SOUL. Dôvodom horších než očakávaných výsledkov boli najmä zvýšené marketingové náklady na nové autá a rezervy na krytie potenciálnych produkčných strát v dôsledku štrajkov.
Čistý zisk klesol o 2,7 % na 1,1 bilióna wonov (780 miliónov eur) oproti revidovanému zisku na úrovni 1,13 bilióna wonov v 2. kvartáli 2011. Analytici oslovení agentúrou Bloomberg očakávali zisk na úrovni 1,21 bilióna wonov. Prevádzkový zisk sa zvýšil o 18 % na 1,2 bilióna wonov a tržby o 8,4 % na 12,55 bilióna wonov.
Druhá najväčšia automobilka v Kórejskej republike dodala, že za 2. kvartál predala 704.022 áut, čo znamená, že by mala splniť tohtoročný cieľ predaja na úrovni 2,71 milióna vozidiel.
Informovali o tom agentúry AP a Bloomberg.