PRAHA. Prevádzkovateľ TV Barrandov, spoločnosť Barrandov Televizní Studio, vykázala v minulom roku stratu 422,4 milióna českých korún. Plán pritom počítal so stratou 439 miliónov. Vyplýva to z výročnej správy spoločnosti.
Tržby televízie dosiahli vlani 80,8 milióna korún. Plán pritom počítal so 100 miliónmi. Reklama televízii vyniesla 39 miliónov oproti plánovaným 70 miliónom. Celkové náklady sa vyšplhali na 505,6 milióna korún, čo bolo o 33 miliónov menej, ako sa plánovalo.
TV Barrandov začala vysielať 11. januára 2009 s cieľom dosiahnuť v prvom roku podiel na dennej sledovanosti dve až tri percentá. To sa jej podarilo už po polroku vysielania. V závere roku dosahoval denný podiel televízie na dospelom publiku 4,08 percenta. V tomto roku chce televízia zvýšiť podiel na päť až šesť percent. V júli pritom mala share 4,7 percenta.
Na konci vlaňajška zamestnávala televízia 69 ľudí.
Väčšinovým vlastníkom TV Barrandov je spoločnosť Moravia Steel, která patrí skupine investorov na čele s podnikateľom Tomášom Chrenkom.