Ford chce splatiť dlhy do konca budúceho roka

Druhá najväčšia americká automobilka, Ford Motor Co, plánuje splatiť svoje dlhy do konca budúceho roka a opäť získať rating na investičnom stupni skôr, ako sa očakávalo.

MILÁNO. Povedal to šéf automobilky Allan Mulally. "Rátame s tým, že dlh zredukujeme na nulu do roku 2011. Pokročili sme s plánom na návrat k ratingu na investičnom stupni," povedal Mulally v rozhovore pre sobotňajšie vydanie talianskeho denníka Il Sole 24 Ore.

Ford, ktorý je jedinou veľkou americkou automobilkou, ktorá sa vlani vyhla bankrotu, si koncom roka 2006 požičal viac ako 23 mld. USD. Opätovne získať rating na investičnom stupni, ktorý stratil v roku 2005, chce Ford v roku 2012 alebo koncom roka 2011, uviedol ešte v auguste denník Wall Street Journal, ktorý citoval zdroje oboznámené s problematikou. Mulally pre taliansky denník zopakoval, že jeho podnik, chce v tomto roku dosiahnuť slušný zisk a dodal, že v roku 2011 si bude počínať ešte lepšie. Šéf Fordu predpokladá, že americký automobilový trh sa bude v budúcnosti zväčšovať tempom na úrovni 3 až 5 % a globálny trh tempom 5 až 10 %, ale neuviedol, v ktorom období to očakáva. Ford bude pokačovať v reštrukturalizácii svojho podnikania v Európe, aby zostal ziskový pri akejkoľvek úrovni dopytu, dodal Mulally.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  4. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  8. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  9. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  10. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  3. Malé knedličky, veľké dojmy
  4. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  5. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  6. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  7. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  8. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  9. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  10. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  1. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 11 791
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 11 405
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 7 409
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 6 949
  5. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 5 972
  6. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 3 807
  7. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 3 605
  8. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 474
  9. Volkswagen Golf: Viac, než facelift 2 506
  10. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017 2 462

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Sagan začal sezónu klasík druhým miestom, opäť ho zdolal van Avermaet

Belgičan porazil slovenského cyklistu na belgickej klasike Omloop Het Nieuswblad aj minulý rok.

BRATISLAVA

Bol priekopník – utečenec. Jeho meno zmizlo z novín aj z histórie

Václav Nedomanský má zo svetových šampionátov deväť medailí.

PLUS

Ako pred sto rokmi vysvetľovali príchod tabaku do Európy

Ako sa tabak (dohán) dostal do Európy a ako sa ujalo fajčenie?

Neprehliadnite tiež

Fico o VšZP: Nebudeme tolerovať zajacoviny, tvrdo zakročím

Premiér tiež odsúdil popieranie holokaustu a z nárastu preferencií extrémistov obvinil médiá.

Brexit možno prinúti univerzitu v Oxforde otvoriť si novú základňu

Francúzsko už predložilo univerzite v Oxforde lákavú ponuku.

Opel zrejme skončí vo francúzskych rukách. Bude sa vyrábať na Slovensku?

Francúzska spoločnosť PSA Group rokuje o kúpe nemeckej automobilky Opel od amerického koncernu General Motors. Značka je v dlhodobej strate.

Spor medzi štátom a vysokými školami vyriešia až súdy

Či bolo všetko v poriadku, posudzuje aj Úrad pre verejné obstarávanie. V niektorých prípadoch už dal za pravdu školám.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop