SME
Nedeľa, 11. apríl, 2021 | Meniny má JúliusKrížovkyKrížovky

Business English (4): Ako zostaviť personálny inzerát? Držte sa osvedčených metód

Sme.sk vám v spolupráci s agentúrou Skrivanek prináša ďalšiu lekciu kurzu biznis angličtiny. Tentokrát sa naučíme, ako by mal vyzerať personálny inzerát. Otestujte svoje vedomosti, výsledky testov nájdete na konci lekcie.

(Zdroj: ilustračné, peoplenotstuff.com)

Sme.sk vám v spolupráci s agentúrou Skrivanek prináša ďalšiu lekciu kurzu biznis angličtiny. Tentokrát sa naučíme, ako by mal vyzerať personálny inzerát. Otestujte svoje vedomosti, výsledky testov nájdete na konci lekcie.

JOB ADVERTISEMENT (ADVERT, AD)

Job advertisements are the same as any other advertisements selling/offering products. Your product is the job and the readers who are reading the advertisement are your customers.

Consequently, the job advertisement has to be interesting, attractive, short and clear but it should answer basic questions about the company and its production, about the job itself, about whom exactly the company is looking for, the salary and how the "customers" can apply.

The advertisement should present professional image of the company and it should follow the AIDA selling format:

Try to fill in what these letters stand for:

A_ _ _ n _ _ _n

I_t _ _ _ _ t

D_ s _ _ _

A_ _ i _ _

The AIDA writing format was developed in 1925 by psychologist E.K. Strong Jr. and is even now considered a valuable help when writing adverts. It basically means that the headline should grab your attention, the information should be written in an interesting way, it should make you desire the job and prompt an action.

Writing Tips Quiz:

Fill in AVOID or USE>>

The best places to put your ads are for example online portals which specialise in offering vacancies and summer jobs where the companies can edit the ad and update the information. Individuals or companies can also place the ad directly on their web pages or they can advertise in newspapers and magazines.

You should try to make the readers involved by using words like "you", "your" or "yours" in the adverts and incorporate something new and challenging to attract them. Stress what is special about the job, company or employer. But remember that the job ad must be credible.

Putting your advertisements on a page with other job ad, the best position is the top right corner and the adequate size is a quarter of a page.

Tick the information you think has to be included in a good ad:

__ outline of job role and purpose

__ job base location

__ permanent or a short-term contract

__ job title

__ employer

__ perks

__ description of business activity and market position

__ outline of an ideal candidate

__ website address

__ responsibility of the role

__ explanation of recruitment process

__qualification and experience required

Test your knowledge:

Correct answers

Try to fill....: Attention, Interest, Desire, Action

Tick the information...: outline of job role and purpose, job base location, job title, employer, description of business activity and market position, outline of an ideal candidate, responsibility of the role, qualification and experience required

JAZYKOVÁ AGENTÚRA SKRIVANEK

Skrivanek ja najväčšia jazyková agentúra v strednej a východnej Európe. Na trhu jazykových služieb pôsobí už od roku 1994. Kancelárie a učebne agentúry Skrivanek nájdete v 3 mestách na Slovensku a v ďalších 13 krajinách sveta.

Ako jedna z najväčších prekladateľských agentúr v Európe sa stal Skrivanek uznávaným šecialistom na európske a ázijské jazyky. Zamestnáva viac ako 400 kvalifikovaných jazykových odborníkov a ponúka odborné preklady do všetkých jazykov.

Okrem rôznych typov kurzov pre verejnosť Skrivanek zabezpečuje aj výučbu na kľúč pre firmy a jednotlivcov, jazykové audity, pobytové a zahraničné kurzy alebo prípravu na jazykové skúšky pre deti aj dospelých.

Viac informácií nájdete na www.skrivanek.sk

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Leto na ostrove Malta: desať najkrajších miest
  2. Pomoc z prírody pri infekcii covid-19
  3. Nové medzinárodné príležitosti vo vzdelávaní 2021 – 2027
  4. Pán Králiček: Aj keď predávate „len“ kávu, musíte inovovať
  5. Výber žiarovky môže mať vplyv na celkové zdravie
  6. Novinka, ktorá sa neodmieta: Niké predstavuje Bonus bez limitu
  7. Krvou a železom: Ako Bismarck pred 150 rokmi zjednotil Nemecko
  8. Ako zasiahnu zmeny vo svete pneumatík bežných vodičov?
  9. Úspech predali Američanom. Ako sa zrodil slovenský 3D sen?
  10. Veľkonočné inšpirácie, rozhovor so Zuzanou Šebovou
  1. Virtuálny Suptech workshop o Blockchain technológiách
  2. Ranný rituál plný zdravia pre celú rodinu
  3. Koľko ovocia by ste mali denne zjesť? Máme odpoveď
  4. Wüstenrot poisťovňa dosiahla čistý zisk 1,8 milióna eur
  5. Leto na ostrove Malta: desať najkrajších miest
  6. Skúšanie a monitorovanie technických systémov na FVT
  7. Prekonalo Vaše dieťa COVID-19?
  8. Za 16 rokov pomohli Prešovskému kraju získať milióny eur
  9. Slovník investora 04: Kto môže investovať
  10. Na čo si dať pozor pri zateplení fasády
  1. Telefóny čaká zásadná zmena. Z dnešných nezostane takmer nič 28 595
  2. Slovákom hrozia malé dôchodky. V čom je problém? 27 775
  3. Ako zasiahnu zmeny vo svete pneumatík bežných vodičov? 22 766
  4. Úspech predali Američanom. Ako sa zrodil slovenský 3D sen? 20 688
  5. Veľkonočné inšpirácie, rozhovor so Zuzanou Šebovou 13 864
  6. Krvou a železom: Ako Bismarck pred 150 rokmi zjednotil Nemecko 13 531
  7. Plánujete dovolenku na leto? Toto sú najkrajšie pláže Turecka 12 708
  8. Aj sladkosti môžu byť zdravé. Viete, ako ich spoznáte? 8 998
  9. Leto na ostrove Malta: desať najkrajších miest 7 108
  10. Najprv eštebák, potom oligarcha. Aká bola Širokého éra? 6 407
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Eva Petričková na sociálnych sieťach ukazuje, že aj autistické deti vedia byť fantastické.

Deťom chýbajú terapie, rodičom oddych.

9. apr
Vizualizácia projektu Metropolis.

Metropolis zapadol prachom.

15 h
Dnes píše Matúš Ritomský

Dovoľme si hovoriť o konci pandémie

Publicista Matúš Ritomský.

Na prekonanie poslednej fázy pandémie potrebujeme rozumný optimizmus.

8. apr

Ako vidí spätne reláciu s Cibulkovou?

9. apr

Neprehliadnite tiež

Chorvátsko spustilo propagačnú kampaň Dovolenka, akú si zaslúžite. Chce zaplniť doteraz prázdne pláže.

Očkovanie zamestnancov v oblasti cestovného ruchu má absolútnu prioritu.

8 h
Na snímke prvé nabíjanie elektrovozidiel pomocou GridBooster systému - prvej rýchlo nabíjacej stanice v strednej a východnej Európe v Bratislave.

Ekologizácia dopravného sektora je kľúčová na dosiahnutie klimatických cieľov.

14 h
Ilustračné foto

Mimoriadne negatívne sa lockdown prejavil pred Vianocami.

15 h
Zakladatelia firmy Zlatko a Ján Juríkovci.

Pandémia zvýšila záujem aj ďalšie produkty.

15 h