PARÍŽ.
Lagardére je jedným z najväčších mediálnych konglomerátov v Európe, patria jej napríklad vydavateľský dom Hachette či rozhlasová stanica Europe 1 alebo časopis Elle.
Ak by prijala ponuku americkej spoločnosti, znamenalo by to, že až 102 titulov, ktoré vychádzajú v 15 krajinách sveta, čaká zmena majiteľa. Týkalo by sa to aj licencie na zahraničné edície módneho magazínu Elle, ktoré skupine ročne prinesú zisk 8 miliónov eur.
Mediálna skupina Lagardére sa po znížení príjmov z reklamy v predchádzajúcich rokoch rozhodla sústrediť svoju pozornosť na francúzske vydania svojich časopisov.
Hearst Corporation je jednou z najväčších mediálnych korporácií v USA, vlastní 15 denníkov, 38 týždenníkov a 29 televíznych staníc. Okrem iného vydáva aj časopisy Cosmopolitan a Harper's Bazaar.
Informovala o tom agentúra DPA.