Prieskum: Bankoví klienti sú ochotní si za služby platiť viac

Klienti sú ochotní platiť za bankové služby viac peňazí v prípade, že dostanú kvalitu, za ktorú si platia.

BRATISLAVA. Ako ďalej vyplýva z prieskumu PwC, vysoko hodnotené banky, teda tie, ktoré sú najatraktívnejšie pre klienta, boli schopné účtovať si o 65 % vyššie ročné poplatky za také štandardizované produkty, ako je napríklad debetná karta, než tie banky, ktoré sa v hodnotení umiestnili najnižšie.

"Výskum potvrdil naše očakávania, že klient je ochotný priplatiť si za lepšie zákaznícke služby. Klienti sa v skutočnosti nesťažujú na vysoké poplatky. Čo im však vadí je, keď sa im nedostávajú adekvátne služby za ich peniaze," uviedol vedúci partner poradenských služieb pre finančné inštitúcie v regióne strednej a východnej Európy PwC Chris Barrett.

Poradenské spoločnosti PwC a Senteo Inc prezentovali výsledky každoročného prieskumu v sektore retailového bankovníctva "Index hodnotenia skúseností zákazníkov: Stav retailového bankovníctva po finančnej kríze".

Prieskum zahŕňa 90 retailových bánk zo Slovenska, Českej Republiky, Ruska a Ukrajiny a hodnotí ich na základe piatich základných ukazovateľov klientskej spokojnosti: Značka, Komunikácia, Prostredie, Ponuka a Kultúra. Index nehodnotil finančné inštitúcie iba z pohľadu klienta, ale taktiež analyzoval náklady a benefity proklientského správania samotnej banky.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  2. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  3. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  4. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  5. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  6. Rastie nám pokrivená generácia?
  7. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  8. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  9. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  10. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  3. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  4. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  5. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  6. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  7. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  8. Rastie nám pokrivená generácia?
  9. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  10. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 12 528
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 6 951
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 3 010
  4. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 2 545
  5. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 1 737
  6. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 308
  7. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 1 148
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 976
  9. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 954
  10. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy! 508

Téma: Prieskumy volebných preferencií


Článok je zaradený aj do ďalších tém Banky

Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Po páde z mosta do Vltavy zomrel český herec Jan Tříska

Okolnosti pádu vyšetruje polícia.

SVET

Jeden víťaz a samí porazení. Čo ukázali nemecké voľby

Takmer štvrtina nemeckých voličov hlasovala za extrém.

SVET

Po páde z mosta do Vltavy zomrel český herec Jan Tříska

Okolnosti pádu vyšetruje polícia.

Neprehliadnite tiež

Trump sľubuje najradikálnejšie zníženie daní v histórii USA

Plán komplexnej daňovej reformy je už úplne finalizovaný, tvrdí americký prezident.

Pred 155 rokmi zomrel kráľ džínsov Levi Strauss

Výrobca džínsov získal v máji 1873 spolu s krajčírom Jacobom Davisom príslušné osvedčenie patentového úradu na legendárne modré džínsy.

Nečakané zrušenie nájmu hlavnej stanice v Bratislave je správne

Nájomné sa počíta v stovkách tisíc eur, developer bol povinný odkryť vlastnícku štruktúru.

Tesco bojuje proti plytvaniu s jedlom, do roku 2030 zníži potravinový odpad o polovicu

Vo Veľkej Británii Tesco zverejňuje údaje o potravinovom odpade každé štyri roky, najnovšie ich bude zverejňovať aj na Slovensku či v Česku.