Slovenská agentúra pre cestovný ruch minula na reklamu pre krízu menej

Slovenská agentúra pre cestovný ruch v minulom roku vynaložila na propagáciu Slovenska viac ako 4,8 mil. eur. Rok predtým pritom použila viac ako 10 mil. eur.

BRATISLAVA. Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) v minulom roku vynaložila na propagáciu Slovenska viac ako 4,8 mil. eur. Tieto prostriedky agentúra čerpala okrem iného na reklamu a inzerciu, tlač propagačných materiálov, výstavy, preklady, na pobyty zahraničných novinárov, mediálne kampane, štúdie, či tlačiarenské služby. Rok predtým pritom agentúra použila na prezentáciu turistického ruchu na Slovensku viac ako 10 mil. eur.

“Cieľom všetkých aktivít je úsilie o rast aktívneho zahraničného cestovného ruchu a domáceho cestovného ruchu. Vlani však tento cieľ a výsledky činnosti boli poznačené dopadom svetovej hospodárskej krízy na cestovný ruch a prechodom na menu,“ uviedla agentúra vo výročnej správa.

Agentúra vlani celkovo minula na svoju činnosť viac ako 8,8 mil. eur. Na osobné náklady, ktoré tvoria najmä mzdy pre svojich viac ako 90 zamestnancov, minula agentúra takmer 2 mil. eur. Agentúra dosiahla vlani výnosy zo svojej hlavnej činnosti vo výške viac ako 6 mil. eur. Zo štátneho rozpočtu bola činnosť agentúry podporená sumou vyše 2,4 mil. eur.

Agentúra sa v minulom roku zamerala najmä na zmiernenie dopadov hospodárskej krízy. “Činnosť agentúry v roku 2009 bola realizovaná v snahe zmierniť dopady svetovej hospodárskej krízy voľbou efektívnejších marketingových aktivít pri reálnych finančných podmienkach a zvýraznením podpory domáceho cestovného ruchu ako celosvetového trendu v boji s dopadmi svetovej hospodárskej krízy na cestovný ruch,“ konštatovala agentúra.

Slovenská agentúra pre cestovný ruch ako štátna príspevková organizácia špecializovaná na marketing a štátnu propagáciu cestovného ruchu Slovenskej republiky bola zriadená Ministerstvom hospodárstva SR v roku 1995. SACR vykonáva marketing cestovného ruchu na celoštátnej úrovni, poskytuje informácie o možnostiach cestovného ruchu na Slovensku, propaguje Slovensko ako cieľovú krajinu cestovného ruchu, snaží sa prispievať k tvorbe pozitívneho obrazu Slovenska v zahraničí a podporuje predaj produktov cestovného ruchu Slovenskej republiky.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  4. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  8. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  9. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  10. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  3. Malé knedličky, veľké dojmy
  4. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  5. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  6. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  7. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  8. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  9. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  10. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 11 758
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 10 399
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 9 025
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 6 262
  5. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 5 820
  6. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 501
  7. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 3 438
  8. Volkswagen Golf: Viac, než facelift 3 335
  9. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 2 786
  10. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017 2 468

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Ako prvá žena pred takmer sedemsto rokmi prežila cisársky rez

Až do minulého roka bol najznámejším prvým cisárskym rezom, keď prežili žena aj dieťa, prípad z roku 1500. Tím českých vedcov však prišiel s novým objavom.

EKONOMIKA

Osem zmien v hypotékach, ktoré odštartujú od marca

Ľudí čaká viac dokladovania a prísnejšie posudzovanie.

ŠPORT

Sagan pobavil otázkou na súpera aj odpoveďou, prečo bol na toalete

Špekulovalo sa o zdravotných problémoch.

Neprehliadnite tiež

Fico vyzval na trhanie faktúr a počet neplatičov vzrástol

Úrad pre reguláciu sieťových odvetví dokončuje rozhodovanie o nových cenách elektriny. Budú platiť spätne od januára.

Fico o VšZP: Nebudeme tolerovať zajacoviny, tvrdo zakročím

Premiér tiež odsúdil popieranie holokaustu a z nárastu preferencií extrémistov obvinil médiá.

Brexit možno prinúti univerzitu v Oxforde otvoriť si novú základňu

Francúzsko už predložilo univerzite v Oxforde lákavú ponuku.

Opel zrejme skončí vo francúzskych rukách. Bude sa vyrábať na Slovensku?

Francúzska spoločnosť PSA Group rokuje o kúpe nemeckej automobilky Opel od amerického koncernu General Motors. Značka je v dlhodobej strate.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop