Divákov si delia najmä Markíza a Joj

Zvláštne praktiky televízií: Banášová ponižuje labilnú Bartošovú, Joj nasadila vulgárnu Mojsejovú.

Adela show zatiaľ nepriniesla uvoľnenú zábavu a má bližšie k adolescentnému prejavu Fun rádia.(Zdroj: markíza.sk)

BRATISLAVA. Nová jesenná programová štruktúra priniesla predovšetkým súboj televízií Markíza a Joj. Slovenská televízia, ktorá je jasnou trojkou na trhu, výrazne zaostáva.

Za prvé dva týždne si Markíza zvýšila trhový podiel o 2,3 percenta, Joj o 1,8. STV klesla. Sila lídrov je vo vlastných osvedčených seriáloch. Nový seriál Dokonalý svet z dielne českej Novy možno označiť za prvý prepadák sezóny. Markíza ho po niekoľkých dieloch stiahla.

Hlavnými súpermi sú súťaže Talentmania na Markíze a Česko Slovensko má talent na Joj. Hoci Markíza mala po dvoch hlavných častiach vyššiu sledovanosť, čísla z minulej nedele boli veľmi tesné.

Joj, ktorá má nižšie pokrytie, má v tomto súboji prevahu. Jej licencovaná šou je uvoľnenejšia, dramaturgicky sýtejšia a zatiaľ sa javí byť aj zábavnejšou. Oproti porote s Janom Krausom, Luciou Bílou a Jarom Slávikom sú tváre Markízy Pavol Habera a Adela Banášová opozerané.

Na jar Markíza rozhodla, že pripraví Talentmaniu, ktorej scenár je až príliš podobný drahému licencovanému projektu Joj.

Tá teraz proti kástingovým kolám Talentmanie nasadila zostavu najvykričanejších postavičiek bulváru v relácii Kapor na torte. Vo finálnom vydaní šou Kapor na torte bola sledovansoť dokonca vyššia ako u Talentmánie. Celkovo nástup Talentmánie oslabila.

Nové nočné správy Markízy nie sú prepadákom ani ničím výnimočným. Na neskorý večerný čas však priniesli Markíze dobré čísla.

Horšie je na tom Adela show, ktorá zatiaľ nepriniesla uvoľnenú zábavu, a má bližšie k adolescentnému prejavu Fun rádia. Počas prvých dvoch dielov stihla Markíza vyrobiť kauzu okolo údajného zlého spustenia kazety, o ktorej informovala dokonca živým vstupom v Televíznych novinách.

Diel s Ivetou Bartošovou bol možno aj vďaka tomu najsledovanejší, no k úspechu šou určite neprispeje. Mnohých divákov nešokovala samotná psychicky labilná Bartošová, ale zábava na jej úkor.

Proti prvým dvom dielom Adela show nasadila Joj bez väčšej reklamy záznamy z vystúpení Nory Mojsejovej. Potvrdilo sa, že vulgárna podnikateľka Mojsejová je najlacnejším prostriedkom Joj, ako získať rekordné čísla.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Register partnerov verejného sektora v rukách profesionálov
  2. Ďalšia stovka si našla ten svoj
  3. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  4. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  5. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  6. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  7. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  8. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  9. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  10. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  1. Ďalšia stovka si našla ten svoj
  2. Register partnerov verejného sektora v rukách profesionálov
  3. Jakub Mankovecký z SPU v Nitre bol opäť úspešný v reze viniča
  4. Hitparáda štiav
  5. 14. ročník AmCham „Job Fair“ v Košiciach
  6. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  7. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  8. Malé knedličky, veľké dojmy
  9. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  10. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  1. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 10 922
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 7 513
  3. Volkswagen Golf: Viac, než facelift 5 778
  4. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 5 721
  5. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 5 271
  6. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 5 160
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 301
  8. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo 2 890
  9. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa 2 192
  10. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 2 115

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Zoznam vecí, na ktorých chce ušetriť štátna zdravotná poisťovňa

Výber úsporných opatrení, ako ho navrhla Všeobecná zdravotná poisťovňa.

DOMOV

Analytici: Ficove zajacoviny sú určené ľudu, nie Druckerovi

Reči premiéra sú podľa expertov prejavom populizmu.

KOMENTÁRE

Pozrime sa na pád predsedu Danka z výslnia

Aj keby výložky z pyžamy neodpáral, určite im už bozkami lásku neprejavuje.

Neprehliadnite tiež

Kellnerova PPF rozbieha v Británii banku, píšu české HN

Investícia je vo výške necelej miliardy korún, teda 37 miliónov eur.

Indikátor ekonomického sentimentu dosiahol najlepšiu hodnotu za šesť rokov

Na vývoj priaznivo vplýval rast dôvery v priemysle či v službách.

Hrušovský začal kontrolovať Eximbanku

Politický obchod bývalý šéf KDH Pavol Hrušovský vylúčil.

Ceny ropy mierne vzrástli

Ceny opäť podporilo zníženie ťažby OPEC.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop