Ponuky pre D1 Dubná Skala - Turany majú otvárať v auguste

Stavebné firmy, ktoré sa chcú zúčastniť v tendri na dodanie projektovej dokumentácie a výstavbu úseku diaľnice D1 Dubná Skala - Turany pri Martine v dĺžke 16,5 kilometrov, majú predkladať ponuky do 2. augusta. Národná diaľničná spoločnosť (NDS), a.s. ich

BRATISLAVA. Stavebné firmy, ktoré sa chcú zúčastniť v tendri na dodanie projektovej dokumentácie a výstavbu úseku diaľnice D1 Dubná Skala - Turany pri Martine v dĺžke 16,5 kilometrov, majú predkladať ponuky do 2. augusta.

Národná diaľničná spoločnosť (NDS), a.s. ich plánuje otvárať v ten istý deň. Vyplýva to zo zverejnených podmienok verejnej súťaže pre uvedený diaľničný úsek za predpokladanú cenu 334,72 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty (DPH).

Realizácia zákazky je plánovaná na 1 100 dní, čiže tri roky. Záujemcovia môžu požiadať o súťažné podklady do 27. mája a o vysvetlenie podmienok účasti i ďalších informácií do 8. júla. Ponuky uchádzačov budú viazané minimálne do 2. februára 2012, požadovaná zábezpeka na zabezpečenie viazanosti ponúk je 300 tis. eur.

Vybraný zhotoviteľ prác musí zložiť zábezpeku na vykonanie prác vo výške 10 % z akceptovanej zmluvnej ceny bez dane.

Diaľničný úsek Dubná Skala - Turany začne na území Vrútok, kde nadviaže na tiež pripravovaný úsek Višňové - Dubná Skala. Koniec úseku bude v križovatke s cestou prvej triedy, odkiaľ má pokračovať ďalší úsek Turany - Hubová.

Súčasťou stavby bude diaľničný privádzač Martin v dĺžke 1,8 kilometra a štyri mimoúrovňové križovatky. Uchádzači musia mať prísľub banky na poskytnutie úveru vo výške najmenej 14 mil. eur na zabezpečenie financovania prác.

Zároveň majú predložiť zoznam stavebných prác podobného charakteru a rozsahu, uskutočnených v predošlých piatich rokoch. Aspoň dve vykonané stavby musia mať zmluvnú cenu zvlášť minimálne 50 mil. eur bez DPH. Hlavný inžinier projektu a hlavný stavbyvedúci musia mať aspoň 10-ročné skúsenosti vo svojej činnosti.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  4. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Moskva alebo Petrohrad? 12 694
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 3 969
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 119
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 849
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 694
  6. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 489
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 087
  8. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 060
  9. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 854
  10. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené? 476

Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

KĽDR sa vracia ku Kube, môže jej pomôcť so zbraňami

Spolupráca z čias Studenej vojny sa opakuje, Severná Kórea sa vracia k dávnemu spojencovi.

PLUS

Ako skutočne vyzerá porucha, ktorú má detektív Monk

Dá sa žiť s ustavičným strachom?

Neprehliadnite tiež

Jaguar prekladisko nedostane, železnice stopli jeho výstavbu

Zákazku získala spoločnosť Strabag. Celková investícia sa mala vyšplhať na úroveň 52 miliónov eur.

Švédsky koncern Vattenfall investuje milióny do jadrovej elektrárne

Vattenfall predal svoje tepelné elektrárne v Nemecku.

Irán a Pakistan sa usilujú vytvoriť zónu voľného obchodu

Prekážkou na dosiahnutie cieľa je fakt, že medzi bankami oboch krajín nie je priame prepojenie.