Najdrahší reklamný spot bol na Coca-Colu

Za reklamné spoty vlani zadávatelia zaplatili vyše pol miliardy eur. Najviac dali mobilní operátori.

Bratislava. V roku 2011 odvysielali celoštátne televízie na Slovensku viac ako 651 tisíc reklamných spotov. Divákov tak vystavili reklamám na takmer 4038 hodín, čo je vyše 168 dní. Vyplýva to z monitoringu TNS Slovakia, o ktorom TASR informovala Jana Tibenská z TNS Media Intelligence.

Na spoty vyše pol miliardy

Medziročne podľa nej vzrástol počet odvysielaných spotov v slovenských televíziách o dve percentá. Predstavuje to nárast o deväť hodín vysielania reklamy.

"Podľa monitoringu TNS Slovakia preinvestovali zadávatelia v televíziách v roku 2011 takmer 550 miliónov eur," vyčíslila Tibenská. Objem reklamných výdavkov sa tak medziročne zvýšil o 18 percent.

Priemerná dĺžka jedného spotu bola podľa agentúry 22 sekúnd. Najviac využívané boli už tradične 30-sekundové spoty, avšak medziročne ich počet klesol. "Naopak, o 21 percent stúpol počet odvysielaných 20-sekundových spotov," dodala.

Najdrahšia Coca-Cola

Najviac reklám odvysielali televízie v pondelok 5. decembra 2011, a to spolu 2492 spotov. "Najdrahším spotom roka 2011 bol spot na Coca-Colu. Trval 60 sekúnd a odvysielala ho TV JOJ v utorok 15. novembra o 19.57 pred športovým spravodajstvom," vyčíslila Tibenská.

Druhý a tretí najdrahší spot videli podľa jej slov diváci 30. októbra 2011 v reklamnom bloku počas filmu Admirál a boli to 40-sekundové spoty na Nekonečný paušál od Orange a Magio Digitálnu televíziu od Telekomu.

Podľa prieskumu agentúry vložili najviac peňazí do reklamy v televízii mobilní operátori na propagáciu kampaní rôznych telekomunikačných služieb. V rebríčku nasledujú bankové produkty, autá, lieky a maloobchodné reťazce.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  4. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  8. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  9. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  10. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  1. Jakub Mankovecký z SPU v Nitre bol opäť úspešný v reze viniča
  2. Hitparáda štiav
  3. 14. ročník AmCham „Job Fair“ v Košiciach
  4. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  5. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  6. Malé knedličky, veľké dojmy
  7. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  8. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  9. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  10. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  1. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 10 685
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 7 859
  3. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 6 458
  4. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 5 475
  5. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 5 419
  6. Volkswagen Golf: Viac, než facelift 5 231
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 509
  8. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo 2 635
  9. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 2 468
  10. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa 2 189

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Británia sa rozhodla, hranice aj pre Slovákov chce zatvoriť už v marci

Theresa Mayová chystá obmedzenie voľného pohybu oznámiť v rovnaký deň, kedy oficiálne spustí rokovania o brexite.

DOMOV

Prieskum Polis: Voľby by vyhral Smer, SNS preferencie klesli

Do parlamentu by sa dostalo aj KDH.

Neprehliadnite tiež

Premiéri krajín V4 sa stretnú k téme nekvalitných výrobkov vo Varšave

Fico v Trnave zdôraznil, že chcú reagovať na niečo, čo nemôžeme akceptovať, aby z nás robili občanov 2. kategórie.

UPC zvyšuje ceny internetu a televízie. Čo môžete robiť?

Káblová spoločnosť mení služby a ceny uprostred viazanosti, ľudia sa búria.

Briti budú múdri a ak budú ľudí potrebovať, pustia ich (rozhovor)

Analytik Next Finance Jiří Cihlář tvrdí, že Veľká Británia si po brexite bude zamestnancov z cudziny vyberať.

Medzi sto najatraktívnejších regiónov Únie patrí aj Bratislavský kraj

Konkurencieschopný región je taký, ktorý dokáže firmám aj obyvateľom ponúknuť atraktívne a udržateľné prostredie na život a prácu.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop