FRANKFURT.
Adidas informoval, že pôvodnú prognózu tržieb Reeboku na rok 2015 na úrovni 3 miliardy eur znížil na 2 miliardy eur.
Nemecká spoločnosť, ktorá je po americkej firme Nike druhým najväčším výrobcom športovej obuvi a oblečenia, kúpila Reebok v auguste 2005 za 3,8 miliardy USD (2,93 miliardy eur). Spočiatku jej divízia prinášala veľmi dobré výsledky, v poslednom období sa však tejto značke prestalo dariť.
Tržby Reeboku klesli v 2. štvrťroku medziročne o 26 %, pričom sa aj za celý rok 2012 očakáva v porovnaní s vlaňajškom pokles.
V roku 2011 dosiahli tržby firmy Reebok 1,96 miliardy eur. Podľa šéfa Adidasu Herberta Heinera musí Reebok prísť s novými produktmi, pričom by sa mal zamerať na topánky v kategórii fitness.
Celá spoločnosť Adidas však vďaka úspešnosti iných produktov očakáva rast tržieb do konca roku 2015 takmer o 10 % na 17 miliárd eur. Podporiť by to mal zvýšený záujem o výrobky rovnomennej značky a produkty na golf.
Informovala o tom agentúra Reuters.