METZINGEN. Šéf firmy Claus-Dietrich Lahrs povedal pre nemecký týždenník Wirtschaftswoche, že chcú vyhovieť zákazníkom, ktorí chcú obleky na mieru.
Hugo Boss by s tým mal začať vo vybraných obchodoch v Ázii a potom aj v USA. Lahrs dodal, že si to vie predstaviť aj v Nemecku, napríklad vo Frankfurte nad Mohanom. "Takýto oblek bude stáť 2500 eur a viac."
Lahrs chce do roku 2015 zvýšiť tržby koncernu, ktorého väčšinovým vlastníkom je investičná spoločnosť Permira, z terajších 1,56 miliardy eur na 2,5 miliardy eur.
Šéf koncernu plánuje tiež skrátenie času, ktorý prebehne medzi návrhom a dodaním výrobku do predajní, z terajších 50 na 38 týždňov. Tak by sa mal Hugo Boss stať podľa slov svojho šéfa lídrom vo svojom segmente nielen z pohľadu tržieb a trhového podielu, ale aj v oblasti rýchlosti a schopnosti reagovať na nové trendy.
Lahrs chce tiež výrazne rásť v oblasti predaja cez internet. "Počítam s tým, že v priebehu troch rokov dosiahnu naše tržby z online predaja 50 miliónov eur." Na budúci rok alebo najneskôr v roku 2012 chce Boss spustiť svoju internetovú predajňu aj v Číne.
Informovala o tom agentúra DPA.