BRUSEL.
Spoločnosti tiež pomohlo znižovanie nákladov. Firma v stredu oznámila, že jej čistý zisk vzrástol v prvom štvrťroku na 151 mil. eur. Tržby podniku boli v sledovanom období v sume 3,59 mld. eur, čo je mierne viac než očakávaných 3,57 mld. eur.
Predaj piva spoločnosti sa zvýšil počas prvých troch mesiacov toho roka o 5,5 % na 33,8 mil. hektolitrov. Išlo tak o prvý rast od konca roku 2008. Najvýraznejší rast evidoval Heineken na trhu v Afrike a Blízkom východe. Predaj piva sa tiež zvýšil v západnej časti Európy, a to hlavne v Británii, Francúzsku a Holandsku.
Na Slovensku pôsobí spoločnosť Heineken Slovensko, a.s. Hurbanovo, ktorá vznikla zápisom do Obchodného registra SR v júni 1998 a eviduje základné imanie v objeme 3,319 mil. eur.
Predmetom jej činnosti je výroba piva, sladu, nealkoholických nápojov a veľkoobchod so sladovníckym jačmeňom. Trhový podiel spoločnosti na slovenskom trhu predstavuje takmer 45 %. Okrem značky Heineken na Slovensku predáva aj značky Zlatý bažant, Corgoň, Kelt, Martiner a Gemer.