ROCKFORT.
Wolverine informoval, že čistý zisk za 3. kvartál, ktorý sa skončil 10. septembra, dosiahol 40,4 milióna USD (30,31 milióna eur), čo znamená 82 centov na akciu. Za rovnaké obdobie minulého roka dosiahla firma zisk 34,1 milióna USD (70 centov/akcia). Prekonala tak očakávania analytikov, ktorí počítali s tým, že zisk dosiahne maximálne 75 centov/akcia.
Tržby spoločnosti, ktorá vyrába a predáva najmä outdoorovú a pracovnú obuv, vzrástli o 13 % na 361,6 milióna USD z 320,4 milióna USD, najmä vďaka zvýšenému dopytu po outdoorovej obuvi. Ekonómovia predpokladali tržby na úrovni 357,6 milióna USD. Outdoorová divízia zahrňuje značky obuvi Chaco a Patagonia a značku obuvi a odevov Merrell, zatiaľ čo do lifestyle divízie patria výrobky značiek Hush Puppies, Sebago, Cushe a Soft Style.
Informovala o tom agentúra AP.