MÉDIÁ

STV má nový vizuál. Pozrite si ho

Bratislavské kreatívne štúdio Milk ukázalo nový vizuál Jednotky a Dvojky.

(Zdroj: REPROFOTO - SME)

BRATISLAVA. Slovenská televízia začala od 1. marca používať vo vysielaní nové logo. Zmena sa týka Jednotky aj Dvojky.

Informuje o tom server medialne.sk.

Kompletnú vizuálnu identitu vrátane jinglov a programových upútaviek vytvorila spoločnosť Milk v spolupráci s Centrom kreatívy RTVS. Verejnoprávny telerozhlas zaň zaplatí približne 108-tisíc eur.

Dlhá práca

„Spoločným identifikačným prvkom logotypov Jednotky a Dvojky je dvojbodka,“ priblížil hovorca RTVS Richard Šümeghy.

„Výsledný tvar a dizajn Jednotky podľa neho vznikal relatívne dlho, rešeršom a skicovaním strávil kreatívny tím viac ako mesiac,“ povedal Šümeghy.

Bolo jasne určené, že komunikácia nebude postavená na celebritách, ani neznámych ľuďoch z kastingov. Zároveň sa tvorcovia chceli vyhnúť výtvarným a animačným postupom bežne používaným v slovenskom televíznom prostredí. „Výsledkom bolo preto rozhodnutie, že komunikácia s divákom bude prebiehať cez každodenné a obyčajné predmety, ktoré všetci poznajú a ktoré sa divákom spájajú s intímnymi zážitkami napríklad z detstva,“ povedal hovorca RTVS.

Nafukovacia bábika, starý gramofón, škrečok, ktorého mal doma skoro každý alebo lampa, pri ktorej si dieťa robí domáce úlohy... Jednotka ako symbol všetkého, čo máme radi.

„Ďalšou charakteristikou novej vizuálnej identity je minimálna miera pohybu v obraze. Znelky sú tak v absolútnom kontraste k iným televíziám,“ povedal Šümeghy.

Nielen sledovanosť

Táto skromnosť a umiernenosť je podľa Šümeghyho na jednej strane moderná, na druhej strane akoby potvrdzovala myšlienku, že cieľom vysielania verejnoprávnej televízie nie sú primárne čísla sledovanosti, ale najmä kultivácia verejného priestoru.

„Identita Dvojky vychádza z charakteru jej programovej skladby, a zároveň ju definuje. Ide o priestor, kde si každý nájde to špecifické - to, čo ho zaujíma: od dokumentu, cez regionálne témy až po šport,“ dodal Šümeghy.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  7. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  1. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 22 045
  2. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 12 051
  3. Rastie nám pokrivená generácia? 9 854
  4. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 2 489
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 394
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 2 173
  7. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 546
  8. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 1 413
  9. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 368
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky 1 110

Hlavné správy zo Sme.sk

TECH

Astronautka z NASA: Pocit úžasu s vami ostane aj na Zemi

Ako vyzerá tréning a ako sa astronauti pripravujú na zlyhania.

DOMOV

Najhoršiu zmrzlinu toto leto našli v Ružomberku

Takmer v tretine zistili hygienici nedostatky.

PLUS

Angela Merkelová: Krízová manažérka, ktorá ochránila Nemcov

Má dobré nervy a zvláda krízové situácie.

Neprehliadnite tiež

Fed sa chce zbaviť dlhopisov, ktoré nakupoval od krízy. Čo to prinesie?

Od októbra sa americká centrálna banka každý mesiac zbaví dlhopisov v hodnote 10 miliárd dolárov.

Do Prahy dorazili čínske bicykle ofo, ide o najväčšiu bikesharingovú službu na svete

Obyvatelia Prahy môžu zadarmo jazdiť na bicykloch od firmy ofo. Stačí im na to len mobilný telefón.

V Bratislave otvorili pizzeriu Domino´s, druhú najväčšiu sieť na svete

Pizzeria Domino´s má v hlavnom meste problém s doručovaním.