SME
Utorok, 25. január, 2022 | Meniny má GejzaKrížovkyKrížovky

Najdlhší reklamný blok bol na Jojke, trval cez 11 minút

Najdlhší reklamný blok trval 11,5 minúty, počas ktorých televízia JOJ Plus odvysielala 33 spotov.

BRATISLAVA. Viac ako 637-tisíc reklamných spotov odvysielali v minulom roku slovenské celoštátne televízie. Sumárne tieto reklamy trvali 4 000 hodín, čo je takmer päť a pol mesiaca.

Podľa monitoringu TNS Slovakia preinvestovali zadávatelia v televíziách viac ako 460 miliónov eur. Sumu však stanovila na základe oficiálnych cien a nezohľadňuje žiadne zľavy či bonusy.

Podľa zákona mohli vlani celoplošné televízie využiť dokopy takmer 8 500 hodín reklamného vysielania. Zadávatelia teda využili menej ako 50 percent reklamného času vo vysielaní slovenských televíznych staníc. Priemerná dĺžka televízneho spotu bola 23 sekúnd, najčastejšie mohol divák vidieť 30-sekundové spoty.

Skryť Vypnúť reklamu

Zaujímavosti:

  • Najviac reklamného priestoru využili zadávatelia na stanici JOJ, nasledovala Markíza, Doma a JOJ Plus. Päticu uzatvára televízia TA3 a na chvoste zostávajú verejnoprávne Jednotka, Dvojka a Trojka.
  • Najviac reklám, spolu 2 522 spotov, odvysielali televízie v utorok 23. novembra 2010. V tento deň vysielala v primetime verejnoprávna Jednotka zápas Ligy majstrov, v ktorom si zmeral sily MŠK Žilina s Chelsea FC. Na Markíze mohli diváci v rovnakom čase pozerať Ordináciu v ružovej záhrade a na TV JOJ Panelák.
  • Najdlhší reklamný blok trval 11,5 minúty, počas ktorých televízia JOJ Plus odvysielala 33 spotov. Tento blok bol vysielaný 24. novembra 2010 počas jednej z epizód 30 prípadov majora Zemana.
  • Najviac divákov si pozrelo spot na kampaň ČSOB účet zadarmo odvysielaný na Markíze 21. februára 2010 o 19:23 v reklame počas Televíznych novín.
  • Najdrahší spot z roku 2009 sa stal najdrahším aj v roku 2010. Kým pred dvoma rokmi ho odvysielali 31. decembra, v roku 2010 to bolo 1. januára o 01:11 na Markíze. Ide o 90-sekundovú imageovú reklamu spoločnosti Renault. Druhý najdrahší spot videli diváci 10. októbra 2010, bol to 60-sekundový spot na terénny Nissan Juke, ktorý odvysielala televízia JOJ o 19:55.
  • Podľa monitoringu TNS Slovakia najviac peňazí vložili do reklamy v televízii automobilky na propagáciu kampaní osobných automobilov. Osobné automobily vedú aj rebríček produktov, s ktorými sa divák najčastejšie v televízii stretáva. Nasledujú postpaid gsm služby, hypotéky a úvery na bývanie, pracie prostriedky a internetoví provideri.
  • K najväčším zadávateľom na televíznych obrazovkách patrí Slovak Telekom, Orange Slovensko a Henkel. Poradie týchto najväčších zadávateľov je nemenné nielen v televíziách, ale aj vo všetkých médiách. Takisto prvú desiatku zadávateľov v televízii tvoria rovnakí zadávatelia ako v rebríčku najväčších inzerentov, ibaže ich poradie je poprehadzované. Paradoxne sa v prvej desiatke nenachádza žiadna automobilka, z čoho možno podľa TNS Slovakia usúdiť, že každá automobilka samostatne investovala menej, avšak vyšší počet hráčov v sektore automotive vyniesol prvenstvo v množstve odvysielaných spotov osobným automobilom.
Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Zánik platobných kariet. Ako budú vyzerať platby budúcnosti?
  2. Slovensko uvažuje! Video so ŠOKOM má už vyše 900-tisíc videní
  3. 20-minútové mestá: Mestá, v ktorých chcete žiť
  4. Rezerváciou first moment dovolenky viete ušetriť aj 40 % z ceny
  5. Európsky unikát. Kvalitné CBD funguje aj napriek neprajníkom
  6. Anketa: Slováci, ako sme na tom so závislosťami?
  7. Mecom ide na zelenú
  8. V roku 2021 kúpili Slováci kryptomeny za viac ako 25 000 000 €
  9. Marrákeš je červená perla Maroka
  10. F&F Slovensko je najdôveryhodnejšou odevnou značkou na trhu
  1. Čučoriedky - dokážu ochrániť váš zrak?
  2. Vedeli ste, že šport a podnikanie majú veľa spoločného?
  3. Slovensko uvažuje! Video so ŠOKOM má už vyše 900-tisíc videní
  4. Developer Mint Investments získal prvenstvo v CIJ Awards 2021
  5. Stropný zdvihák zlepší život všetkým imobilným ľuďom
  6. Zázračné účinky Arónie na zdravie
  7. 20-minútové mestá: Mestá, v ktorých chcete žiť
  8. Viac ihrísk aj bylinkových záhrad vo vašom okolí.
  9. Plánujete kúpu nehnuteľnosti ? Správajte sa ako investor
  10. Schodolez pre imobilných - Viete ako sa testuje?
  1. 5 neznámych vecí, ktoré umožňujú platobné karty 5 653
  2. Európsky unikát. Kvalitné CBD funguje aj napriek neprajníkom 4 664
  3. Rezerváciou first moment dovolenky viete ušetriť aj 40 % z ceny 4 303
  4. Anketa: Slováci, ako sme na tom so závislosťami? 4 080
  5. Zánik platobných kariet. Ako budú vyzerať platby budúcnosti? 3 530
  6. Akcie, fondy, kryptomeny. Do čoho treba tento rok investovať 3 405
  7. Predplatné SME.sk len za 29 eur 2 975
  8. Slovensko uvažuje! Video so ŠOKOM má už vyše 900-tisíc videní 2 801
  9. Marrákeš je červená perla Maroka 2 255
  10. V roku 2021 kúpili Slováci kryptomeny za viac ako 25 000 000 € 2 165
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Petra Blaščák

Niektorí sa rozhodnú začať abstinovať počas takzvaného suchého januára.


24. jan
Nataša Holinová

Kauzu obžalovaného policajta robí zaujímavou mohutný angažmán Smeru.


4 h

Kniha Židokracia mala aj dotlač.


4 h
Švédski vojaci na Gotlande.

Len dve severské krajiny nie sú v NATO.


7 h

Neprehliadnite tiež

Michal Nalevanko

Michal Nalevanko radí, akú investičnú stratégiu má zvoliť drobný investor.


3 h
Ilustračná fotografia.

Európska únia je závislá na dodávkach plynu z Ruska.


TASR 4 h
Ilustračné foto

Ako dôvod označil šírenie omikronu.


SITA 5 h
Ilustračné foto

Išlo by o zníženie o päť percent.


SITA 6 h

Blogy SME

  1. Jiří Ščobák: Analytici odpovídají: Kolik mám investovat do krypta? Které mi doporučují? Budou kryptoměny v roce 2022 prosperovat?
  2. Tomáš Tenczer: Prečo šéfovia neznášajú home office
  3. Jiří Ščobák: Na změnu zdravotní pojišťovny už zbývá jen pár dní
  4. INEKO: Vďaka biosimilárnym liekom Slovensko ušetrí 32 miliónov eur ročne
  5. Ústav aplikovanej psychológie FSEV UK: Medzipohlavné rozdiely v deľbe práce
  6. Róbert Ďurec: Slovensko ako daňový raj? Takto to robia bohatí
  7. Milan Kuruc: Čomu pomohol odporúčaný homeoffice?
  8. Inštitút strategických politík: Ničivá druhá vlna COVID-19 v Indii môže predznamenať úpadok Módího moci
  1. Pavel Macko: Vodka a cigary? 13 375
  2. Michal Porubän: Tak si tu žijeme - poslanec Blaha je zaočkovaný a Žilinka nechce zverejniť zmluvu čo podpísal v Rusku :) 6 247
  3. Lórant Kulík: URBEX: Keď prejdete v Košiciach na ulici kpt.Nálepku cez (ne)utajenú pasáž, zapne sa časostroj 5 823
  4. Martin Ondráš: Keď sa podvod a klamstvo tvári ako etalón morálky 4 967
  5. Asociácia dôchodkových správcovských spoločností: V roku 2022 pôjdu do dôchodku tisícky ľudí. Ste pripravené a pripravení? 4 125
  6. Simona Kyselicová: Ako sa testuje na Covid v Nórsku. P.S.: Som pozitívna 4 046
  7. Tomáš Harustiak: Je na Slovensku 56% katolíkov ? Ale kdeže ! 3 786
  8. Monika Nagyova: Vzťahové okienko. Páry, ktoré sa medzi sebou nerozprávajú. 3 745
  1. Jiří Ščobák: Analytici odpovídají: Kolik mám investovat do krypta? Které mi doporučují? Budou kryptoměny v roce 2022 prosperovat?
  2. Jiří Ščobák: Proč má akvarista začátečník dlouho čekat, než vloží do akvária ryby? (v rostlinných akváriích se substrátem)
  3. Milota Sidorová: Toto mesto v Taliansku založilo Kanceláriu pre čas. Čaká to aj Bratislavu?
  4. Pavol Koprda: Milan Mazurek straší vedľajšími účinkami vakcín. Čo naozaj hovoria dáta?
  5. Jiří Ščobák: Připravované důchodové reformy na Slovensku: V 3. pilíři se neudělá mnoho, 2. vypadá optimističtěji
  6. Lucia Šicková: S týmito 4 krokmi sme zaviedli kultúru feedbacku v našej firme
  7. Jiří Ščobák: Jsou poplatky v slovenských bankách vysoké? Dá se jim vyhnout? Které jsou skryté?
  8. Jiří Ščobák: Novak Djoković pravděpodobně pozitivní test neměl. Oslava poštovní známky a akce s dětmi to dokazují
Skryť Zatvoriť reklamu