Martinus.sk zvláda komunikáciu na Facebooku najlepšie

V Bratislave boli ocenené najlepšie marketingové a komunikačné riešenia na Facebooku.

info
FbRulezz 2011
Víťazi súťaže
Kategória Komunikácia na Facebooku:

1. Tisíce fanúšikov. Jedno kníhkupectvo (Martinus.sk)

2. Dovolenkové odpočítavanie (TRIAD Advertising)

3. Budovanie značky Voices (Voices)

Kategória Facebook v komunikácii:

1. Spending report (Zaraguza Digital)

2. Moja krvná skupina (Zaraguza Digital)

3. Deň neprečítaných kníh (Martinus.sk a Zaraguza)

Kategória Efektivita v komunikáci:

1. Aký si šofér (Triad Advertising)

2. Dovolenkové odpočítavanie (Triad Advertising)

3. Generátor výhovoriek (Triad Advertising)

BRATISLAVA. Komunikáciu na sociálnej sieti Facebook zo slovenských firiem najlepšie zvláda internetové kníhkupectvo Martinus.sk. Rozhodla o tom 13-členná porota súťaže FbRulezz 2011.

Porota v prípade Martinusu ocenila najmä originálnu a príjemnú komunikáciu s fanúšikmi a fakt, že Facebook nevyužíva len na zvyšovanie predaja, ale najmä na komunikáciu s ľuďmi.

Spolumajiteľ Martinusu Michal Meško prezradil, že s prácou na sociálnych sieťach vo firme pomáha až 11 zamestnancov. Aj napriek tomu ale len 2 percentá obratu firmy prichádzajú z Facebooku. V Martinuse totiž najviac energie investujú do upevňovania vzťahu so zákazníkmi, podpora predaja na sociálnych sieťach je pre nich druhoradá.

Ďalšie ocenenia

Facebook v komunikácii najlepšie využila Tatra banka s aplikáciou Spending report, ktorú pre ňu pripravila agentúra Zaraguza Digital.

Najefektívnejším marketingovým ťahom na Facebooku sa podľa poroty stala aplikácia Aký si šofér, ktorú pre poisťovňu Genertel pripravila agentúra Triad Advertising. Aplikáciu použilo viac ako 300-tisíc ľudí.

Spoločnosť Digita.sk udelila aj ocenenie pre Slováka s najväčším vplyvom na Facebooku – takzvaný Social hero. Stal sa ním Michal Dragan zo spoločnosti Chilli Business Solutions.

Prvá konferencia o Facebooku

Súťaž FbRulezz 2011 bola súčasťou prvej konferencie o Facebooku na Slovensku InternetRulezz 2011 – All about Facebook, ktorá sa 28. septembra 2011 uskutočnila na pôde bratislavskej Ekonomickej univerzity. Zhruba 250 účastníkov sa na nej dozvedelo všetko dôležité o Facebooku a jeho využití na marketingové účely. Viac informácii o konferencii.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  2. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  3. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  4. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  5. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  6. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me
  7. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  8. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  9. Lety do exotiky už aj z Bratislavy
  10. Nonstop banka vo vrecku - aplikácia Mobil Banking
  1. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  2. Už aj seniori presadajú do SUV
  3. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  4. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  5. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  6. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me
  7. Stavebný úrad neoprávnene predĺžil americkej ambasáde lehotu
  8. Grantová výzva na vykonávanie činností centier Europe Direct
  9. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  10. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  1. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov 24 637
  2. Ako sme jazdili v socializme 2 620
  3. Lety do exotiky už aj z Bratislavy 1 530
  4. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me 1 496
  5. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami 1 092
  6. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov 995
  7. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 872
  8. Zo stredomorskej stravy sa nepriberá 851
  9. Túžite po práci z pláže? 7 rád, ako sa stať digitálnym nomádom 686
  10. Prísne kontroly a veľa tepla. Takto sa vyrába mlieko 676

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Súboj v koalícii Danko rozpútal a aj naň doplatil

Šéf SNS zváži odchod z politiky. Politológ hovorí, že predvídateľnosť jeho krokov sa stále znižuje.

KOMENTÁRE

Politika ako Danko nikto nechce, demokrati ani oligarchovia

Definitívny politický pád Danka sme sledovali v priamom prenose.

EKONOMIKA

Štát otočil, vyššie dôchodky zaručí len na štyri roky

Prečo novinka bude trvať len istý čas, nie je jasné.

KOMENTÁRE

Ficov perfektný deň a Dankova estráda ega

Novinári sa museli prehrabávať v úlomkoch Dankovho poníženia.

Neprehliadnite tiež

Vláda dala zelenú. Živnostníci priznajú dane už len online

Zákon ešte musí schváliť parlament. Pre firmy budú online dane povinné od 1. januára, pre živnostníkov od leta.

Polícia rieši, či tristotisíc v plecniaku bol úplatok. Železničiar stále robí pre štát

Štefan Hlinka je radovým zamestnancom železníc. Čo presne robí, nie je známe. Momentálne má dovolenku.

Štát otočil, vyššie dôchodky zaručí len na najbližšie štyri roky

Prečo novinka z dielne ministerstva práce bude trvať len istý čas, nie je jasné.

Biopalivá zvýhodnia, ale daň pri benzíne a nafte bude vyššia

Kažimírovo ministerstvo neočakáva žiadny negatívny vplyv na domácnosti.