HB Reavis založil realitný fond pre strednú Európu

Realitná skupina HB Reavis založila svoj prvý realitný fond. Investovať chce do komerčných budov v strednej Európe.

PRAHA. Hovorca slovenského developéra a investora Roman Karabelli uviedol, že jeho pozornosť sa primárne zameria na nehnuteľnosti v Prahe a vo Varšave.

Základ HB Reavis Central European Real Estate Investment Fund (CE REIF) zatiaľ tvorí päť vlastných novostavieb HB Reavis, a to dva kancelárske projekty v Bratislave, jedno nákupné centrum zo siete Aupark a dva logistické areály. Ich celková hodnota dosahuje podľa firmy 165 miliónov eur.

Karabelli dodal, že firma ako správca fondu teda vložila do štartovacieho portfólia niektoré vlastné objekty. Cieľovým objemom fondu je 330 miliónov eur. Takže sa ráta s kúpou ďalších nehnuteľností najmä v Česku a v Poľsku.

Článok pokračuje pod video reklamou

Správcovská firma HB Reavis Investment Management preto plánuje získať od inštitucionálnych a súkromných investorov do otvoreného podielového fondu až 100 miliónov eur akciového kapitálu.

Komerčné nehnuteľnosti sa po hospodárskej kríze zotavujú a najmä regiónu, v ktorom chce HB Reavis podnikať, predpovedajú analytici veľmi slušnú dynamiku rastu.

Významní zahraniční investori sú však v strednej a východnej Európe stále ešte veľmi opatrní. To je jeden z dôvodov, prečo správcovská firma HB sídli v Luxembursku, a podlieha tak dohľadu tamojšieho finančného regulátora. Manažment fondu tvorí tím so skúsenosťami v oblasti správy private equity fondov z Veľkej Británie.

Na koniec roka chystá HB Reavis založenie ďalšieho fondu kvalifikovaných investorov so zameraním na komerčné nehnuteľnosti v širšom regióne krajín východnej Európy.

Informoval o tom český denník E15.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  4. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  5. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  8. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  9. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  10. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 30 863
  2. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 22 380
  3. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 20 881
  4. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 11 677
  5. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 7 353
  6. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 5 843
  7. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 4 332
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 698
  9. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 839
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 089

Téma: Česká republika


Hlavné správy zo Sme.sk

Neprehliadnite tiež

Trump kritizoval Fed pre zvyšovanie úrokových sadzieb

Reakcia finančných trhov bola mierna.

Najpočúvanejšie rádia v krajine sú Rádio Expres, Rádio Slovensko a Fun rádio

Každý deň počúvajú rádio takmer tri milióny ľudí.

Americké firmy v Číne už pociťujú vplyv obchodnej vojny

Obchodný konflikt vplýva na firmy psychologicky.