SME
Piatok, 24. január, 2020 | Meniny má Timotej
MÉDIÁ

Desať vydarených interaktívnych bilbordov podľa serveru Mashable

Reklama na uliciach nemusí byť len nudná a nezaujímavá. Cieľom interaktívnej reklamy je predovšetkým zaujať široké spektrá ľudí.

A za minimálny čas podať maximum informácii. Osloviť ich zábavnou formou s netradičným prezentovaním.

Hlavným cieľom je spokojnosť nielen zadávateľa reklamy, ale aj zákazníka. A nasledujúce reklamy to stopercentne splnili. Rebríček zostavil server Mashable.

1. Interaktívny billboard, ktorý prezentuje novú švédsku reality show "Big in Japan". Panel je vybavený reproduktormi a snímačmi pohybu.

Načítavám video...

2. Reklama na čokoládu Cadbury je vybavená dotykovým panelom. Reklama sa dá urobiť aj zábavnou formou.

Článok pokračuje pod video reklamou

Načítavám video...

3. Írska kampaň na automobilku Honda. Reklamný pútač sa aktivuje v momente, keď si zákazník stiahne do mobilu žiadané informácie a pošle SMS na telefónne číslo zverejnené na pútači.

Načítavám video...

4. Takmer každý mobilný telefón má aj fotoaparát. Spoločnosť McDonald`s preto vytvorila na uliciach hru. Ak na podarí zákazníkovi odfotiť produkt na pútači, dostane ho zdarma v najbližšom McDonalds`s.

Načítavám video...

5. Dotykový panel využili aj britské "Zlaté stránky" Yell.com

Načítavám video...

6. Agresia a nepokoje na holandských uliciach. Tvorcovia v reklame poukázajú, že naše správanie voči agresii je ľahostajné a väčšina z nás sa len nečinne prizerá.

Načítavám video...

7. Ako prepojiť najznámejšieho výrobcu kancelárskych produktov Xerox s hotelovými komplexami Marriott? Dotykovým panelom, ktorým môžete nahliadnuť do hotelových izieb.

Načítavám video...

8. Na uliciach si môžete s reklamným billboardom aj zaspievať a zmerať si svoje hlasivky so skupinou Skunk Anansie.

Načítavám video...

9. Nasledujúca reklama spoločnosti IBM z roku 2009 poukazuje, ako môže jednoduchý snímač farby na reklamnom paneli, prezentovať schopnosť firmy prispôsobiť sa zákazníckym preferenciám.

Načítavám video...

10. Nakoniec spoločnosť Google, ktorá umožňuje turistom urobiť si fotografiu ...

Načítavám video...

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Zimná dovolenka: Doprajte si slnko a pohodu v Egypte
  2. Stredné školy: Kam a kedy poslať prihlášku?
  3. Fixný výnos teraz až do 8 % ročne
  4. Tipy, kam so školákmi na dovolenku cez jarné prázdniny
  5. Na otočku či pár dní. Tieto výlety za hranice zvládnete hocikedy
  6. Ako budeme jesť v roku 2020? Letí výstrednosť aj ekológia
  7. First moment Turecko: Deväť hotelov len pre dospelých
  8. Viete, prečo sú dôležité ekologické predajne?
  9. Prichádza nová doba: firmy, ktoré riešia spoločenské problémy
  10. Slovenský magazín čítajú v 83 krajinách sveta. Viete, o čom je?
  1. Zimná dovolenka: Doprajte si slnko a pohodu v Egypte
  2. Košičan Erik Ňarjaš vyzve do tanca parlament!
  3. Úrazy v zimnom období sú častou príčinou práceneschopnosti
  4. Kaufland daroval Centru voľného času v Skalici 4 016 €
  5. OMV otvára novú čerpaciu stanicu v Liptovskom Mikuláši
  6. Stredné školy: Kam a kedy poslať prihlášku?
  7. Rádio Košice počúva každý tretí Košičan
  8. Fixný výnos teraz až do 8 % ročne
  9. Šperk, ktorý sa neodkladá do šperkovnice
  10. Hlavným partnerom súťaže Podnikateľka Slovenska sa stala BILLA
  1. Tipy, kam so školákmi na dovolenku cez jarné prázdniny 20 958
  2. First moment Turecko: Deväť hotelov len pre dospelých 12 458
  3. Na otočku či pár dní. Tieto výlety za hranice zvládnete hocikedy 10 664
  4. Slovenský magazín čítajú v 83 krajinách sveta. Viete, o čom je? 10 645
  5. Takto by ste sa mali správať v horách, radí horský záchranár 9 924
  6. Obraz, ktorý chceli komunisti do každého bytu, ide na kreditky 7 712
  7. Tipy od sprievodkyne: Magický Marakéš vás očarí svojimi vôňami 7 632
  8. Miesta na Slovensku, o ktorých ste možno nevedeli 7 258
  9. Keď okolo neho kráčali, vždy spal. Čo prežívajú zachránení 7 196
  10. Vydávajú tých, ktorých sa iní báli. Vydavateľstvo Absynt 7 182

Hlavné správy zo Sme.sk

Podcast Dobré Ráno.
Dotovanie elektriny z hnedého uhlia má o tri roky na Hornej Nitre skončiť.
Komentár Zuzany Kepplovej

Zelená je nové politické platidlo

Zelené témy sa stali povinnou výbavou politických programov naprieč spektrom.

Zuzana Kepplová
Podľa zverejneného zoznamu vlastní Bašternák iba byt, sklad a pár garážových státí v Bonaparte.

Neprehliadnite tiež

Počet turistov v Chorvátsku vlani presiahol dvadsať miliónov

K rekordu prispeli aj Slováci, v Chorvátsku sa ich ubytovalo takmer 465-tisíc.

Na propagáciu Slovenska v zahraničí sa vynaloží 2,6 milióna eur

Ministerstvo dopravy a výstavby plánuje zastúpenie Slovenska na dvanástich veľtrhoch.

Slovenský raj je najnavštevovanejším v Košickom kraji

Šefčovič predstavil v Davose energetickú stratégiu aj vzťah EÚ k Rusku

Slovenský eurokomisár vysvetľoval priority Európskej komisie.

Maroš Šefčovič

Politikov EÚ prekvapili prípravy obchodnej dohody medzi USA a EÚ

Bez klimatickej dohody nebude žiadna ďalšia dohoda, ohradilo sa Francúzsko.

Šéfka Európskej komisie Ursula von der Leyenová a prezident USA Donald Trump.