Informovala o tom PR manažérka televízie Barbara Písecká.
BRATISLAVA. Nástup Gučíka vníma konateľ TA3 patriacej do skupiny Grafobal Group Pavel Komorník ako prínos pre televíziu. Poukazuje najmä na jeho dlhoročné pôsobenie a skúsenosti v mediálnej oblasti.
"Zároveň chcem poďakovať pánu Matejovi Ribanskému za významný posun, ktorý televízia pod jeho vedením za posledné dva roky dosiahla, a zaželať mu veľa úspechov na novom pôsobisku v televízii Markíza," dodal.
Gučík svoje vymenovanie vníma ako profesionálnu výzvu. Za jednu z najdôležitejších priorít považuje udržanie vysokej úrovne súčasného spravodajstva.
"Plánujem pokračovať v rozvoji nových technológií, internetu, v skvalitňovaní vysielania a posilňovaní interaktivity medzi TA3 a divákmi," priblížil s tým, že chce naďalej upevňovať pozíciu spravodajskej televízie ako mienkotvorného a etablovaného subjektu na slovenskom mediálnom trhu.
Gučík pôsobil ako kreatívny riaditeľ a majiteľ reklamnej agentúry Roko, ktorá stála za predvolebnou kampaňou HZDS. Tento rok mal Gučík pomáhať v predvolebnej kampani SNS - s kontroverznými rasistickými bilbordmi. Podľa našich informácií mal dať odfotenému Rómovi a jeho bratovi 150 eur.
TA3 si podľa Ribanského udržala za jeho pôsobenia kredit nezávislej a rešpektovanej televízie, ktorá sa stala uznávaným objektívnym a aktuálnym zdrojom informácií.
"Pred nástupom do funkcie bolo mojím cieľom posilniť pozície televízie na trhu. Myslím, že v rámci možností, ktoré boli do veľkej miery ovplyvnené ekonomickou krízou, sa mi tento cieľ podarilo splniť.
TA3 sa posunula výrazným krokom vpred, vďaka viacerým inováciám sa jej podarilo zabezpečiť kvalitnú výrobu spravodajstva, divákom prinášať viac živých vstupov z aktuálneho diania na Slovensku, a to aj prostredníctvom internetu," konštatoval.