Slovenská správa ciest chce zrekonštruovať 45 mostov

Slovenská správa ciest plánuje rekonštrukciu vybratých 45 mostov na cestách prvej triedy na celom území SR.

BRATISLAVA. Predpokladaná cena prác naplánovaných na šestnásť mesiacov je v rozpätí 14,71 mil. eur až 50 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty. Presný rozsah nákladov závisí od objemu schválenia finančných prostriedkov ministerstvom dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja a bude uvedený pri vyhlásení verejného obstarávania. Predpokladaný termín jeho začatia cestári neoznámili.

"Rekonštrukcia sa týka hornej stavby, spodnej stavby mostného objektu, osadenia premenlivého dopravného značenia na zlepšenie bezpečnosti a plynulosti cestnej premávky," informovala správa ciest. Súťaž bude rozdelená na štyri časti podľa regionálnej pôsobnosti pobočiek správy ciest. Investičná výstavba a správa ciest v Bratislave, Banskej Bystrici, Košiciach a Žiline budú mať zákazku rozdelenú na rekonštrukciu ôsmich, štyroch, trinástich a dvadsiatich mostov. Investícia má byť financovaná z európskych peňazí a štátneho rozpočtu cez Operačný program Doprava.

V pôsobnosti bratislavskej filiálky správy ciest majú byť rekonštruované mosty v Kútnikoch, Červeníku, Holíči, Slatine, Leviciach, Mužli, Nitre a Nových Zámkoch. Banskobystrická pobočka zabezpečí obnovu mostov v Prenčove, Banskej Bystrici, Brusne a Lovinobani. Organizačná zložka v Košiciach bude mať na starosti rekonštrukciu mostov vo Viničkách, Vranove nad Topľou, Michalovciach, na Soroške, v Šarišských Lúkach, Lemešanoch, Nižnom Mirošove, Podolínci, Plaveči, Tatranskej Štrbe, Rakovčíku a Smilne. Žilinská filiálka zas zabezpečí rekonštrukciu mostov vo Veľkých Bierovciach, v Prievidzi, Opatovej, Palúdzke, Mošovciach, Poluvsí, Važci, Nižnej, Trstenej, Dolnom Kubíne, Námestove, Valaskej Dubovej, na estakáde v Žiline, ako aj v Povine, Nižnej Boci, Strečne, Radoli a Martine-Priekope.

Slovenská správa ciest so sídlom v Bratislave je samostatná rozpočtová organizácia zriadená ministerstvom dopravy k 1. januáru 1996. Vykonáva správu ciest 1. triedy vrátane investičnej činnosti, ako aj pozemkov vo vlastníctve štátu. Pre diaľnice, rýchlostné cesty a cesty 1., 2. a 3. triedy vykonáva aj dopravné plánovanie, ústrednú technickú evidenciu, centrálnu databanku a technický rozvoj spolu so súvisiacou koncepčnou, koordinačnou a metodickou činnosťou. Slovenská správa ciest má prostredníctvom dislokovaných organizačných zložiek, pod názvom Investičná výstavba a správa ciest, zastúpenie v Bratislave, Banskej Bystrici, Žiline a Košiciach.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Mimoriadna kvalita unikátnych Kia SUV modelov
  2. Výnimočný obchod robia výnimoční zamestnanci
  3. Táto dvojica stojí za zrodom slovenského internetu. Ako začínal?
  4. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy)
  5. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  6. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  7. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  8. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  9. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  10. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  1. Nadácia Orange ocenila Detský čin roka
  2. Výnimočný obchod robia výnimoční zamestnanci
  3. Mimoriadna kvalita unikátnych Kia SUV modelov
  4. Táto dvojica stojí za zrodom slovenského internetu. Ako začínal?
  5. Aj vy môžete mať pekný trávnik, poradí vám expert
  6. Výrobky, ktoré chutia a voňajú ako z domácej zabíjačky
  7. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy)
  8. Profesionálne sa predaj nehnuteľností dá robiť jedine exkluzívne
  9. HÝBSA Slovensko odštartovalo turné po Slovensku. Buďte pri tom!
  10. Každý štvrtý 70-tnik na Slovensku má cukrovku, pribúdajú mladší
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 17 153
  2. Táto dvojica stojí za zrodom slovenského internetu. Ako začínal? 16 127
  3. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy) 15 109
  4. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 12 067
  5. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií 8 062
  6. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 6 955
  7. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky 6 437
  8. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished! 6 169
  9. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke? 3 434
  10. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 3 198

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Amnestie, Roháč a Sýkora. Čo má vplyv na prípad vraždy Remiáša

Na rozhodnutie o Mečiarových amnestiách má Ústavný súd posledné dni. Nájomný vrah Roháč dostal doživotie. Pri vražde Sýkoru sa spomína SIS.

DOMOV

Koalícia sa chce náhle zbaviť šéfa Ústavu pamäti národa

Ak by zmena zákona prešla, nové pravidlá začnú platiť od 15. októbra 2017.

KULTÚRA

Podivné príbehy a Instagram 19. storočia. Aký bol seriál 1890?

Historická detektívka sa pokúsila priniesť na obrazovky niečo iné.

Neprehliadnite tiež

Bývalý partner J&T sa cez Swan blíži aj k verejným IT zákazkám

Swan sa spojí s operátorom Benestra, investičná skupina Martina Fedora bude mať v novom podniku polovičný podiel.

Doprava a logistika

Firmy chcú uľahčiť kamionistom prejazd Európou, tlačia na spoločné mýto

Európska komisia pripravuje reformu. Predstaviť ju chce v najbližších dňoch

Známe e-shopy kopírujú nové trendy rýchlejšie než Zara

Kým sa oblečenie inšpirované najnovšími trendmi dostane do on-line obchodov, trvá to len pár týždňov.

Plat bez práce môže fungovať v niektorých štátoch, na Slovensku nie

Obhajcovia základného príjmu tvrdia, že pomôže zlepšiť životnú úroveň chudobných a štátu sa vďaka nemu znížia výdavky.