VARŠAVA.
Dôvodom je vysoký dopyt po produktoch súvisiacich s práve prebiehajúcim európskym šampionátom. Informoval o tom novinárov vo Varšave výkonný riaditeľ firmy Herbert Hainer.
Druhý najväčší výrobca športovej obuvi na svete po firme Nike pôvodne počítal, že v tejto kategórii dosiahne tento rok tržby o niečo vyššie než 1,5 miliardy eur.
To bola úroveň tržieb z roku 2010, keď sa konali Majstrovstvá sveta vo futbale. Európsky šampionát, ktorý momentálne prebieha v Poľsku a na Ukrajine, však nemeckej spoločnosti umožnil prevziať tento rok vedúcu pozíciu na poľskom trhu práve na úkor Nike.
Nemecká firma zároveň poprela, že by mala záujem o futbalovú značku Umbro, ktorú plánuje predať práve americká spoločnosť Nike. "Už teraz sme lídrom na trhu s futbalovými produktmi, ďalšiu značku nepotrebujeme," povedal Hainer.
Informovala o tom agentúra Reuters.