomu, že naše výsledky v Rusku zaznamenali oproti rovnakému mesiacu minulého roka rast o 43 %, stále čiastočne zaostávajú za našimi veľmi ambicióznymi plánmi,“ komentovala výsledky generálna riaditeľka AAA Auto Karolína Topolová.
"Čo sa týka ďalšieho rastu, sme vzhľadom na mnohé známky možného ekonomického spomalenia v odhadoch na najbližšie tri až štyri mesiace pomerne opatrní," dodala.
Do konca roka plánuje AAA Auto predať 50 tis. áut. Aj v novembri zaznamenala skupina pomerne vysoký dopyt po finančných produktoch.
Na splátky predala v Českej republike polovicu áut, na Slovensku to bolo až takmer 55 % automobilov. AAA Auto v súčasnosti ponúka služby financovania nákupu vozidiel od piatich partnerov v Českej republike a troch na Slovensku.
V roku 2013 plánuje skupina otvoriť niekoľko nových pobočiek v Českej a Slovenskej republike, v polovici januára chce na Slovensku otvoriť aj prvú pobočku Mototechna.