IKEA chce v Európe vybudovať sieť lacných hotelov

Je to doteraz najväčší realitný projekt nábytkárskeho koncernu.

ŠTOKHOLM. IKEA chce v Európe vybudovať sieť lacných hotelov. Nasleduje tak trend lacného, ale moderne vybaveného ubytovania. Rozvoj v tomto segmente patrí vďaka lacným letenkám a znižovaniu nákladov na služobné cesty zo strany firiem k najrýchlejšie rastúcim v oblasti hotelierstva.

Sieť by mala mať 100 hotelov, ktorá nebude mať značku IKEA a jej hotely nebudú vybavené nábytkom skupiny.

Dopyt po lacnom, ale štýlovom ubytovaní je vysoký a stále rastie z dôvodu úspor firiem aj domácností, uviedol Harald Muller, predstaviteľ realitnej divízie koncernu Inter IKEA, ktorá vlastní značku aj koncept IKEA. "Lacné dizajnové hotely sú dnes najrýchlejšie rastúcim hotelovým segmentom."

IKEA otvorí svoj prvý hotel zrejme v roku 2014 v Nemecku a sieť bude mať na starosti medzinárodný prevádzkovateľ hotelov. "Nebude v ňom nábytok IKEA," povedal Muller. "Nie je to hotel IKEA. Je to pokračovanie našich normálnych investičných aktivít v oblasti realít."

Inter IKEA už vlastní niekoľko hotelov a pracuje na ďalších. Nový projekt však bude prvou hotelovou sieťou spoločnosti. Inter IKEA už hľadá a kupuje pozemky pre budúce hotely siete.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  2. Projekt Seberíniho: 60% vypredané ešte pred začiatkom kampane
  3. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  4. Hyundai Tucson Shadow určite nezostane v tieni.
  5. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  6. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  7. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  8. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  9. Rastie nám pokrivená generácia?
  10. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  1. Projekt Seberíniho: 60% vypredané ešte pred začiatkom kampane
  2. FSEV UK v Bratislave: Prax je súčasťou študijných programov
  3. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  4. Hyundai Tucson Shadow určite nezostane v tieni.
  5. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  6. Exkurzia odborárov a absolventov SvF STU v Bratislave 2017
  7. Zvolen: Zvolenčania myslia na zabezpečenie svojich domovov
  8. Detské zúbky sú veda
  9. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  10. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 7 231
  2. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to) 3 290
  3. Rastie nám pokrivená generácia? 3 138
  4. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 629
  5. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 1 860
  6. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy! 1 188
  7. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 116
  8. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 1 112
  9. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách 1 058
  10. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície? 936

Téma: Ikea


Článok je zaradený aj do ďalších tém Hotely

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Milióny na jeho plat? Výskumy ukázali, že Sagan sa oplatí

Tím Bora-Hansgrohe má za sebou prvú sezónu v najvyššej lige. Očakávali sme viac, ale nebolo to zlé, hovorí šéf tímu Ralph Denk.

KOMENTÁRE

Menej rande, alkoholu aj sexu. Súčasná doba predlžuje dospievanie

Vek 25 rokov je akoby 18 z minulosti.

Neprehliadnite tiež

Čína zablokovala WhatsApp, blíži sa 19. zjazd komunistickej strany

WhatsApp sa stal terčom cenzúry čínskej komunistickej vlády aj v júli tohto roka.

Svetová ekonomika solídne rastie aj napriek mnohým rizikám

Takmer dekádu po vypuknutí globálnej finančnej krízy sa svetová ekonomika oživuje.

Volvo Cars natlačí do závodu v Južnej Karolíne miliardu dolárov

Volvo je v poradí tretím veľkým výrobcom áut, ktorý prichádza do Južnej Karolíny.

Čínská Alibaba chce vybudovať globálnu logistickú sieť, investuje miliardy

Alibaba, ktorá patrí k jednej z najhodnotnejších spoločností v Ázii, profituje z pokračujúceho apetítu čínskych spotrebiteľov.