MÉDIÁ

Denník SME je druhý najčítanejší, vedie Nový čas

Denník SME (7 percent) zostal v druhom a treťom kvartáli minulého roka na druhom mieste v čítanosti denníkov na Slovensku.

BRATISLAVA.

Najčítanejším denníkom bol Nový Čas, najpočúvanejším rádiom bolo Rádio Expres a najsledovanejšou televíziou bola v sledovanom období Televízia Markíza.

Vyplýva to z prieskumu spoločnosti MEDIAN SK, s.r.o., ktorá v spolupráci s anglickou spoločnosťou Kantar Media realizuje národný prieskum MML-TGI (Market & Media & Lifestyle - Target Group Index ).

Údaje spoločnosť zbierala od 21. júna do 5. decembra 2010 od 4116 respondentov vo veku 14 - 79 rokov. V segmente médiá bolo zaradených 269 titulov tlačených periodík, 47 rozhlasových staníc, 65 televíznych a štyri teletexty.

V denníkoch vedie Nový čas

Celoštátne denníky v 3. a 4. kvartáli 2010 dosiahli pri premenných „čítal(a) posledné vydanie“ a "čítal(a) posledných 14 dní“ nasledovné výsledky: Nový Čas si udržal prvú pozíciu s 22 percent, ktoré predstavujú viac ako milión čitateľov. Druhý v poradí je denník Sme so 7 percent.

Čítanosť denníka Plus jeden deň je rovnako na úrovni 7, nasleduje denník Pravda tiež so 7 percentami, Šport (4), Korzár (4) a Hospodárske noviny (3), Új Szó (2) a Avízo (1).

V týždenníkoch vedie Plus 7 dní

Medzi týždenníkmi bol najčítanejší v sledovanom období týždenník Plus 7 dní (12), nasleduje Život (10), Nový Čas pre ženy (8), Báječná žena (8), Eurotelevízia (6), Slovenka (4), Katolícke noviny (4).

Najčítanejším titulom spomedzi dvojtýždenníkov je Tele plus (3), TV max (2), Markíza TV Svet (1). Jednopercentnú čítanosť medzi respondentmi dosiahli aj dvojtýždenníky Bratislavský kuriér, Relax, TV Svet a Stop.

Poradie mesačníkov otvára časopis Zdravie (9), Eva (9), EMMA (8), Záhradkár (7), Auto motor a šport (5), Auto Magazín (4) a Pekné bývanie (4).

Najpočúvanejší je Expres

Celková počúvanosť rádií v parametri „ počúval včera“ predstavuje 72 percent. Poradie otvára Rádio Expres (20), ďalej Rádio Slovensko (17), Fun rádio (14), sieť rozhlasových staníc RADIONET total (8), Jemné melódie (7), Rádio Europa 2 (6), Rádiu Regina (6).

Medzi televíziami vedie Markíza

Sumárna sledovanosť všetkých televízií je 90 percent. Televíziu v sledovanom období celkovo sledovali viac ako štyri milióny divákov.

Najvyššie percento sledovanosti televíznych staníc dosiahla Televízia Markíza (57), TV JOJ (37), Jednotka (21), TA3 (5), RTL KLUB (4), TV2 a TV Doma (3), TV JOJ PLUS, Prima TV a Dvojka (2).

Poradie jednotlivých slovenských televíznych staníc v ukazovateli podiel na trhu (share) za 3. a 4. kvartál 2010 je nasledujúce: Na prvom mieste sa umiestnila TV Markíza (45), nasleduje TV JOJ (25), Jednotka (12), TV Doma a TA3 (2), TV JOJ Plus a Dvojka (1). Podiel ostatných televízií predstavuje celkom 11 percent.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Základné štandardy práce pre realitné kancelárie
  2. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky
  3. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  4. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  5. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  6. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  7. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  9. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  10. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní
  1. Nová veľvyslankyňa Turecka na návšteve EU v Bratislave
  2. Prijatie delegácie rektorov ekonomických univerzít z Indonézie
  3. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky
  4. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  5. Základné štandardy práce pre realitné kancelárie
  6. Takmer polovicu porúch šikmých striech spôsobujú zlé doplnky
  7. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  8. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  9. Ukončil si 1.stupeň vysokoškolského štúdia a chceš pokračovať?
  10. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 11 754
  2. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 8 496
  3. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 7 347
  4. Desať obľúbených miest v Chorvátsku 6 493
  5. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou 6 171
  6. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní 5 715
  7. Viete, čo kupujete? Ako rozoznať kvalitný chlieb od nekvalitného 5 616
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 5 204
  9. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 3 421
  10. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií 2 851

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Zelenina z Lidla pohorela v amatérskom teste. Dá sa veriť domácim meračom?

Internetom sa šíri video, v ktorom niekto meria dusičnany v zelenine a ovocí.

SVET

Minúta po minúte: Polícia má meno podozrivého

Útočníkom mal byť len dvadsaťdva ročný Brit s líbyjským pôvodom.

KULTÚRA

Dominik Dán o knižnom trhu: S mafiánskymi praktikami som sa nestretol

Spisovateľ má s podnikateľmi zlú skúsenosť.

KULTÚRA

Existoval len jeden James Bond, ktorý mohol hrať sám seba

Roger Moore stvárňoval agenta 007 najdlhšie.

Neprehliadnite tiež

Zelenina z Lidla pohorela v amatérskom teste. Dá sa veriť domácim meračom?

Internetom sa šíri video, v ktorom neznámy muž meria dusičnany v zelenine a ovocí.

Vláda chce rodinám zaplatiť sťahovanie sa za prácou

Niekoľkotisícový príspevok by mal ľudí motivovať, aby opustili svoje domovy a za prácou sa presťahovali tam, kde je.

Francúzsky miliardár dostal zelenú na prevzatie značky Christian Dior

LVMH je najväčším výrobcom luxusného tovaru na svete.

Vyhlásili tender na obnovu Gabčíkova

Celý projekt obnovy si vyžiada celkovo vyše 144 miliónov eur.