SME
Streda, 12. máj, 2021 | Meniny má PankrácKrížovkyKrížovky
MÉDIÁ

Najdlhší reklamný blok bol na Jojke, trval cez 11 minút

Najdlhší reklamný blok trval 11,5 minúty, počas ktorých televízia JOJ Plus odvysielala 33 spotov.

BRATISLAVA. Viac ako 637-tisíc reklamných spotov odvysielali v minulom roku slovenské celoštátne televízie. Sumárne tieto reklamy trvali 4 000 hodín, čo je takmer päť a pol mesiaca.

Podľa monitoringu TNS Slovakia preinvestovali zadávatelia v televíziách viac ako 460 miliónov eur. Sumu však stanovila na základe oficiálnych cien a nezohľadňuje žiadne zľavy či bonusy.

Podľa zákona mohli vlani celoplošné televízie využiť dokopy takmer 8 500 hodín reklamného vysielania. Zadávatelia teda využili menej ako 50 percent reklamného času vo vysielaní slovenských televíznych staníc. Priemerná dĺžka televízneho spotu bola 23 sekúnd, najčastejšie mohol divák vidieť 30-sekundové spoty.

Skryť Vypnúť reklamu

Zaujímavosti:

  • Najviac reklamného priestoru využili zadávatelia na stanici JOJ, nasledovala Markíza, Doma a JOJ Plus. Päticu uzatvára televízia TA3 a na chvoste zostávajú verejnoprávne Jednotka, Dvojka a Trojka.
  • Najviac reklám, spolu 2 522 spotov, odvysielali televízie v utorok 23. novembra 2010. V tento deň vysielala v primetime verejnoprávna Jednotka zápas Ligy majstrov, v ktorom si zmeral sily MŠK Žilina s Chelsea FC. Na Markíze mohli diváci v rovnakom čase pozerať Ordináciu v ružovej záhrade a na TV JOJ Panelák.
  • Najdlhší reklamný blok trval 11,5 minúty, počas ktorých televízia JOJ Plus odvysielala 33 spotov. Tento blok bol vysielaný 24. novembra 2010 počas jednej z epizód 30 prípadov majora Zemana.
  • Najviac divákov si pozrelo spot na kampaň ČSOB účet zadarmo odvysielaný na Markíze 21. februára 2010 o 19:23 v reklame počas Televíznych novín.
  • Najdrahší spot z roku 2009 sa stal najdrahším aj v roku 2010. Kým pred dvoma rokmi ho odvysielali 31. decembra, v roku 2010 to bolo 1. januára o 01:11 na Markíze. Ide o 90-sekundovú imageovú reklamu spoločnosti Renault. Druhý najdrahší spot videli diváci 10. októbra 2010, bol to 60-sekundový spot na terénny Nissan Juke, ktorý odvysielala televízia JOJ o 19:55.
  • Podľa monitoringu TNS Slovakia najviac peňazí vložili do reklamy v televízii automobilky na propagáciu kampaní osobných automobilov. Osobné automobily vedú aj rebríček produktov, s ktorými sa divák najčastejšie v televízii stretáva. Nasledujú postpaid gsm služby, hypotéky a úvery na bývanie, pracie prostriedky a internetoví provideri.
  • K najväčším zadávateľom na televíznych obrazovkách patrí Slovak Telekom, Orange Slovensko a Henkel. Poradie týchto najväčších zadávateľov je nemenné nielen v televíziách, ale aj vo všetkých médiách. Takisto prvú desiatku zadávateľov v televízii tvoria rovnakí zadávatelia ako v rebríčku najväčších inzerentov, ibaže ich poradie je poprehadzované. Paradoxne sa v prvej desiatke nenachádza žiadna automobilka, z čoho možno podľa TNS Slovakia usúdiť, že každá automobilka samostatne investovala menej, avšak vyšší počet hráčov v sektore automotive vyniesol prvenstvo v množstve odvysielaných spotov osobným automobilom.
Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Tatra banka ako prvá banka na Slovensku vydala zelené dlhopisy
  2. Najbrutálnejšie preteky sveta? Extreme E je Formulou 1 v teréne
  3. Túžite bývať vo svojom za pár mesiacov? Realita s Variant-Haus®
  4. Toto je budúcnosť dopravy. Vyhrajú elektromobily, autá na vodík alebo hybridy?
  5. Chcete mať pasívny príjem vďaka investovaniu? Ako začať?
  6. Tip na rodinné kombi 4x4 v plnej výbave do 30 000 eur
  7. Klus, Pirošíková, Bošňák dnes o 17.00 o slobode cestovania
  8. Chcete, aby mali školáci Čerstvé hlavičky? Hlasujte
  9. Praktické rady, ako zmierniť prejavy alergií. Kľúčom je interiér
  10. S kvalitným poistením sú finančné následky vážnej choroby menšie
  1. Tretia generácia očných špecialistov prichádza do Košíc
  2. Klus, Pirošíková, Bošňák dnes o 17.00 o slobode cestovania
  3. Chcete, aby mali školáci Čerstvé hlavičky? Hlasujte
  4. Nákupy, ktoré rozbúchajú srdce v nákupnom centre Novum Prešov
  5. Najbrutálnejšie preteky sveta? Extreme E je Formulou 1 v teréne
  6. Vyhrajú elektromobily, autá na vodík alebo hybridy?
  7. Praktické rady, ako zmierniť prejavy alergií. Kľúčom je interiér
  8. Posúvajú svet k lepšiemu: Sociálni inovátori
  9. Kupujete nový spotrebič? V PLANEO Elektro naň dostanete zľavu
  10. Tip na rodinné kombi 4x4 v plnej výbave do 30 000 eur
  1. Prečo držia Slováci peniaze na účtoch, keď im nezarábajú? 15 988
  2. Portfólio manažér: Čaká nás dobré obdobie pre ekonomiku 13 849
  3. Boj Grékov za slobodu prebudil solidaritu v celej Európe 11 388
  4. Pätnásť gréckych ostrovov, kde strávite skvelú letnú dovolenku 11 241
  5. SME Elektromobilita: Ako nabíjať? Aký majú dojazd? 9 310
  6. O pro-agingu so Soňou Müllerovou, Deň matiek a ekošpeciál 7 897
  7. Zaujímavé príležitosti po kríze. Analytici radia, kam investovať 7 047
  8. Hokejové hviezdy v biznise nezažiarili. Až na jednu výnimku 6 652
  9. Vyhrajú elektromobily, autá na vodík alebo hybridy? 6 639
  10. Tatra banka ako prvá banka na Slovensku vydala zelené dlhopisy 5 927
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Polícia kontroluje nočný zákaz vychádzania.

Vláda uvažuje, ako udržať zdravotníkov v práci aj bez núdzového stavu.

5 h

Falošné registre sú problémom už roky.

6 h

Neprehliadnite tiež

Falošné registre sú problémom už roky.

6 h
Vila Bellevue v Starom Smokovci.

Mnohé zničené budovy môžu dostať druhú šancu.

6 h