Trend rastu vo výbere mýta vo februári pokračoval

Aj vo februári tohto roka pokračoval trend rastu výberu mýta. Vybralo sa na ňom vyše 11,3 milióna eur, čo je takmer o 600.

BRATISLAVA. 000 eur viac ako za predchádzajúci mesiac a až o 80 % viac ako vo februári 2010.

Za užívanie vymedzených úsekov ciest na diaľniciach a rýchlostných cestách sa vo februári vybralo na mýte vyše 7 miliónov eur. Na vymedzených úsekoch ciest I. triedy to bolo za rovnaké obdobie takmer 3,9 milióna eur. V rámci tranzitného ticketingu sa vo februári 2011 vybralo takmer 422.000 eur.

Z celkovej sumy vybraného mýta 44,5 % zaplatili prevádzkovatelia vozidiel zo zahraničia. V sledovanom mesiaci užívalo vymedzené úseky ciest denne v priemere 26.193 vozidiel s hmotnosťou nad 3,5 tony.

V elektronickom mýtnom systéme bolo k 28. februáru 2011 evidovaných 189.413 aktívnych palubných jednotiek. Oproti predchádzajúcemu mesiacu ich počet poklesol o 75 kusov. Viac ako 66 % aktívnych palubných jednotiek užívali vozidlá zo zahraničia.

Mobilné jednotky vynucovania vo februári skontrolovali na spoplatnených úsekoch vyše 170.000 vozidiel.

Za druhý mesiac roku 2011 zaznamenal SkyToll v rámci prevádzky elektronického výberu mýta 243 podaní od zákazníkov. Oproti januáru to bol pokles o 17 %.

Najviac, 133 podaní, bolo žiadostí o zmenu identifikačných údajov. Dopravcovia štyrikrát žiadali o prehodnotenie výšky úhrady mýta, faktúr sa týkala jedna reklamácia. Všetky reklamácie boli vybavené v lehote stanovenej v zmluve s Národnou diaľničnou spoločnosťou (NDS), teda do 5 pracovných dní.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  4. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  7. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Moskva alebo Petrohrad? 10 176
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 4 535
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 311
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 2 076
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 891
  6. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 759
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 655
  8. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 249
  9. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 1 124
  10. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 873

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Kaddáfí zachránil nemecký klub. Niečo za to však chcel

Nemecký hokejový tím zachránil líbyjský diktátor pred krachom.

KOMENTÁRE

My sme les. Zastavíme katastrofu?

Slovenské lesy miznú, rozšírili sa v nich pilčíci a traktory.

PLUS

Civilizovaná divočina. Na severe Slovenska to záhadne funguje

Oravská Polhora pôsobí ako vymyslená.

Neprehliadnite tiež

Zamestnanci uprednostňujú finančné benefity, poteší aj služobné auto

Ukázal to najnovší prieskum personálnej spoločnosti Grafton Slovakia.

Talianske elektrické motorky prídu aj na rakúsky trh

Najlepší motocykel EMC sa volá Ego a znalci ho označujú ako "Teslu medzi motorkami".

Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Feunteun z Renaultu.

Rusko súhlasilo s reštrukturalizáciou dlhu Venezuely, splácanie potrvá desať rokov

Exprezident Chávez množstvo peňazí z predaja ropy míňal na rozsiahle sociálne programy.