BRATISLAVA. Ide o Nescafé - Alta Rica Intense, Cap Colombe Rich a Espresso Delicate Crema, pričom v obchodnej sieti sa tieto druhy predávali v sklenom pohári.
Dôvodom rozhodnutia spoločnosti je, že "niektoré z týchto 100 g sklených pohárov, ktoré sú obalené čiernou fóliou, môžu byť pri preprave k zákazníkom náchylné na poškodenie. V dôsledku toho by mohli obsahovať drobné kúsky skla." Predtým, než tento výrobkový rad znovu vrátime na trh, obaly zmeníme, avizuje spoločnosť.
Vzhľadom na tieto zistenia Nestlé žiada spotrebiteľov, aby tieto už zakúpené tri druhy kávy vrátili na mieste predaja, alebo zaslali na adresu Servis pre spotrebiteľov, Nestlé Slovensko, s. r. o., Košovská cesta 11, 971 27 Prievidza. Spotrebiteľom za vrátené výrobky poskytnú finančnú náhradu.
Nestlé sa za túto nepríjemnosť ospravedlňuje.