Ford chce splatiť dlhy do konca budúceho roka

Druhá najväčšia americká automobilka, Ford Motor Co, plánuje splatiť svoje dlhy do konca budúceho roka a opäť získať rating na investičnom stupni skôr, ako sa očakávalo.

MILÁNO. Povedal to šéf automobilky Allan Mulally. "Rátame s tým, že dlh zredukujeme na nulu do roku 2011. Pokročili sme s plánom na návrat k ratingu na investičnom stupni," povedal Mulally v rozhovore pre sobotňajšie vydanie talianskeho denníka Il Sole 24 Ore.

Ford, ktorý je jedinou veľkou americkou automobilkou, ktorá sa vlani vyhla bankrotu, si koncom roka 2006 požičal viac ako 23 mld. USD. Opätovne získať rating na investičnom stupni, ktorý stratil v roku 2005, chce Ford v roku 2012 alebo koncom roka 2011, uviedol ešte v auguste denník Wall Street Journal, ktorý citoval zdroje oboznámené s problematikou. Mulally pre taliansky denník zopakoval, že jeho podnik, chce v tomto roku dosiahnuť slušný zisk a dodal, že v roku 2011 si bude počínať ešte lepšie. Šéf Fordu predpokladá, že americký automobilový trh sa bude v budúcnosti zväčšovať tempom na úrovni 3 až 5 % a globálny trh tempom 5 až 10 %, ale neuviedol, v ktorom období to očakáva. Ford bude pokačovať v reštrukturalizácii svojho podnikania v Európe, aby zostal ziskový pri akejkoľvek úrovni dopytu, dodal Mulally.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  3. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  4. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  5. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty?
  6. ENGIE Services odovzdala do prevádzky novú kotolňu v Košiciach
  7. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty
  8. Exotické destinácie s priamym letom z Viedne
  9. Potraviny typické pre váš región nájdete už aj v Kauflande
  10. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  1. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  2. Slávnostná imatrikulácia SvF STU v Bratislave
  3. Unverzita vyTVORená nápadmi študentov!
  4. Slovenské mestá môžu využiť eurofondy na zelené strechy
  5. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  6. Program obnovy chodníkov v Starom Meste schválený
  7. Stavebná fakulta STU získala certifikát EUR-ACE
  8. Stavebná fakulta STU získala certifikát EUR-ACE
  9. Príďte na Deň otvorených dverí v Novom Ružinove
  10. Študenti sa rozhodli zmeniť svoju školu
  1. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty 9 605
  2. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 3 162
  3. Lokalita pod Kolibou výrazne mení svoju tvár 3 103
  4. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty? 2 923
  5. Exotické destinácie s priamym letom z Viedne 2 817
  6. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 514
  7. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 499
  8. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished! 1 474
  9. Potraviny typické pre váš región nájdete už aj v Kauflande 1 464
  10. ENGIE Services odovzdala do prevádzky novú kotolňu v Košiciach 994

Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

O nezávislosti Katalánska nerozhodne referendum, ale ochota použiť násilie

Katalánsky boj za nezávislosť nebol nikdy násilný.

EKONOMIKA

Érsek sa rozhodol, bratislavské letisko chce dať do prenájmu

Minister predložil návrh na 30-ročnú koncesiu letiska.

SVET

Čoraz viac utečencov mieri na sever Európy cez Slovensko

V Rakúsku vojaci pomáhali pri klasickej policajnej činnosti.

Neprehliadnite tiež

Markíza má byť na predaj, hovorí sa aj o ďalších médiách

Majiteľ najsledovanejšej televízie na Slovensku, ako aj potenciálni záujemcovia o jej kúpu tvrdia, že špekulácie nekomentujú.

Kroksy sú späť. Ich miliardová stratégia? Byť škaredé

To, že sa kroksy vracajú, nie je žiadna náhoda.

Zákon chrániaci médiá je ľahké obísť

Legislatíva zakazuje, aby majiteľ vlastnil printové aj elektronické médiá zároveň.

Do Moricových železničných opravovní vstupuje nový investor

Budamar získa tretinu v ŽOS Vrútky, čo sú tretie najväčšie opravovne. Sľubuje si od toho úsporu na opravách lokomotív a tisícky vagónov.