Zamestnanci VW dostanú priemerné odmeny 1 100 eur

Zamestnanci automobilky Volkswagen dostanú v septembri ku augustovej mzde aj odmeny za hospodárske výsledky, pohybovať sa budú na priemernej úrovni 1100 eur na zamestnanca.

BRATISLAVA.

"Vyplatený bonus, ktorý dostanú tarifní zamestnanci pôsobiaci v spoločnosti v minulom roku, pozostáva z odmeny za hospodárske výsledky roku 2011 v priemernej výške 705 eur na zamestnanca a bonusu za flexibilitu 200 eur," uviedol hovorca automobilky Vladimír Machalík.

Výška odmeny je závislá aj od dĺžky pracovného pomeru v predchádzajúcom roku.

"Okrem toho všetci tarifní zamestnanci dostanú aj preddavok pre trvalé zaistenie udržateľného úspechu v priemernej výške 200 eur na zamestnanca," informoval Machalík.

Preddavok odmeny v priemernej výške 200 eur už zamestnanci dostali aj spolu so mzdou za mesiac marec 2012.

Výroba v bratislavskom závode rastie, spoločnosť v minulom roku vyrobila viac ako 210 tis. vozidiel, čo predstavuje medziročný nárast o 45,6 percenta.

Na celkovej produkcii sa vozidlá SUV podieľali pomerom 93 %, obrat spoločnosti vlani dosiahol úroveň 5,19 mld. eur. V prvom polroku 2012 vyrobila automobilka viac ako 209,4 tis. vozidiel, čo je takmer toľko ako za celý minulý rok.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  2. Projekt Seberíniho: 60% vypredané ešte pred začiatkom kampane
  3. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  4. Hyundai Tucson Shadow určite nezostane v tieni.
  5. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  6. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  7. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  8. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  9. Rastie nám pokrivená generácia?
  10. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  1. Projekt Seberíniho: 60% vypredané ešte pred začiatkom kampane
  2. FSEV UK v Bratislave: Prax je súčasťou študijných programov
  3. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  4. Hyundai Tucson Shadow určite nezostane v tieni.
  5. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  6. Exkurzia odborárov a absolventov SvF STU v Bratislave 2017
  7. Zvolen: Zvolenčania myslia na zabezpečenie svojich domovov
  8. Detské zúbky sú veda
  9. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  10. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 7 231
  2. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to) 3 290
  3. Rastie nám pokrivená generácia? 3 138
  4. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 629
  5. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 1 860
  6. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy! 1 188
  7. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 116
  8. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 1 112
  9. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách 1 058
  10. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície? 936

Téma: Štrajk vo Volkswagene


Článok je zaradený aj do ďalších tém Autá Volkswagen

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Milióny na jeho plat? Výskumy ukázali, že Sagan sa oplatí

Tím Bora-Hansgrohe má za sebou prvú sezónu v najvyššej lige. Očakávali sme viac, ale nebolo to zlé, hovorí šéf tímu Ralph Denk.

KOMENTÁRE

Menej rande, alkoholu aj sexu. Súčasná doba predlžuje dospievanie

Vek 25 rokov je akoby 18 z minulosti.

Neprehliadnite tiež

Čína zablokovala WhatsApp, blíži sa 19. zjazd komunistickej strany

WhatsApp sa stal terčom cenzúry čínskej komunistickej vlády aj v júli tohto roka.

Svetová ekonomika solídne rastie aj napriek mnohým rizikám

Takmer dekádu po vypuknutí globálnej finančnej krízy sa svetová ekonomika oživuje.

Volvo Cars natlačí do závodu v Južnej Karolíne miliardu dolárov

Volvo je v poradí tretím veľkým výrobcom áut, ktorý prichádza do Južnej Karolíny.

Čínská Alibaba chce vybudovať globálnu logistickú sieť, investuje miliardy

Alibaba, ktorá patrí k jednej z najhodnotnejších spoločností v Ázii, profituje z pokračujúceho apetítu čínskych spotrebiteľov.