Sulík sa spolieha na Smer, že nepodporí euroval

Predseda SaS tvrdí, že za šesť miliárd eur môžeme postaviť 300 kilometrov diaľníc.

(Zdroj: SME - Tomáš Benedikovič)

BRATISLAVA. Predseda strany Sloboda a Solidarita (SaS) Richard Sulík sa spolieha na opozičný Smer, že nepodporí euroval II.

"Veľmi dúfam, že kolegovia zo Smeru nebudú mať opäť raz len plné ústa rečí a že dodržia čo povedali, keď dôjde na lámanie chleba. To znamená, že euroval II podporia, len keď bude koalícia jednotná. Potom by sme mali reálnu šancu nevstúpiť do eurovalu II," napísal vo svojom najnovšom blogu Sulík.

Euroval II je podľa Sulíka podvod na európskych daňovníkoch a z tohto dôvodu SaS euroval II nepodporí. Zdôraznil, že za 6 miliárd eur, ktoré by sme dali na grécke, portugalské a "bohvie koho" dôchodky, vieme postaviť 300 km diaľnic.

"Úplnú zvrátenosť tohto projektu a celú tú perverznú solidaritu jasne vidieť pri predstave, odkiaľ by mali prísť peniaze na prípadný vklad Slovenska do eurovalu II. Popri iných návrhoch padol aj ten, že na splatenie vkladu sa použijú peniaze z privatizácie. Človek vôbec nemusí byť bohapustý populista, aby si položil otázku, či je správne predať hodnoty tvorené našimi rodičmi, aby bolo na grécke dôchodky," zdôraznil šéf SaS.

Sulík tiež upozornil, že v kapitalizme sú zisky väčšinou súkromné a straty tiež. V socializme je to naopak, zisky a aj straty sú štátne.

"Euroval, pokiaľ sa jedná o banky, je geniálna konštrukcia, ktorá spája výhody kapitalizmu a socializmu - privatizuje zisky a socializuje straty. Keď má banka schopných a zodpovedných manažérov, zisk ktorý produkujú, patrí akcionárom banky. Keď má banka neschopných či nezodpovedných manažérov, alebo len tak sa nezadarilo, zložia sa na stratu daňoví poplatníci," dodal Sulík.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  3. Moskva alebo Petrohrad?
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  5. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  6. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  9. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  10. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  1. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  3. Moskva alebo Petrohrad?
  4. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  5. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  6. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  8. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  9. Nový Jaguar XF Sportbrake
  10. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  1. Moskva alebo Petrohrad? 12 782
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 3 929
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 116
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 837
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 690
  6. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 455
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 082
  8. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 015
  9. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 856
  10. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené? 471

Téma: Koaličná kríza SNS a SMER (2017)


Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

My sme les. Zastavíme katastrofu?

Slovenské lesy miznú, rozšírili sa v nich pilčíci a traktory.

KOMENTÁRE

Úrad, ktorý by Slovensku zdvihol reputáciu

To, že prípadný úspech vláda zneužije na marketing, je rub príbehu.

Neprehliadnite tiež

Jaguar prekladisko nedostane, železnice stopli jeho výstavbu

Zákazku získala spoločnosť Strabag. Celková investícia sa mala vyšplhať na úroveň 52 miliónov eur.

Švédsky koncern Vattenfall investuje milióny do jadrovej elektrárne

Vattenfall predal svoje tepelné elektrárne v Nemecku.

Irán a Pakistan sa usilujú vytvoriť zónu voľného obchodu

Prekážkou na dosiahnutie cieľa je fakt, že medzi bankami oboch krajín nie je priame prepojenie.