Slovenská agentúra pre cestovný ruch minula na reklamu pre krízu menej

Slovenská agentúra pre cestovný ruch v minulom roku vynaložila na propagáciu Slovenska viac ako 4,8 mil. eur. Rok predtým pritom použila viac ako 10 mil. eur.

BRATISLAVA. Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) v minulom roku vynaložila na propagáciu Slovenska viac ako 4,8 mil. eur. Tieto prostriedky agentúra čerpala okrem iného na reklamu a inzerciu, tlač propagačných materiálov, výstavy, preklady, na pobyty zahraničných novinárov, mediálne kampane, štúdie, či tlačiarenské služby. Rok predtým pritom agentúra použila na prezentáciu turistického ruchu na Slovensku viac ako 10 mil. eur.

“Cieľom všetkých aktivít je úsilie o rast aktívneho zahraničného cestovného ruchu a domáceho cestovného ruchu. Vlani však tento cieľ a výsledky činnosti boli poznačené dopadom svetovej hospodárskej krízy na cestovný ruch a prechodom na menu,“ uviedla agentúra vo výročnej správa.

Agentúra vlani celkovo minula na svoju činnosť viac ako 8,8 mil. eur. Na osobné náklady, ktoré tvoria najmä mzdy pre svojich viac ako 90 zamestnancov, minula agentúra takmer 2 mil. eur. Agentúra dosiahla vlani výnosy zo svojej hlavnej činnosti vo výške viac ako 6 mil. eur. Zo štátneho rozpočtu bola činnosť agentúry podporená sumou vyše 2,4 mil. eur.

Agentúra sa v minulom roku zamerala najmä na zmiernenie dopadov hospodárskej krízy. “Činnosť agentúry v roku 2009 bola realizovaná v snahe zmierniť dopady svetovej hospodárskej krízy voľbou efektívnejších marketingových aktivít pri reálnych finančných podmienkach a zvýraznením podpory domáceho cestovného ruchu ako celosvetového trendu v boji s dopadmi svetovej hospodárskej krízy na cestovný ruch,“ konštatovala agentúra.

Slovenská agentúra pre cestovný ruch ako štátna príspevková organizácia špecializovaná na marketing a štátnu propagáciu cestovného ruchu Slovenskej republiky bola zriadená Ministerstvom hospodárstva SR v roku 1995. SACR vykonáva marketing cestovného ruchu na celoštátnej úrovni, poskytuje informácie o možnostiach cestovného ruchu na Slovensku, propaguje Slovensko ako cieľovú krajinu cestovného ruchu, snaží sa prispievať k tvorbe pozitívneho obrazu Slovenska v zahraničí a podporuje predaj produktov cestovného ruchu Slovenskej republiky.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy)
  2. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  3. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  4. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  5. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  6. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  7. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  8. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  9. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  10. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní
  1. Aj vy môžete mať pekný trávnik, poradí vám expert
  2. Výrobky, ktoré chutia a voňajú ako z domácej zabíjačky
  3. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy)
  4. Profesionálne sa predaj nehnuteľností dá robiť jedine exkluzívne
  5. HÝBSA Slovensko odštartovalo turné po Slovensku. Buďte pri tom!
  6. Každý štvrtý 70-tnik na Slovensku má cukrovku, pribúdajú mladší
  7. 5 hviezdičkové apartmány priamo na pobreží - Dubrovník
  8. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  9. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  10. Nová veľvyslankyňa Turecka na návšteve EU v Bratislave
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 15 921
  2. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 10 922
  3. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy) 7 672
  4. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií 6 691
  5. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky 6 357
  6. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 6 132
  7. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 6 088
  8. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished! 4 886
  9. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 4 874
  10. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou 3 870

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Ekumenik Trump? To nevie, zato stomiliardový biznis áno (Schutzov týždeň)

Proti „ideám“ Sme rodina je šuvix aj nový „sociálny balík“ Smer-SNS-HíD.

DOMOV

Cirkev o podpore Kotlebu: takto sa kňazi nesmú správať

Biskupi ideológii pozornosť nevenujú.

DOMOV

Politici, ktorým zrušia stranu, nebudú môcť ďalej pôsobiť

V zahraničí zákaz znamenal pre niektorých ľudí politický koniec.

Neprehliadnite tiež

Ako odhaliť šmejdov ešte pred konaním akcie a čo spraviť s výrobkami

Zmluvy, ktoré človek podpíše na nelegálne usporiadanej akcii, neplatia.

Bloomberg: Elektrické auta môžu byť lacnejšie než benzínové

Pokles cien batérií by mohol znamenať, že elektrické autá zlacnejú už v roku 2025.

Plat bez práce môže fungovať v niektorých štátoch, na Slovensku nie

Obhajcovia základného príjmu tvrdia, že pomôže zlepšiť životnú úroveň chudobných a štátu sa vďaka nemu znížia výdavky.

V Bratislave zvažujú postaviť parkovací dom s parkom na streche

Parkovací dom chce postaviť mestská časť, rekreačná zóna má mať 1423 štvorcových metrov.