Výrobca obuvi Wolverine zvýšil zisk takmer o pätinu

Americký výrobca obuvi a odevov Wolverine Worldwide oznámil medziročný rast zisku za 3. štvrťrok súčasného finančného roka o 19 %, keď ho podporil najmä zvýšený dopyt po výrobkoch značiek Merrell, Patagonia a Hush Puppies.

ROCKFORT.

Wolverine informoval, že čistý zisk za 3. kvartál, ktorý sa skončil 10. septembra, dosiahol 40,4 milióna USD (30,31 milióna eur), čo znamená 82 centov na akciu. Za rovnaké obdobie minulého roka dosiahla firma zisk 34,1 milióna USD (70 centov/akcia). Prekonala tak očakávania analytikov, ktorí počítali s tým, že zisk dosiahne maximálne 75 centov/akcia.

Tržby spoločnosti, ktorá vyrába a predáva najmä outdoorovú a pracovnú obuv, vzrástli o 13 % na 361,6 milióna USD z 320,4 milióna USD, najmä vďaka zvýšenému dopytu po outdoorovej obuvi. Ekonómovia predpokladali tržby na úrovni 357,6 milióna USD. Outdoorová divízia zahrňuje značky obuvi Chaco a Patagonia a značku obuvi a odevov Merrell, zatiaľ čo do lifestyle divízie patria výrobky značiek Hush Puppies, Sebago, Cushe a Soft Style.

Článok pokračuje pod video reklamou

Informovala o tom agentúra AP.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 33 847
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 22 461
  3. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 18 436
  4. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 12 685
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 10 173
  6. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 5 573
  7. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 041
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 567
  9. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 750
  10. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 2 450

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

ONLINE: Sagan je v úniku, vyhral šprintérsku prémiu

Sledujte online prenos s nami.

Dnes píše Jaroslav Rumpli

Trump je tým najhorším spojením Danka s Gašparovičom

Metafory zlyhávajú.

Neprehliadnite tiež

Česko zažíva karavanový rozmach, dopyt prudko rastie

Česi si čoraz viac volia dovolenku na domácom trhu namiesto zahraničnej.

Hirošima straší Ružinove už vyše desaťročie

Z projektu Yosaria Plaza zostal len železobetónový skelet.

Nové Mesto má koncepciu rozvoja cyklistickej dopravy

Mestská časť si zadefinovala strategický materiál.

Na bratislavskom nábreží vznikne Eurovea City

Nová mestská štvrť vznikne prepojením viacerých projektov na brehu Dunaja.

Semafory majú tajné tlačidlo. Na čo slúži?

Nie každý gombík spustí zelenú.