Predaju piva podľa Heinekenu pomohli MS v hokeji

V minulom roku spoločnosť zaznamenala medziročný pokles celkového objemu predaja piva o 4,5 %.

(Zdroj: Ilustračné - Archív SME - Peter Žákovič)

V minulom roku totiž spoločnosť zaznamenala medziročný pokles celkového objemu predaja piva o 4,5 %.

BRATISLAVA. Spoločnosť Heineken Slovensko by mala v tomto roku zvrátiť negatívny trend z posledných dvoch rokov, keď by mal objem predaného piva dosiahnuť prinajmenšom rovnakú úroveň ako vlani.

"Momentálne tie čísla pre tento rok vyzerajú veľmi pozitívne, sú totiž mierne vyššie ako vlani a vyzerá to, že aj napriek neistej ekonomickej situácii a kríze predo dvermi môžeme byť celkom optimistickí pokiaľ ide o celoročné výsledky," povedala v utorok generálna riaditeľka Heineken Slovensko Door Plantenga.

Dôležitú úlohu podľa Plantenga už tradične zohralo počasie, ktoré predovšetkým v závere leta podporilo spotrebu piva. Významným faktorom však boli aj Majstrovstvá sveta v hokeji v máji tohto roku.

"Apríl a máj boli dobré, teplé mesiace a navyše sa k tomu pridali Majstrovstvá sveta v hokeji, kedy prišlo na Slovensko veľa turistov najmä z Ruska, Čiech, Kanady a USA, ktorí sú pivári, čo nám samozrejme pomohlo," vysvetlila Plantenga.

Aj napriek pozitívnym očakávaniam generálna riaditeľka Heineken Slovensko nemôže vylúčiť ďalší rast cien piva, ako tomu bolo naposledy vo februári tohto roku, kedy kvôli rastu cien základných surovín zdvihla ceny v priemere o 5 %.

"V súčasnosti sa touto otázkou zaoberáme, keďže dostávame cenové údaje pre budúci rok, no nemôžem teraz jednoznačne povedať či ceny piva porastú alebo nie," konštatovala Plantenga.

Heineken Slovensko je momentálne so svojim trhovým podielom viac ako 45 % v pozícii, kedy pod vplyvom európskej legislatívy už nemôže ďalej rásť prostredníctvom akvizícií, a je tak odkázaný len na rast svojich značiek.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  2. Projekt Seberíniho: 60% vypredané ešte pred začiatkom kampane
  3. Hyundai Tucson Shadow určite nezostane v tieni.
  4. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  5. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  6. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  7. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  8. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  9. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  10. Rastie nám pokrivená generácia?
  1. Projekt Seberíniho: 60% vypredané ešte pred začiatkom kampane
  2. FSEV UK v Bratislave: Prax je súčasťou študijných programov
  3. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  4. Hyundai Tucson Shadow určite nezostane v tieni.
  5. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  6. Exkurzia odborárov a absolventov SvF STU v Bratislave 2017
  7. Zvolen: Zvolenčania myslia na zabezpečenie svojich domovov
  8. Detské zúbky sú veda
  9. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  10. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 7 561
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 3 152
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 640
  4. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to) 2 627
  5. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 1 914
  6. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy! 1 158
  7. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 1 156
  8. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 145
  9. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách 982
  10. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 932

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Obchody už nechcú zbytočne vyhadzovať potraviny

Reťazce vyhadzujú tony potravín, mnohé končia v koši zbytočne.

Čo je nové na SME

Ftáčnik, Frešo, Droba a Kusý. Kandidáti na župana budú odpovedať na vaše otázky

SMEnaživo: Príďte diskutovať s kandidátmi na bratislavského župana.

Neprehliadnite tiež

Volvo Cars natlačí do závodu v Južnej Karolíne miliardu dolárov

Volvo je v poradí tretím veľkým výrobcom áut, ktorý prichádza do Južnej Karolíny.

Čínská Alibaba chce vybudovať globálnu logistickú sieť, investuje miliardy

Alibaba, ktorá patrí k jednej z najhodnotnejších spoločností v Ázii, profituje z pokračujúceho apetítu čínskych spotrebiteľov.

Obchody už nechcú zbytočne vyhadzovať potraviny

Reťazce vyhadzujú tony potravín, mnohé končia v koši zbytočne.

Domáce výrobky už nebudú neznáme. Tesco im venuje regál

Projekt na podporu domácich výrobcov už ohlásil aj obchodný reťazec Kaufland.