MÉDIÁ

Denník SME je druhý najčítanejší, vedie Nový čas

Denník SME (7 percent) zostal v druhom a treťom kvartáli minulého roka na druhom mieste v čítanosti denníkov na Slovensku.

BRATISLAVA.

Najčítanejším denníkom bol Nový Čas, najpočúvanejším rádiom bolo Rádio Expres a najsledovanejšou televíziou bola v sledovanom období Televízia Markíza.

Vyplýva to z prieskumu spoločnosti MEDIAN SK, s.r.o., ktorá v spolupráci s anglickou spoločnosťou Kantar Media realizuje národný prieskum MML-TGI (Market & Media & Lifestyle - Target Group Index ).

Údaje spoločnosť zbierala od 21. júna do 5. decembra 2010 od 4116 respondentov vo veku 14 - 79 rokov. V segmente médiá bolo zaradených 269 titulov tlačených periodík, 47 rozhlasových staníc, 65 televíznych a štyri teletexty.

Článok pokračuje pod video reklamou

V denníkoch vedie Nový čas

Celoštátne denníky v 3. a 4. kvartáli 2010 dosiahli pri premenných „čítal(a) posledné vydanie“ a "čítal(a) posledných 14 dní“ nasledovné výsledky: Nový Čas si udržal prvú pozíciu s 22 percent, ktoré predstavujú viac ako milión čitateľov. Druhý v poradí je denník Sme so 7 percent.

Čítanosť denníka Plus jeden deň je rovnako na úrovni 7, nasleduje denník Pravda tiež so 7 percentami, Šport (4), Korzár (4) a Hospodárske noviny (3), Új Szó (2) a Avízo (1).

V týždenníkoch vedie Plus 7 dní

Medzi týždenníkmi bol najčítanejší v sledovanom období týždenník Plus 7 dní (12), nasleduje Život (10), Nový Čas pre ženy (8), Báječná žena (8), Eurotelevízia (6), Slovenka (4), Katolícke noviny (4).

Najčítanejším titulom spomedzi dvojtýždenníkov je Tele plus (3), TV max (2), Markíza TV Svet (1). Jednopercentnú čítanosť medzi respondentmi dosiahli aj dvojtýždenníky Bratislavský kuriér, Relax, TV Svet a Stop.

Poradie mesačníkov otvára časopis Zdravie (9), Eva (9), EMMA (8), Záhradkár (7), Auto motor a šport (5), Auto Magazín (4) a Pekné bývanie (4).

Najpočúvanejší je Expres

Celková počúvanosť rádií v parametri „ počúval včera“ predstavuje 72 percent. Poradie otvára Rádio Expres (20), ďalej Rádio Slovensko (17), Fun rádio (14), sieť rozhlasových staníc RADIONET total (8), Jemné melódie (7), Rádio Europa 2 (6), Rádiu Regina (6).

Medzi televíziami vedie Markíza

Sumárna sledovanosť všetkých televízií je 90 percent. Televíziu v sledovanom období celkovo sledovali viac ako štyri milióny divákov.

Najvyššie percento sledovanosti televíznych staníc dosiahla Televízia Markíza (57), TV JOJ (37), Jednotka (21), TA3 (5), RTL KLUB (4), TV2 a TV Doma (3), TV JOJ PLUS, Prima TV a Dvojka (2).

Poradie jednotlivých slovenských televíznych staníc v ukazovateli podiel na trhu (share) za 3. a 4. kvartál 2010 je nasledujúce: Na prvom mieste sa umiestnila TV Markíza (45), nasleduje TV JOJ (25), Jednotka (12), TV Doma a TA3 (2), TV JOJ Plus a Dvojka (1). Podiel ostatných televízií predstavuje celkom 11 percent.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kreditná karta – áno alebo nie
  2. Križovatka kultúr Maroko: Dobrodružné cesty naprieč krajinou
  3. Anketa: Čo je pre Slovákov dôležité pri nákupoch?
  4. Úspešní Slováci radia: Presadiť sa dá vždy, snívať nestačí
  5. Váš otec má dnes sviatok. Máme pre vás tip na darček
  6. Mesto ukryté v jordánskych skalách. Spoznajte Petru
  7. Koľko stojí zdravé bývanie? Lacná rekonštrukcia môže vyjsť draho
  8. Tento týždeň je Deň otcov. 5 skvelých nápadov na darčeky
  9. Arca Brokerage House s výrazným nárastom aktív pod správou
  10. Od výplaty k výplate? Ale kdeže, sporíme s 2% úrokom
  1. Križovatka kultúr Maroko: Dobrodružné cesty naprieč krajinou
  2. MiddleCap Equity Partners a Mayfair Assets ukončili fúziu
  3. Súboj olympionikov na Malom Dunaji
  4. 5 tipov ako využiť ľahké priečky pri rekonštrukcii bytu
  5. Dvojitý diplom medzi EU v Bratislave a UNWE v Sofii
  6. Ustanovujúce valné zhromaždenie Alumni klubu EU v Bratislave
  7. Kreditná karta – áno alebo nie
  8. Nemusím sa na nikoho spoliehať
  9. Štátny tajomník envirorezortu: Na sucho musíme byť pripravení.
  10. Užívate konský kolagén a cítite sa ako antický hrdina?
  1. Úspešní Slováci radia: Presadiť sa dá vždy, snívať nestačí 25 887
  2. Váš otec má dnes sviatok. Máme pre vás tip na darček 13 673
  3. Mesto ukryté v jordánskych skalách. Spoznajte Petru 10 605
  4. Koľko stojí zdravé bývanie? Lacná rekonštrukcia môže vyjsť draho 8 605
  5. Anketa: Čo je pre Slovákov dôležité pri nákupoch? 8 145
  6. Tento týždeň je Deň otcov. 5 skvelých nápadov na darčeky 6 229
  7. Užívate konský kolagén a cítite sa ako antický hrdina? 5 638
  8. Kreditná karta – áno alebo nie 5 090
  9. Od výplaty k výplate? Ale kdeže, sporíme s 2% úrokom 3 986
  10. Sú bolesti kĺbov dôvodom, že nemôžete v živote robiť čo chcete? 3 001

Téma: Prieskumy volebných preferencií


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Šéf UNB: Hnevá ma zlý prístup zdravotníkov k pacientom

Mnohé izby budú dvojlôžkové. So samostatným sociálnym zariadením a so sprchou, vraví šéf UNB.

ŠPECIÁLNE DOBRÉ RÁNO

Špeciálne Dobré ráno: Kto na Slovensku kradne európske peniaze

Z diskusie Za slušné eurofondy.

SVET

Erdogan je varovaním, kde môže skončiť Maďarsko

Erdogan zmenil Turecko za pätnásť rokov.

Neprehliadnite tiež

Kurz eura rastie, obchodníkov upokojilo Taliansko

Dolár klesá, čiastočne na úkor vyššieho záujmu o takzvané komoditné meny.

Ropa výrazne zdražuje, OPEC zvýšil produkciu o milión barelov denne

Analytici tvrdia, že zvýšenie produkcie o milión barelov denne nestačí

Na hypotéku pred sprísnením pravidiel je posledná šancs

Od júla začnú pri pôžičkách platiť viaceré prísnejšie pravidlá.

Nesrovnal stiahol parkovaciu politiku z rokovania

O spustení celomestskej parkovacej politiky v Bratislave mestskí poslanci opäť nerozhodli.

Západné firmy sa o reklamu na majstrovstvách nebijú

Obavy majú najmä firmy z USA, lebo FIFA aj Rusko majú zlú povesť. Reklamný priestor po amerických firmách zabrali najmä spoločnosti z Číny.