Na opravy lokomotív dajú železnice 6,6 mil. eur

Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK), a.s. zaplatí za vykonávanie bezpečnostných prehliadok a opráv lokomotív 6,63 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty.

BRATISLAVA.

Zákazku rozdelenú na štyri časti získali dve spoločnosti - ŽOS Vrútky, a.s. spolu za 3,91 mil. eur a Železničné opravovne a strojárne Zvolen, a.s. celkom za 2,72 mil. eur. Ako vyplynulo z informácií uverejnených vo Vestníku verejného obstarávania, v každej časti tendra štátny osobný železničný dopravca prijal po jednej ponuke.

Železnice Slovenskej republiky (ŽSR) vyjdú plánované, neplánované a stredné opravy montážnych vozňov trakčného vedenia na 1,45 mil. eur. Správcovi infraštruktúry tieto služby poskytnú partnerská železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a.s. za 819 tis. eur a firma DMG, s.r.o. Preseľany za 630,9 tis. eur. Železnice rozhodli o zadaní zákazky cez rokovacie konanie s výzvou na súťaž. Pre obe časti obstarávania dostali po dve ponuky.

Za výmenu koľajových bŕzd v Čiernej nad Tisou zaplatia ŽSR pražskej firme Spojstav-ŽTT, s.r.o. 410 tis. eur. O dodávateľovi rozhodli na základe rokovacieho konania bez uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania z dôvodu ochrany výhradných práv.

Železničná spoločnosť Slovensko, a.s. začala svoju činnosť ako samostatný podnik od začiatku roka 2005 po rozdelení bývalej Železničnej spoločnosti, a.s. na dva subjekty. Spoločnosť prebrala aktivity v osobnej železničnej doprave. Eviduje základné imanie vo výške 212,441 mil. eur.

Železnice Slovenskej republiky vznikli 1. januára 1993 rozhodnutím vlády SR o zriadení štátneho podniku. Od 1. januára 2002 sa ŽSR podľa Projektu transformácie a reštrukturalizácie rozdelili na dva samostatné subjekty - ŽSR a Železničnú spoločnosť, a.s. ŽSR majú základné imanie 800,17 mil. eur, spravujú a prevádzkujú železničnú infraštruktúru, vrátane tratí a staníc.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  4. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Moskva alebo Petrohrad? 9 248
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 5 316
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 446
  4. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 2 119
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 2 046
  6. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 912
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 738
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 1 657
  9. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 503
  10. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 888

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Civilizovaná divočina. Na severe Slovenska to záhadne funguje

Oravská Polhora pôsobí ako vymyslená. Nízka nezamestnanosť, vysoká pôrodnosť, kultúra. Šéfuje jej len 33-ročný starosta.

Neprehliadnite tiež

Zamestnanci uprednostňujú finančné benefity, poteší aj služobné auto

Ukázal to najnovší prieskum personálnej spoločnosti Grafton Slovakia.

Talianske elektrické motorky prídu aj na rakúsky trh

Najlepší motocykel EMC sa volá Ego a znalci ho označujú ako "Teslu medzi motorkami".

Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Feunteun z Renaultu.

Rusko súhlasilo s reštrukturalizáciou dlhu Venezuely, splácanie potrvá desať rokov

Exprezident Chávez množstvo peňazí z predaja ropy míňal na rozsiahle sociálne programy.