Britské firmy plánujú tento rok na marketing minúť viac

Viac ako tretina zo vzorky 300 firiem, ktoré boli oslovené v prieskume spoločností IPA a BDO povedala, že plánujú zvýšiť svoje celkové náklady na marketing.

LONDÝN. Britské spoločnosti minú na marketing tento rok pravdepodobne viac peňažných prostriedkov ako v predchádzajúcom roku, pretože ekonomika v krajine sa oživuje. Viac ako tretina zo vzorky 300 firiem, ktoré boli oslovené v prieskume spoločností IPA a BDO povedala, že plánujú zvýšiť svoje celkové náklady na marketing a približne štvrtina firiem ich plánuje v porovnaní s predchádzajúcim rokom znížiť.

Približne 20 % firiem povedalo, že svoje pôvodné rozpočty na marketing upravili v prvom štvrťroku smerom nahor a 16 % upravilo svoje rozpočty opačným smerom. Prvýkrát za dva a pol roka nastala situácia, keď viac firiem svoje očakávania upravilo smerom nahor, ako smerom nadol. Viacero spoločností uviedlo, že väčšie množstvo peňazí minú na internetovú reklamu, ktorá prináša viac merateľné výsledky, než ostatné média.

"Toto je nevyhnutné pre viac udržateľné oživenie a podporí to ekonomický rast v najbližších kvartáloch," povedal Chris Williamson, autor prieskumu. Celkové ročné náklady na marketing vo Veľkej Británii sú zhruba 35 mld. libier.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  4. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  8. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  9. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  10. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  1. Jakub Mankovecký z SPU v Nitre bol opäť úspešný v reze viniča
  2. Hitparáda štiav
  3. 14. ročník AmCham „Job Fair“ v Košiciach
  4. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  5. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  6. Malé knedličky, veľké dojmy
  7. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  8. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  9. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  10. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  1. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 10 569
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 8 043
  3. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 7 505
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 5 575
  5. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 5 529
  6. Volkswagen Golf: Viac, než facelift 4 902
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 462
  8. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 2 643
  9. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo 2 458
  10. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa 2 186

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Británia sa rozhodla, hranice aj pre Slovákov chce zatvoriť už v marci

Theresa Mayová chystá obmedzenie voľného pohybu oznámiť v rovnaký deň, kedy oficiálne spustí rokovania o brexite.

DOLNÝ ZEMPLÍN KORZÁR

Smer na východe už oslavuje MDŽ. Zabáva vtipmi o svokrách

Nikto nespomínal ističe, ceny elektriny, ani dôchodky.

Neprehliadnite tiež

UPC zvyšuje ceny internetu a televízie. Čo môžete robiť?

Káblová spoločnosť mení služby a ceny uprostred viazanosti, ľudia sa búria.

Buffett kúpil za dva mesiace 120 miliónov akcií Apple

Tim Cook podľa miliardára odviedol kus dobrej práce.

SNS: Ochrana pôdy znamená nepodporiť pravidlá Bruselu

Zrušenie ochrannej lehoty môže spôsobiť predaj pôdy zahraničným špekulantom.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop