BRATISLAVA. Televízia Markíza nepodáva v prvých týždňoch jesennej sezóny také výkony, ako by si želali majitelia zo spoločnosti CME. Jedným z riešení tak môžu byť aj zmeny v manažmente televízie. Pod riaditeľom Václavom Mikom sa trasie stolička, varuje portál E15.cz.
Oficiálne stanovisko spoločnosti CET 21, ktorá televíziu ovláda, sa novinárom z E15 nepodarilo získať. Hovorkyňa Michaela Fričová nedvíhala telefón.
"Slovensko je veľmi ťažký trh. Sám o sebe nerastie a má meškanie za Českou republikou. Navyše vstupy do výroby sú drahšie alebo rovnako drahé ako v Česku, pričom trh je iba tretinový. Tretím problémom je agresívny postup Jojky. Ide proti Markíze a posilňuje lokálnu produkciu. Situácia sa vyvinie podľa toho, ako dopadne tohtoročná jeseň," uviedol nedávno konateľ CET 21 Petr Dvořák.
Nákladné jesenné novinky však divákov nepresvedčili. Česko Slovensko má talent začína mať u mladých divákov nad markízackou Talentmániou prevahu. Túto nedeľu bola dokonca Jojka najsledovanejšou televíziou, píše Mediálne.sk. Nový seriál Dokonalý svet nezaujal a televízia Markíza ho podľa E15 stiahla.
Televízna skupina CME odmietla tvrdenia servera E15.cz. "S manažmentom TV Markíza sme spokojní a žiadne zmeny v tejto chvíli neplánujeme," uviedla hovorkyňa CME Romana Wyllie pre Mediálne.sk.
Za prvý polrok dosiahla televízia tržby v sume 32,2 milióna eur, čo predstavuje medziročný pokles o viac než osem percent. Firma ostala v strate 0,8 milióna eur, kým vlani dosiahla zisk 7,5 milióna eur.
Autor: str