Martinus.sk zvláda komunikáciu na Facebooku najlepšie

V Bratislave boli ocenené najlepšie marketingové a komunikačné riešenia na Facebooku.

info
FbRulezz 2011
Víťazi súťaže
Kategória Komunikácia na Facebooku:

1. Tisíce fanúšikov. Jedno kníhkupectvo (Martinus.sk)

2. Dovolenkové odpočítavanie (TRIAD Advertising)

3. Budovanie značky Voices (Voices)

Kategória Facebook v komunikácii:

1. Spending report (Zaraguza Digital)

2. Moja krvná skupina (Zaraguza Digital)

3. Deň neprečítaných kníh (Martinus.sk a Zaraguza)

Kategória Efektivita v komunikáci:

1. Aký si šofér (Triad Advertising)

2. Dovolenkové odpočítavanie (Triad Advertising)

3. Generátor výhovoriek (Triad Advertising)

BRATISLAVA. Komunikáciu na sociálnej sieti Facebook zo slovenských firiem najlepšie zvláda internetové kníhkupectvo Martinus.sk. Rozhodla o tom 13-členná porota súťaže FbRulezz 2011.

Porota v prípade Martinusu ocenila najmä originálnu a príjemnú komunikáciu s fanúšikmi a fakt, že Facebook nevyužíva len na zvyšovanie predaja, ale najmä na komunikáciu s ľuďmi.

Spolumajiteľ Martinusu Michal Meško prezradil, že s prácou na sociálnych sieťach vo firme pomáha až 11 zamestnancov. Aj napriek tomu ale len 2 percentá obratu firmy prichádzajú z Facebooku. V Martinuse totiž najviac energie investujú do upevňovania vzťahu so zákazníkmi, podpora predaja na sociálnych sieťach je pre nich druhoradá.

Ďalšie ocenenia

Facebook v komunikácii najlepšie využila Tatra banka s aplikáciou Spending report, ktorú pre ňu pripravila agentúra Zaraguza Digital.

Najefektívnejším marketingovým ťahom na Facebooku sa podľa poroty stala aplikácia Aký si šofér, ktorú pre poisťovňu Genertel pripravila agentúra Triad Advertising. Aplikáciu použilo viac ako 300-tisíc ľudí.

Spoločnosť Digita.sk udelila aj ocenenie pre Slováka s najväčším vplyvom na Facebooku – takzvaný Social hero. Stal sa ním Michal Dragan zo spoločnosti Chilli Business Solutions.

Prvá konferencia o Facebooku

Súťaž FbRulezz 2011 bola súčasťou prvej konferencie o Facebooku na Slovensku InternetRulezz 2011 – All about Facebook, ktorá sa 28. septembra 2011 uskutočnila na pôde bratislavskej Ekonomickej univerzity. Zhruba 250 účastníkov sa na nej dozvedelo všetko dôležité o Facebooku a jeho využití na marketingové účely. Viac informácii o konferencii.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  3. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  4. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  5. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  6. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  7. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  8. Rastie nám pokrivená generácia?
  9. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  10. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  1. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  2. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  3. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  4. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  5. Detské zúbky sú veda
  6. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  7. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  8. Rastie nám pokrivená generácia?
  9. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  10. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 15 628
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 10 579
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 3 303
  4. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 2 863
  5. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 1 983
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 1 342
  7. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 310
  8. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 096
  9. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 037
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky 620

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Alternatíva pre Nemecko skutočnú alternatívu neponúka

Merkelová voľby vyhrala a ostáva mocná. Európa je naozaj vďačná.

DOMOV

Aké stíhačky môžeme a ktoré ponuky sú nereálne?

Rozhodovať sa bude len medzi gripenmi a stíhačkami F-16.

Neprehliadnite tiež

Nečakané zrušenie nájmu hlavnej stanice v Bratislave je správne

Nájomné sa počíta v stovkách tisíc eur, developer bol preto povinný odkryť vlastnícku štruktúru. Neurobil to.

Tesco bojuje proti plytvaniu s jedlom, do roku 2030 zníži potravinový odpad o polovicu

Vo Veľkej Británii Tesco zverejňuje údaje o potravinovom odpade každé štyri roky, najnovšie ich bude zverejňovať aj na Slovensku či v Česku.

Londýnčania sú proti zrušeniu Uberu, petíciu podpísalo vyše pol milióna ľudí

Uber v Londýne dlhodobo čelí útokom tradičných taxikárov, podľa ktorých nerešpektuje bezpečnostné pravidlá, čím ohrozuje cestujúcich.