- Playboy: 1 900 075
- Google: 1 634 565
- CNN: 986 082
- The Onion: 970 768
- The New York Times: 671 339
- Discovery Channel: 464 989
- The Economist: 345 191
- BBC Radio 1: 330 369
BRATISLAVA. Pánsky časopis Playboy má dlhodobé problémy. Za posledné dva roky prerobil viac než 200 miliónov dolárov a predaj svetoznámeho časopisu klesol z 2,6 milióna kusov na 1,5 milióna.
Napriek tomu sa mu podarilo preskočiť takých konkurentov ako The Economist, New York Times či CNN. Ako? Na facebooku. Informuje o tom portál strategie.cz odvolávajúc sa na štatistiky stránky Facebakers.
Facebakers prináša priebežne aktualizované informácie o užívateľoch na sociálnej sieti. Z jeho údajov vyplýva, že v kategórii médií jednoznačne dominuje s takmer dvomi miliónmi fanúšikov. Na druhom mieste sa umiestnil Google, tretia pozícia patrí CNN.
Výsledky sú prekvapivé, aj keď Playboy za vedúcu pozíciu vďačí viac ľudskej prirodzenosti než marketingovej genialite, komentuje rebríček portál strategie.cz.