Trieda 9. A dostane lepší vysielací čas

Dokumentárna reality šou na Jednotke mala lepšie čísla sledovanosti v repríze ako v premiére.

Príbehy deviatakov z Haliče si pozrelo viac divákov v sobotu ako vo štvrtok.(Zdroj: RTVS)

BRATISLAVA. Slovenská televízia posúva svoju dokumentárnu reality šou Trieda 9. A do prime timu o dvadsiatej, tesne za večerné spravodajstvo. Vysielať sa teda bude približne o 50 minút skôr ako minulý týždeň.

Trieda 9. A pôjde vo štvrtok od 20.10 h a súťažnú reláciu 5 proti 5 špeciál posúva STV na 20.45. STV plánuje využiť dlhý reklamný blok, ktorý tesne po športovom spravodajstve vysiela komerčná konkurencia pred začiatkom večerného programu.

Úvodný hodinový diel teraz vystrieda dvanásť tridsať minútových častí, ktoré majú byť pevne zasadené v programe. Pozerať sa však dá aj na webstránke verejnoprávnej televízie a úvodná časť už sa objavila k stiahnutiu aj na ulozto.cz.

Repríza lepšie ako premiéra

Premiéru Triedy 9. A si na Jednotke pozrelo len 4,2 percenta divákov pri obrazovkách, 40 percent pozeralo Farmu na Markíze.

„Samotný obsah tejto reality show sa stretol s veľmi pozitívnymi reakciami. Napriek tomu nás divácky zásah premiéry úplne neuspokojil, a preto reagujeme presunom už tento týždeň,“ hovorí programový šéf STV Andrej Miklánek.

Dokumentárna reality show Trieda 9. A získala po svojej minulotýždňovej premiére množstvo pozitívnych ohlasov. Zatiaľ čo vo štvrtok večer diváci reláciu nenašli, sobotnú reprízu o pol jedenástej predpoludní sledovalo takmer dvojnásobný trhový podiel.

Prichádzajú aj Kennedyovci

„Jednotka zároveň od budúceho týždňa zaraďuje do vysielania aj nový silný akvizičný titul s názvom Kennedyovci,“ povedal hovorca Rozhlasu a televízie Slovenska Richard Šümeghy.

STV bude od soboty 28. apríla po Pošte pre teba o 21.15 h vysielať zakaždým dva diely Kennedyovcov za sebou.

„Ide o príbeh americkej prezidentskej rodiny, ktorá sa dostala na vrchol, ale zaplatila za to príliš veľkú daň. Seriál poukazuje na rodinné vzťahy počas historických udalostí, či už ide o inváziu v Zátoke svíň alebo kubánsku krízu počas studenej vojny,“ povedal Šümeghy.

Slovenskej televízii sa v hlavnom vysielacom čase dlhodobo nedarí a za komerčnou konkurenciou výrazne zaostáva. „V prime-time dokáže uspieť iba s komerčnejšie orientovanými formátmi typu Pošta pre teba či Legendy popu,“ hovorí Lukáš Kočišek, redaktor medialne.sk. Ani dlhodobo úspešný seriál Dr. House už nemá čísla ako kedysi.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  4. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  8. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  9. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  10. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  3. Malé knedličky, veľké dojmy
  4. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  5. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  6. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  7. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  8. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  9. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  10. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  1. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 11 480
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 11 147
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 8 145
  4. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 6 267
  5. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 6 168
  6. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 4 278
  7. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 4 088
  8. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 517
  9. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 2 633
  10. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet 2 516

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Opel zrejme skončí vo francúzskych rukách. Bude sa vyrábať na Slovensku?

Francúzska spoločnosť PSA Group rokuje o kúpe nemeckej automobilky Opel od amerického koncernu General Motors. Značka je v dlhodobej strate.

KOMENTÁRE

Pozrite, čo sa stalo na Slovensku, hromží Trump pred kamerami

Preceňovanie utečeneckej témy odpútava pozornosť od úplatkov.

DOMOV

Exminister z nástenkového tendra kontroluje mestský podnik

Hlavní aktéri nástenkového tendra dnes žijú bežným životom.

KOMENTÁRE

Lepší príklad podvádzania pri tendroch by nevymyslel ani Matovič

Po rokoch idú nástenkári pred súd.

Neprehliadnite tiež

Opel zrejme skončí vo francúzskych rukách. Bude sa vyrábať na Slovensku?

Francúzska spoločnosť PSA Group rokuje o kúpe nemeckej automobilky Opel od amerického koncernu General Motors. Značka je v dlhodobej strate.

Spor medzi štátom a vysokými školami vyriešia až súdy

Či bolo všetko v poriadku, posudzuje aj Úrad pre verejné obstarávanie. V niektorých prípadoch už dal za pravdu školám.

Analytici z prognóz nepoľavujú, ekonomika má rásť vyše trojpercentným tempom

Analytici komerčných bánk predpovedajú slovenskému hospodárstvu v tomto roku medziročný rast o 3,2 percenta.

Od marca sa menia pravidlá osobného bankrotu, bude dostupnejší

Domáhať sa zbavenia dlhov týmito spôsobmi bude môcť dlžník iba raz za desať rokov.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop