Frankfurt nad Mohanom 21. júla (TASR) - Nemecký koncern BMW AG plánuje rozšíriť výrobu a marketing v Ázii, aby splnil svoj dlhodobý cieľ - dosiahnuť 25-% podiel tohto regiónu na celkovom predaji. Ako informuje agentúra Reuters, Ázia sa v prvej polovici tohto roka podieľala 6,7% na celkovom predaji BMW.
BMW pritom nedávno oznámil, že mieni pokračovať v spoločnom podniku s najväčším čínskym výrobcom minibusov Brilliance China, čím si zabezpečí prístup na tento rozsiahly trh. Spoločnosť vypracúva rozsiahlu stratégiu, ktorej cieľom je podporiť výrobu na ázijskom kontinente, aby dosiahla plánovaných 25%. Okrem toho plánuje v tomto roku vytvoriť marketingovú divíziu v Malajzii, rozšíriť činnosť v Indii a podstatne zvýšiť kapacitu továrne v thajskom meste Rayong, ktorá bude v dlhodobom horizonte vyvážať do oblastí mimo Ázie.
* 1 sov