Slovenská agentúra pre cestovný ruch minula na reklamu pre krízu menej

Slovenská agentúra pre cestovný ruch v minulom roku vynaložila na propagáciu Slovenska viac ako 4,8 mil. eur. Rok predtým pritom použila viac ako 10 mil. eur.

BRATISLAVA. Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) v minulom roku vynaložila na propagáciu Slovenska viac ako 4,8 mil. eur. Tieto prostriedky agentúra čerpala okrem iného na reklamu a inzerciu, tlač propagačných materiálov, výstavy, preklady, na pobyty zahraničných novinárov, mediálne kampane, štúdie, či tlačiarenské služby. Rok predtým pritom agentúra použila na prezentáciu turistického ruchu na Slovensku viac ako 10 mil. eur.

“Cieľom všetkých aktivít je úsilie o rast aktívneho zahraničného cestovného ruchu a domáceho cestovného ruchu. Vlani však tento cieľ a výsledky činnosti boli poznačené dopadom svetovej hospodárskej krízy na cestovný ruch a prechodom na menu,“ uviedla agentúra vo výročnej správa.

Agentúra vlani celkovo minula na svoju činnosť viac ako 8,8 mil. eur. Na osobné náklady, ktoré tvoria najmä mzdy pre svojich viac ako 90 zamestnancov, minula agentúra takmer 2 mil. eur. Agentúra dosiahla vlani výnosy zo svojej hlavnej činnosti vo výške viac ako 6 mil. eur. Zo štátneho rozpočtu bola činnosť agentúry podporená sumou vyše 2,4 mil. eur.

Agentúra sa v minulom roku zamerala najmä na zmiernenie dopadov hospodárskej krízy. “Činnosť agentúry v roku 2009 bola realizovaná v snahe zmierniť dopady svetovej hospodárskej krízy voľbou efektívnejších marketingových aktivít pri reálnych finančných podmienkach a zvýraznením podpory domáceho cestovného ruchu ako celosvetového trendu v boji s dopadmi svetovej hospodárskej krízy na cestovný ruch,“ konštatovala agentúra.

Slovenská agentúra pre cestovný ruch ako štátna príspevková organizácia špecializovaná na marketing a štátnu propagáciu cestovného ruchu Slovenskej republiky bola zriadená Ministerstvom hospodárstva SR v roku 1995. SACR vykonáva marketing cestovného ruchu na celoštátnej úrovni, poskytuje informácie o možnostiach cestovného ruchu na Slovensku, propaguje Slovensko ako cieľovú krajinu cestovného ruchu, snaží sa prispievať k tvorbe pozitívneho obrazu Slovenska v zahraničí a podporuje predaj produktov cestovného ruchu Slovenskej republiky.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  3. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  4. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  5. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  6. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  7. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  8. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty?
  9. ENGIE Services odovzdala do prevádzky novú kotolňu v Košiciach
  10. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty
  1. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  2. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  3. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  4. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  5. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  6. Slávnostná imatrikulácia SvF STU v Bratislave
  7. Univerzita vyTVORená nápadmi študentov!
  8. Slovenské mestá môžu využiť eurofondy na zelené strechy
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Program obnovy chodníkov v Starom Meste schválený
  1. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 19 784
  2. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 4 842
  3. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty? 2 803
  4. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty 2 446
  5. Kedy sa refinancovanie oplatí? 2 284
  6. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 2 168
  7. Lokalita pod Kolibou výrazne mení svoju tvár 1 784
  8. Exotické destinácie s priamym letom z Viedne 1 682
  9. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 459
  10. Potraviny typické pre váš región nájdete už aj v Kauflande 1 254

Hlavné správy zo Sme.sk

BRATISLAVA

Nivy zatvoria. Pozrite si, kde vystúpite v Bratislave z autobusu

Novú stanicu chcú postaviť do troch rokov.

SVET

Zomrela dedička L'Oréalu, najbohatšia žena sveta

Zásluhy Liliane Bettencourtovej sa ocitli v tieni afér.

Neprehliadnite tiež

Bystrica má novú autobusovú stanicu. Pozrite sa, ako sa menila

Predchádzajúca stanica bola otvorená v 80. rokoch a nikdy nebola celkom dokončená, nový terminál je najmodernejší v krajine.

Čo si o autokamerách myslí polícia a môže ísť video na Facebook?

Autokamery snímajú aj poznávacie značky a tváre ľudí, s videami preto treba narábať opatrne.

Hľadá sa EY Podnikateľ roka, víťaz pocestuje do Monte Carla

Do súťaže môžu podnikateľov nominovať aj ich zákazníci alebo známi.

Nová dotácia. Časť drevodomu zaplatí po novom štát

Tento rok rozdelí rezort pôdohospodárstva na montované domy z dreva milión eur. Výška podpory bude závisieť od regiónu