Slovenská správa ciest chce zrekonštruovať 45 mostov

Slovenská správa ciest plánuje rekonštrukciu vybratých 45 mostov na cestách prvej triedy na celom území SR.

BRATISLAVA. Predpokladaná cena prác naplánovaných na šestnásť mesiacov je v rozpätí 14,71 mil. eur až 50 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty. Presný rozsah nákladov závisí od objemu schválenia finančných prostriedkov ministerstvom dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja a bude uvedený pri vyhlásení verejného obstarávania. Predpokladaný termín jeho začatia cestári neoznámili.

"Rekonštrukcia sa týka hornej stavby, spodnej stavby mostného objektu, osadenia premenlivého dopravného značenia na zlepšenie bezpečnosti a plynulosti cestnej premávky," informovala správa ciest. Súťaž bude rozdelená na štyri časti podľa regionálnej pôsobnosti pobočiek správy ciest. Investičná výstavba a správa ciest v Bratislave, Banskej Bystrici, Košiciach a Žiline budú mať zákazku rozdelenú na rekonštrukciu ôsmich, štyroch, trinástich a dvadsiatich mostov. Investícia má byť financovaná z európskych peňazí a štátneho rozpočtu cez Operačný program Doprava.

Článok pokračuje pod video reklamou

V pôsobnosti bratislavskej filiálky správy ciest majú byť rekonštruované mosty v Kútnikoch, Červeníku, Holíči, Slatine, Leviciach, Mužli, Nitre a Nových Zámkoch. Banskobystrická pobočka zabezpečí obnovu mostov v Prenčove, Banskej Bystrici, Brusne a Lovinobani. Organizačná zložka v Košiciach bude mať na starosti rekonštrukciu mostov vo Viničkách, Vranove nad Topľou, Michalovciach, na Soroške, v Šarišských Lúkach, Lemešanoch, Nižnom Mirošove, Podolínci, Plaveči, Tatranskej Štrbe, Rakovčíku a Smilne. Žilinská filiálka zas zabezpečí rekonštrukciu mostov vo Veľkých Bierovciach, v Prievidzi, Opatovej, Palúdzke, Mošovciach, Poluvsí, Važci, Nižnej, Trstenej, Dolnom Kubíne, Námestove, Valaskej Dubovej, na estakáde v Žiline, ako aj v Povine, Nižnej Boci, Strečne, Radoli a Martine-Priekope.

Slovenská správa ciest so sídlom v Bratislave je samostatná rozpočtová organizácia zriadená ministerstvom dopravy k 1. januáru 1996. Vykonáva správu ciest 1. triedy vrátane investičnej činnosti, ako aj pozemkov vo vlastníctve štátu. Pre diaľnice, rýchlostné cesty a cesty 1., 2. a 3. triedy vykonáva aj dopravné plánovanie, ústrednú technickú evidenciu, centrálnu databanku a technický rozvoj spolu so súvisiacou koncepčnou, koordinačnou a metodickou činnosťou. Slovenská správa ciest má prostredníctvom dislokovaných organizačných zložiek, pod názvom Investičná výstavba a správa ciest, zastúpenie v Bratislave, Banskej Bystrici, Žiline a Košiciach.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  2. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  8. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 35 082
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 23 305
  3. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 16 522
  4. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 15 257
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 754
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 386
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 5 042
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 515
  9. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 2 815
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 679

Téma: Doprava


Článok je zaradený aj do ďalších tém Doprava (Trnava), Doprava (Zvolen), Doprava (Trenčín)

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Môj dom, môj hrad. Sternbergovci si to môžu povedať už 800 rokov

So súrodencami sa tu pretekali na trojkolkách, pre miestnych robili omše. Na súkromnom hrade Český Šternberk hradný pán stále býva.

SVET

Únia zatvára hranice. Opúšťa tým myšlienky Schengenu

Z núdzových opatrení sa stávajú dlhodobé.

PLUS

Prísne tajné. Ako sa zrodila najhoršia zbraň v dejinách

Ako sa vznikla najhoršia zbraň ľudstva.

Neprehliadnite tiež

Podnik v Madride ponúka priestory na poludňajšiu siestu

Odpočinok v čase siesty láka čoraz viac zamestnancov, študentov aj turistov v Španielsku.

Rakúski hydinári zápasia s cenovým dumpingom zo zahraničia

V Rakúsku sa počet spracovateľských podnikov v priebehu 15 rokov znížil na polovicu.

Česko zažíva karavanový rozmach, dopyt rastie

Česi si čoraz viac volia dovolenku na domácom trhu namiesto zahraničnej.

Hirošima straší Ružinov už vyše desaťročie

Z projektu Yosaria Plaza zostal len železobetónový skelet.

Nové Mesto má koncepciu rozvoja cyklistickej dopravy

Mestská časť si zadefinovala strategický materiál.