Životopisy nových členov orgánov SPP za Ruhrgas a Gaz de France

Bratislava 11. júla (TASR) - Nemecký Ruhrgas a francúzsky Gaz de France (GdF) získali dnes manažérsku kontrolu nad slovenským monopolným prepravcom ...

Bratislava 11. júla (TASR) - Nemecký Ruhrgas a francúzsky Gaz de France (GdF) získali dnes manažérsku kontrolu nad slovenským monopolným prepravcom plynu a. s. SPP.

Zástupcovia Ruhrgasu a GdF dosadili dnes na mimoriadnom valnom zhromaždení (MVZ) svojich ľudí do orgánov SPP. Za Ruhrgas sa do predstavenstva SPP dostali Ulrich Schöler (predseda predstavenstva) a Jan Massman (člen predstavenstva). Členmi predstavenstva SPP za GdF sa stali Jean-Fran‡ois Carriére a Philippe Boucly. GdF obsadil aj jeden post v dozornej rade SPP, ktorej členom sa stal Jacques Deyirmendjian. V tejto súvislosti prinášame životopisy nových členov orgánov SPP.

Ulrich Schöler sa narodil v roku 1947 v nemeckom Siegene. V rokoch 1966-71 študoval matematiku a obchodný manažment na univerzitách v Bonne a Marburgu. Po ukončení štúdia získal v roku 1971 vysokoškolský diplom v obore matematika a v roku 1974 doktorát na univerzite v Bonne.

Pracovať začal v roku 1971 na univerzite v Bonne, kde vykonával špeciálny výskum pre aplikovanú matematiku. V roku 1976 prešiel do atómového výskumného centra na oddelenie systémového výskumu a technologického rozvoja. Od roku 1978 pracuje v nemeckom koncerne Ruhrgas AG, v ktorom prešiel viacerými pozíciami. Od júna 1996 je členom výkonného orgánu spoločnosti.

Jan Massman sa narodil v roku 1969 v nemeckom Braunschweigu. V rokoch 1990-95 študoval strojný inžiniering na univerzite v Aachene. Štúdium ukončil dizertačnou prácou, napísanou na americkom Massachusetts institute of Technology. Na univerzite v Aachene tiež v roku 1996 vyštudoval obchodný manažment. Štúdium dokončil dizertačnou prácou, napísanou v spoločnosti Mercedes-Benz.

Od roku 1996 pracuje v nemeckom koncerne Ruhrgas, kde v súčasnosti pôsobí ako regionálny manažér pre strednú a východnú Európu.

Jean-Fran‡ois Carriére má 51 rokov. Študoval na Vysokej škole polytechnickej, na ktorej promoval v roku 1971. Absolvoval tiež Národnú vysokú banskú školu v Paríži.

V GdF začal pracovať v roku 1976. Prešiel viacerými vedúcimi pozíciami v oblasti materiálneho zabezpečenia, rozvoja podzemných zásobníkov plynu, ťažby a prepravy plynu a výskumu. V roku 1999 odišiel do Maďarska, kde sa ako zástupca GdF stal prezidentom spoločností EGAZ a DEGAZ. Od roku 2001 pôsobí v GdF ako riaditeľ výskumu.

Philippe Boucly má 50 rokov. Študoval na Vysokej škole polytechnickej a na Národnej vysokej banskej škole v Paríži.

V GdF začal pracovať v roku 1977 na Riaditeľstve výskumu. V roku 1982 nastúpil na miesto na Riaditeľstve prepravy GdF, kde participoval na množstve štúdií, týkajúcich sa dopravy zemného plynu na francúzsky trh. V júli 1991 sa stal riaditeľom Strednej a Západnej divízie, jednej z ôsmich regionálnych divízií Riaditeľstva prepravy GdF. Od júla 1994 sa v rámci GdF začal venovať medzinárodným aktivitám. Od apríla 1999 pôsobí vo funkcii predsedu predstavenstva spoločnosti FRAGAZ, spoločnej francúzskej filiálky medzi GdF a ruským Gazpromom.

Jacques Deyirmendjian má 57 rokov. Študoval na Vysokej škole polytechnickej, kde získal diplom z vied a matematiky. Absolvoval tiež štúdium na Národnej štatistickej škole v obore ekonomická administratíva a Vyššej hudobnej škole v Paríži.

V GdF začal pracovať v roku 1967 v obchodnej divízii. V roku 1979 prešiel na divíziu produkcie a prenosu. V roku 1989 sa dostal na medzinárodnú divíziu, kde zaujal pozíciu viceprezidenta. Od roku 2000 pracuje ako výkonný riaditeľ GdF, zodpovedný za medzinárodné vzťahy a priemyselnú spoluprácu.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  3. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  4. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  5. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  6. Rastie nám pokrivená generácia?
  7. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  8. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  9. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  10. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  1. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  2. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  3. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  4. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  5. Detské zúbky sú veda
  6. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  7. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  8. Rastie nám pokrivená generácia?
  9. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  10. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 15 289
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 10 174
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 3 265
  4. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 2 822
  5. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 1 935
  6. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 306
  7. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 1 305
  8. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 073
  9. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 025
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky 609

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Alternatíva pre Nemecko skutočnú alternatívu neponúka

Merkelová voľby vyhrala a ostáva mocná. Európa je naozaj vďačná.

DOMOV

Aké stíhačky môžeme a ktoré ponuky sú nereálne?

Rozhodovať sa bude len medzi gripenmi a stíhačkami F-16.

Neprehliadnite tiež

Nečakané zrušenie nájmu hlavnej stanice v Bratislave je správne

Nájomné sa počíta v stovkách tisíc eur, developer bol preto povinný odkryť vlastnícku štruktúru. Neurobil to.

Tesco bojuje proti plytvaniu s jedlom, do roku 2030 zníži potravinový odpad o polovicu

Vo Veľkej Británii Tesco zverejňuje údaje o potravinovom odpade každé štyri roky, najnovšie ich bude zverejňovať aj na Slovensku či v Česku.

Londýnčania sú proti zrušeniu Uberu, petíciu podpísalo vyše pol milióna ľudí

Uber v Londýne dlhodobo čelí útokom tradičných taxikárov, podľa ktorých nerešpektuje bezpečnostné pravidlá, čím ohrozuje cestujúcich.