Bratislava 18. augusta (TASR) - S cieľom zvýšiť informovanosť o investičných príležitostiach a možnostiach ako aj o celkovej podnikateľskej situácii na Slovensku rozširuje agentúra SARIO svoje komunikačné prostriedky o nový dvojmesačník InvestReport Slovakia.
Nový časopis, ktorého prvé číslo vychádza v týchto dňoch, chce podľa manažéra pre vzťahy s verejnosťou SARIO Martina Horvátha nadviazať na tradíciu periodika, ktoré agentúra vydávala v predošlom období. Zásadný kvalitatívny rozdiel je však podľa neho v prístupe k výberu a spracovaniu tém a tiež v distribúcii. "InvestReport Slovakia sa bude vyznačovať predovšetkým novinárskym spracúvaním aktuálnych tém, týkajúcich sa zahraničných investícií na Slovensku," uviedol M. Horváth.
Dvojmesačník má ambíciu stať sa základným komunikačným prostriedkom agentúry a bude distribuovaný investorom z databázy SARIO, zastupiteľským úradom krajín etablovaných na Slovensku ako aj zastupiteľským úradom SR v zahraničí, predovšetkým v krajinách s vysokým investičným potenciálom. Cieľovou skupinou sú tiež najvyšší predstavitelia SR, všetky ministerstvá a rovnako predstavitelia regiónov od prednostov krajských a okresných úradov po primátorov a starostov miest a obcí. Prvé, augustové číslo vychádza v náklade 2800 kusov. M. Horváth pritom predpokladá postupné zvýšenie nákladu a rozšírenie distribúcie. Do konca tohto roka by mali vyjsť ďalšie dve čísla.