Firma cargo-partner vlani prepravila o tretinu tovaru viac

Špedičná spoločnosť cargo-partner SR v minulom toku dosiahla 31-percentný rast prepravy tovaru, pričom tržby firmy vzrástli na 36,9 mil. eur.

BRATISLAVA. Špedičná spoločnosť cargo-partner SR, ktorá sa zaoberá leteckou, námornou a kamiónovou prepravou a logistikou, prepravila v roku 2010 tovar v celkovom objeme 113,64 tis. ton, čo predstavuje medziročný nárast o 31%.

Firma vlani zabezpečila celkovo 38,47 tis. prepráv, pričom ich počet vzrástol o 30 %. Spoločnosť zaznamenala v uplynulom roku aj zvýšenie tržieb, ktoré dosiahli hodnotu 36,9 mil. eur. "V tomto trende chceme, samozrejme, pokračovať a v roku 2011 očakávam ďalší dvojciferný rast. Verím, že sa tak stane aj vďaka pripravovaným novinkám,“ informoval agentúru SITA konateľ spoločnosti cargo-partner na Slovensku Tibor Majzún.

Námornou dopravou vlani firma prepravila 8 525 kontajnerových jednotiek. Pri bežnej dĺžke kontajnera šesť metrov by tieto kontajnery vytvorili rad dlhý 51 kilometrov. Objem leteckej prepravy dosiahol 4 665 ton. Na prepravu tohto množstva tovaru by napríklad bolo potrebné 39 najväčších nákladných lietadiel Boeing 747 s prepravnou kapacitou 120 ton.

V súčasnosti cargo-partner stavia nové logistické centrum v susedstve kontajnerového terminálu Metrans v Dunajskej Strede, ktoré poskytne priestor na uskladnenie 50 tis. paliet tovaru. Okrem toho má cargo-partner svoje pobočky v Bratislave, Košiciach a Žiline.

Spoločnosť cargo-partner je medzinárodná špedícia so zastúpením v osemnástich krajinách Európy, deviatich krajinách Ázie a v USA. Pôsobí na území celého sveta a špecializuje sa na poskytovanie komplexných služieb v oblasti prepravy a skladovania tovaru. Dcérska spoločnosť v Bratislave bola založená v roku 1993 a patrí medzi najväčšie špedičné firmy na Slovensku. Firma cargo-partner SR, s.r.o. má základné imanie 829,85 tis. eur, jej spoločníkom je rakúska spoločnosť Multi Transport und Logistik Holding AG so sídlom vo Fischamende pri Viedni.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy
  2. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  3. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  4. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  5. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  6. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  7. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  8. Kam do tepla v januári?
  9. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  10. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život
  1. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  2. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  3. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  4. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  5. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  6. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  7. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  8. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  9. Tipy pre atraktívne poprsie po dojčení. Plastike povedzte nie
  10. Stanovisko spoločnosti Advokátska kancelária JUDr. Radomír Bžán
  1. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 5 965
  2. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 4 749
  3. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 4 214
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 3 700
  5. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali 3 302
  6. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 2 998
  7. Kam do tepla v januári? 2 464
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 2 257
  9. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 2 107
  10. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru? 1 276

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Predaj Telekomu stále nedokončili, štátu chýba sto miliónov eur

Aj zvyšný 49-percentný balík akcií operátora v roku 2015 kúpil nemecký Deutsche Telekom.

DOMOV

Harabin má k prezidentskej petícii bližšie, ako priznáva

Harabin sa zneužitia svojich údajov nebojí.

BRATISLAVA

Električkovú trať v Petržalke v máji stavať nezačnú

Výstavba necelých siedmich kilometrov električkovej trate trvá 20 rokov.

Neprehliadnite tiež

Najväčší tender tretej Ficovej vlády sa blíži do finále

ŽSR chcú modernizovať úsek za Bratislavou za viac než 300 miliónov eur.

Ekologické parky či hlukové mapy. Agrorezort schválil projekty zelenej infraštruktúry

Regióny môžu žiadať financie celkovo na desať oblastí.

Amazon vybral dvadsať kandidátov na umiestnenie druhej centrály

Výber miest a lokalít odštartoval prvú etapu súboja o tisícky pracovných miest a miliardy dolárov

Prečo zas meškajú tlačivá daňových priznaní a ako tomu predchádzať

Štát roky nerešpektuje vlastné pravidlá, aby zmeny zákonov plánoval dostatočne vopred.

Poplatok za sobáš budú možno platiť aj neveriaci, diskrimináciu odmietajú

Matriky majú s cirkevnými sobášmi viac práce ako s civilnými, tvrdia autori poplatku.