MÉDIÁ

Desať vydarených interaktívnych bilbordov podľa serveru Mashable

Reklama na uliciach nemusí byť len nudná a nezaujímavá. Cieľom interaktívnej reklamy je predovšetkým zaujať široké spektrá ľudí.

A za minimálny čas podať maximum informácii. Osloviť ich zábavnou formou s netradičným prezentovaním.

Hlavným cieľom je spokojnosť nielen zadávateľa reklamy, ale aj zákazníka. A nasledujúce reklamy to stopercentne splnili. Rebríček zostavil server Mashable.

1. Interaktívny billboard, ktorý prezentuje novú švédsku reality show "Big in Japan". Panel je vybavený reproduktormi a snímačmi pohybu.

2. Reklama na čokoládu Cadbury je vybavená dotykovým panelom. Reklama sa dá urobiť aj zábavnou formou.

3. Írska kampaň na automobilku Honda. Reklamný pútač sa aktivuje v momente, keď si zákazník stiahne do mobilu žiadané informácie a pošle SMS na telefónne číslo zverejnené na pútači.

4. Takmer každý mobilný telefón má aj fotoaparát. Spoločnosť McDonald`s preto vytvorila na uliciach hru. Ak na podarí zákazníkovi odfotiť produkt na pútači, dostane ho zdarma v najbližšom McDonalds`s.

5. Dotykový panel využili aj britské "Zlaté stránky" Yell.com

6. Agresia a nepokoje na holandských uliciach. Tvorcovia v reklame poukázajú, že naše správanie voči agresii je ľahostajné a väčšina z nás sa len nečinne prizerá.

7. Ako prepojiť najznámejšieho výrobcu kancelárskych produktov Xerox s hotelovými komplexami Marriott? Dotykovým panelom, ktorým môžete nahliadnuť do hotelových izieb.

8. Na uliciach si môžete s reklamným billboardom aj zaspievať a zmerať si svoje hlasivky so skupinou Skunk Anansie.

9. Nasledujúca reklama spoločnosti IBM z roku 2009 poukazuje, ako môže jednoduchý snímač farby na reklamnom paneli, prezentovať schopnosť firmy prispôsobiť sa zákazníckym preferenciám.

10. Nakoniec spoločnosť Google, ktorá umožňuje turistom urobiť si fotografiu ...

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  4. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Moskva alebo Petrohrad? 12 733
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 3 966
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 120
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 845
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 691
  6. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 487
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 090
  8. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 047
  9. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 855
  10. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené? 476

Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

KĽDR sa vracia ku Kube, môže jej pomôcť so zbraňami

Spolupráca z čias Studenej vojny sa opakuje, Severná Kórea sa vracia k dávnemu spojencovi.

PLUS

Ako skutočne vyzerá porucha, ktorú má detektív Monk

Dá sa žiť s ustavičným strachom?

Neprehliadnite tiež

Jaguar prekladisko nedostane, železnice stopli jeho výstavbu

Zákazku získala spoločnosť Strabag. Celková investícia sa mala vyšplhať na úroveň 52 miliónov eur.

Švédsky koncern Vattenfall investuje milióny do jadrovej elektrárne

Vattenfall predal svoje tepelné elektrárne v Nemecku.

Irán a Pakistan sa usilujú vytvoriť zónu voľného obchodu

Prekážkou na dosiahnutie cieľa je fakt, že medzi bankami oboch krajín nie je priame prepojenie.