Reklamná kampaň Bodyček porušila Kódex

Sťažnosti 44 fyzických osôb na reklamnú kampaň "BODYČEK" zadávateľa Bet at- Home.com boli opodstatnené.

BRATISLAVA. Hlasovaním o tom rozhodla Arbitrážna komisia (AK) Rady pre reklamu (RPR) s tým, že reklama porušuje Kódex.

Sťažovatelia predmetnému spotu zhodne vytýkali využitie nahoty pohoršujúcim spôsobom, ktoré nesúvisí s produktom. Reklama taktiež zobrazuje ženu dehonestujúcim spôsobom.

V prípade zobrazenia ženy alebo muža v reklame Etické zásady reklamnej praxe jednoznačne stanovujú požiadavku, že tieto majú byť aspoň v širšom zmysle v kontexte s predmetom alebo cieľom reklamy. Reklamným posolstvom predmetného vizuálu je komunikácia možností stávkovania najmä počas majstrovstiev sveta v hokeji.

"Aj napriek tomu, že na vizuáli sú vyobrazené aj prvky súvisiace s hokejom, ich celková kompozícia v nadväznosti na zobrazenie sexuálneho aktu nie je prípustná a s produktom rozhodne nesúvisí," upozorňuje RPR.

Navyše si zadávateľ ako komunikačné médium okrem iného zvolil citylighty, ktoré sú svojim charakterom dostupné širokému cieľovému publiku, vrátane detí.

"Aj preto bolo potrebné, aby zadávateľ zvážil obsah svojho posolstva a spôsob, akým ho odkomunikuje. AK RPR uznala námietky sťažovateľov a reklamu vyhodnotila ako porušujúcu Kódex, najmä vo vzťahu k použitému komunikačnému médiu a vzťahu reklamy s produktom," uvádza sa v stanovisku.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Základné štandardy práce pre realitné kancelárie
  2. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky
  3. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  4. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  5. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  6. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  7. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  9. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  10. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní
  1. Nová veľvyslankyňa Turecka na návšteve EU v Bratislave
  2. Prijatie delegácie rektorov ekonomických univerzít z Indonézie
  3. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky
  4. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  5. Základné štandardy práce pre realitné kancelárie
  6. Takmer polovicu porúch šikmých striech spôsobujú zlé doplnky
  7. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  8. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  9. Ukončil si 1.stupeň vysokoškolského štúdia a chceš pokračovať?
  10. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 11 754
  2. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 8 496
  3. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 7 347
  4. Desať obľúbených miest v Chorvátsku 6 493
  5. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou 6 171
  6. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní 5 715
  7. Viete, čo kupujete? Ako rozoznať kvalitný chlieb od nekvalitného 5 616
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 5 204
  9. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 3 421
  10. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií 2 851

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Zelenina z Lidla pohorela v amatérskom teste. Dá sa veriť domácim meračom?

Internetom sa šíri video, v ktorom niekto meria dusičnany v zelenine a ovocí.

SVET

Minúta po minúte: Polícia má meno podozrivého

Útočníkom mal byť len dvadsaťdva ročný Brit s líbyjským pôvodom.

KULTÚRA

Dominik Dán o knižnom trhu: S mafiánskymi praktikami som sa nestretol

Spisovateľ má s podnikateľmi zlú skúsenosť.

KULTÚRA

Existoval len jeden James Bond, ktorý mohol hrať sám seba

Roger Moore stvárňoval agenta 007 najdlhšie.

Neprehliadnite tiež

Zelenina z Lidla pohorela v amatérskom teste. Dá sa veriť domácim meračom?

Internetom sa šíri video, v ktorom neznámy muž meria dusičnany v zelenine a ovocí.

Vláda chce rodinám zaplatiť sťahovanie sa za prácou

Niekoľkotisícový príspevok by mal ľudí motivovať, aby opustili svoje domovy a za prácou sa presťahovali tam, kde je.

Francúzsky miliardár dostal zelenú na prevzatie značky Christian Dior

LVMH je najväčším výrobcom luxusného tovaru na svete.

Vyhlásili tender na obnovu Gabčíkova

Celý projekt obnovy si vyžiada celkovo vyše 144 miliónov eur.