MÉDIÁ

Denník SME je druhý najčítanejší, vedie Nový čas

Denník SME (7 percent) zostal v druhom a treťom kvartáli minulého roka na druhom mieste v čítanosti denníkov na Slovensku.

BRATISLAVA.

Najčítanejším denníkom bol Nový Čas, najpočúvanejším rádiom bolo Rádio Expres a najsledovanejšou televíziou bola v sledovanom období Televízia Markíza.

Vyplýva to z prieskumu spoločnosti MEDIAN SK, s.r.o., ktorá v spolupráci s anglickou spoločnosťou Kantar Media realizuje národný prieskum MML-TGI (Market & Media & Lifestyle - Target Group Index ).

Údaje spoločnosť zbierala od 21. júna do 5. decembra 2010 od 4116 respondentov vo veku 14 - 79 rokov. V segmente médiá bolo zaradených 269 titulov tlačených periodík, 47 rozhlasových staníc, 65 televíznych a štyri teletexty.

V denníkoch vedie Nový čas

Celoštátne denníky v 3. a 4. kvartáli 2010 dosiahli pri premenných „čítal(a) posledné vydanie“ a "čítal(a) posledných 14 dní“ nasledovné výsledky: Nový Čas si udržal prvú pozíciu s 22 percent, ktoré predstavujú viac ako milión čitateľov. Druhý v poradí je denník Sme so 7 percent.

Čítanosť denníka Plus jeden deň je rovnako na úrovni 7, nasleduje denník Pravda tiež so 7 percentami, Šport (4), Korzár (4) a Hospodárske noviny (3), Új Szó (2) a Avízo (1).

V týždenníkoch vedie Plus 7 dní

Medzi týždenníkmi bol najčítanejší v sledovanom období týždenník Plus 7 dní (12), nasleduje Život (10), Nový Čas pre ženy (8), Báječná žena (8), Eurotelevízia (6), Slovenka (4), Katolícke noviny (4).

Najčítanejším titulom spomedzi dvojtýždenníkov je Tele plus (3), TV max (2), Markíza TV Svet (1). Jednopercentnú čítanosť medzi respondentmi dosiahli aj dvojtýždenníky Bratislavský kuriér, Relax, TV Svet a Stop.

Poradie mesačníkov otvára časopis Zdravie (9), Eva (9), EMMA (8), Záhradkár (7), Auto motor a šport (5), Auto Magazín (4) a Pekné bývanie (4).

Najpočúvanejší je Expres

Celková počúvanosť rádií v parametri „ počúval včera“ predstavuje 72 percent. Poradie otvára Rádio Expres (20), ďalej Rádio Slovensko (17), Fun rádio (14), sieť rozhlasových staníc RADIONET total (8), Jemné melódie (7), Rádio Europa 2 (6), Rádiu Regina (6).

Medzi televíziami vedie Markíza

Sumárna sledovanosť všetkých televízií je 90 percent. Televíziu v sledovanom období celkovo sledovali viac ako štyri milióny divákov.

Najvyššie percento sledovanosti televíznych staníc dosiahla Televízia Markíza (57), TV JOJ (37), Jednotka (21), TA3 (5), RTL KLUB (4), TV2 a TV Doma (3), TV JOJ PLUS, Prima TV a Dvojka (2).

Poradie jednotlivých slovenských televíznych staníc v ukazovateli podiel na trhu (share) za 3. a 4. kvartál 2010 je nasledujúce: Na prvom mieste sa umiestnila TV Markíza (45), nasleduje TV JOJ (25), Jednotka (12), TV Doma a TA3 (2), TV JOJ Plus a Dvojka (1). Podiel ostatných televízií predstavuje celkom 11 percent.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  2. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  3. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  4. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  5. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  6. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  7. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  8. Lety do exotiky už aj z Bratislavy
  9. Nonstop banka vo vrecku - aplikácia Mobil Banking
  10. Ako sme jazdili v socializme
  1. Očarujúca Srí Lanka: malý ostrov plný prekvapení
  2. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  3. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  4. Už aj seniori presadajú do SUV
  5. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  6. Americká ambasáda zaberá pozemky už rok bez nájomnej zmluvy
  7. Bratislava gets a new public space and park
  8. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  9. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  10. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me
  1. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov 6 678
  2. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho 2 802
  3. Očarujúca Srí Lanka: malý ostrov plný prekvapení 2 752
  4. Ako sme jazdili v socializme 2 626
  5. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku 1 866
  6. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole 1 751
  7. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami 1 313
  8. Lety do exotiky už aj z Bratislavy 1 265
  9. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 1 198
  10. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov 817

Téma: Prieskumy volebných preferencií


Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Ako sa Slovák z Terchovej stal veľkým reformátorom u Márie Terézie

Adam František Kollár, vedec a knihovník bol jedným z popredných osvietenských reformátorov.

PLUS

V kráľovstve polievok sa držková nevarí

Do niekoľkých hrncov naložili Bratislavčania svojho tvorivého ducha.

KOMENTÁRE

Potrebujeme posilniť kultúru záväznosti

Musíme prestať so spájaním LGBTI s ohrozením tzv. tradičnej rodiny.

Neprehliadnite tiež

Slovensko zaostáva za Európou v miere zamestnanosti žien

Ženám návrat do práce navyše podľa analytikov sťažuje aj slabá ponuka čiastočných úväzkov, či nedostatočné kapacity predškolských zariadení.

Na škole vytvoril nový dizajn pre TANAP, park oň prejavil záujem

Baví ma, keď sa môžem podieľať na niečom, čo spropaguje Slovensko, hovorí dizajnér Milan Pleva.

Chaos v Bielom dome mal silný vplyv na newyorskú burzu

Nečakané mierne pozitívne impulzy priniesla správa o spotrebiteľských náladách.

Práce na bratislavskom obchvate sa začnú ešte tento mesiac

Projekt obchvatu Bratislavy má tvoriť časť diaľnice D4 a rýchlostnej cesty R7.