MÉDIÁ

Denník SME je druhý najčítanejší, vedie Nový čas

Denník SME (7 percent) zostal v druhom a treťom kvartáli minulého roka na druhom mieste v čítanosti denníkov na Slovensku.

BRATISLAVA.

Najčítanejším denníkom bol Nový Čas, najpočúvanejším rádiom bolo Rádio Expres a najsledovanejšou televíziou bola v sledovanom období Televízia Markíza.

Vyplýva to z prieskumu spoločnosti MEDIAN SK, s.r.o., ktorá v spolupráci s anglickou spoločnosťou Kantar Media realizuje národný prieskum MML-TGI (Market & Media & Lifestyle - Target Group Index ).

Údaje spoločnosť zbierala od 21. júna do 5. decembra 2010 od 4116 respondentov vo veku 14 - 79 rokov. V segmente médiá bolo zaradených 269 titulov tlačených periodík, 47 rozhlasových staníc, 65 televíznych a štyri teletexty.

V denníkoch vedie Nový čas

Celoštátne denníky v 3. a 4. kvartáli 2010 dosiahli pri premenných „čítal(a) posledné vydanie“ a "čítal(a) posledných 14 dní“ nasledovné výsledky: Nový Čas si udržal prvú pozíciu s 22 percent, ktoré predstavujú viac ako milión čitateľov. Druhý v poradí je denník Sme so 7 percent.

Čítanosť denníka Plus jeden deň je rovnako na úrovni 7, nasleduje denník Pravda tiež so 7 percentami, Šport (4), Korzár (4) a Hospodárske noviny (3), Új Szó (2) a Avízo (1).

V týždenníkoch vedie Plus 7 dní

Medzi týždenníkmi bol najčítanejší v sledovanom období týždenník Plus 7 dní (12), nasleduje Život (10), Nový Čas pre ženy (8), Báječná žena (8), Eurotelevízia (6), Slovenka (4), Katolícke noviny (4).

Najčítanejším titulom spomedzi dvojtýždenníkov je Tele plus (3), TV max (2), Markíza TV Svet (1). Jednopercentnú čítanosť medzi respondentmi dosiahli aj dvojtýždenníky Bratislavský kuriér, Relax, TV Svet a Stop.

Poradie mesačníkov otvára časopis Zdravie (9), Eva (9), EMMA (8), Záhradkár (7), Auto motor a šport (5), Auto Magazín (4) a Pekné bývanie (4).

Najpočúvanejší je Expres

Celková počúvanosť rádií v parametri „ počúval včera“ predstavuje 72 percent. Poradie otvára Rádio Expres (20), ďalej Rádio Slovensko (17), Fun rádio (14), sieť rozhlasových staníc RADIONET total (8), Jemné melódie (7), Rádio Europa 2 (6), Rádiu Regina (6).

Medzi televíziami vedie Markíza

Sumárna sledovanosť všetkých televízií je 90 percent. Televíziu v sledovanom období celkovo sledovali viac ako štyri milióny divákov.

Najvyššie percento sledovanosti televíznych staníc dosiahla Televízia Markíza (57), TV JOJ (37), Jednotka (21), TA3 (5), RTL KLUB (4), TV2 a TV Doma (3), TV JOJ PLUS, Prima TV a Dvojka (2).

Poradie jednotlivých slovenských televíznych staníc v ukazovateli podiel na trhu (share) za 3. a 4. kvartál 2010 je nasledujúce: Na prvom mieste sa umiestnila TV Markíza (45), nasleduje TV JOJ (25), Jednotka (12), TV Doma a TA3 (2), TV JOJ Plus a Dvojka (1). Podiel ostatných televízií predstavuje celkom 11 percent.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Register partnerov verejného sektora v rukách profesionálov
  2. Ďalšia stovka si našla ten svoj
  3. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  4. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  5. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  6. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  7. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  8. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  9. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  10. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  1. Ďalšia stovka si našla ten svoj
  2. Register partnerov verejného sektora v rukách profesionálov
  3. Jakub Mankovecký z SPU v Nitre bol opäť úspešný v reze viniča
  4. Hitparáda štiav
  5. 14. ročník AmCham „Job Fair“ v Košiciach
  6. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  7. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  8. Malé knedličky, veľké dojmy
  9. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  10. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  1. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 10 842
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 7 658
  3. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 5 902
  4. Volkswagen Golf: Viac, než facelift 5 642
  5. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 5 316
  6. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 5 262
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 360
  8. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo 2 818
  9. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 2 208
  10. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa 2 191

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Zoznam vecí, na ktorých chce ušetriť štátna zdravotná poisťovňa

Výber úsporných opatrení, ako ho navrhla Všeobecná zdravotná poisťovňa.

KOMENTÁRE

Pozrime sa na pád predsedu Danka z výslnia

Aj keby výložky z pyžamy neodpáral, určite im už bozkami lásku neprejavuje.

EKONOMIKA

UPC zvyšuje ceny internetu a televízie. Čo môžete robiť?

Káblová spoločnosť mení služby uprostred viazanosti.

Neprehliadnite tiež

Hrušovský začal kontrolovať Eximbanku

Politický obchod bývalý šéf KDH Pavol Hrušovský vylúčil.

Premiéri krajín V4 sa stretnú k téme nekvalitných výrobkov vo Varšave

Fico v Trnave zdôraznil, že chcú reagovať na niečo, čo nemôžeme akceptovať, aby z nás robili občanov 2. kategórie.

UPC zvyšuje ceny internetu a televízie. Čo môžete robiť?

Káblová spoločnosť mení služby a ceny uprostred viazanosti, ľudia sa búria.

Briti budú múdri a ak budú ľudí potrebovať, pustia ich (rozhovor)

Analytik Next Finance Jiří Cihlář tvrdí, že Veľká Británia si po brexite bude zamestnancov z cudziny vyberať.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop