LONDÝN.
FSA o tom informoval v utorok. Uviedol, že k pochybeniam banky patrilo neskoré reagovanie na sťažnosti klientov, nedostatočná kvalita prešetrovania ich sťažností a to, že nevenovala pozornosť všetkým pochybnostiam svojich klientov.
"Očakávame, že firmy budú zaobchádzať s klientmi spravodlivo, že klienti môžu dôverovať tomu, že ich sťažnostiam sa bude venovať riadna pozornosť," uviedla vo vyhlásení Margaret Coleová, šéfka kontrolného oddelenia FSA.
V roku 2009, ktorého sa prešetrovanie týkalo, bola RBS druhou najväčšou britskou retailovou bankou s 2 200 pobočkami a 15 miliónmi klientov. RBS a NatWest súhlasili s okamžitým zaplatením pokuty, čo ich oprávnilo na jej zníženie o 30 %. V opačnom prípade by pokuta bola až vo výške 4 mil. GBP.