Agentúra pre cestovný ruch chce minúť na propagáciu 2,1 milióna eur

Slovenská agentúra pre cestovný ruch už hľadá firmu, ktorá jej zabezpečí tlač propagačných materiálov najmä magazínu, brožúr, plagátov, letákov, rôznych druhov máp a ďalších tlačovín.

BRATISLAVA. Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) plánuje vynaložiť na tlačiarenské, grafické a prekladateľské služby približne 2,1 mil. eur.

Agentúra už hľadá firmu, ktorá jej zabezpečí tlač propagačných materiálov najmä magazínu, brožúr, plagátov, letákov, rôznych druhov máp a ďalších tlačovín, ktoré používa pri svojej činnosti. "Súčasťou predmetu zákazky je aj balenie, manipulácia, skladovanie a preprava tlačovín," uvádza agentúra vo vyhlásenom tendri.

Slovenská agentúra pre cestovný ruch plánuje s úspešným uchádzačom podpísať zmluvu na obdobie 31 mesiacov. Potenciálni uchádzači sa môžu o zákazku agentúry uchádzať do 26. apríla tohto roka.

Slovenská agentúra pre cestovný ruch je štátna príspevková organizácia. Bola zriadená v roku 1995 Ministerstvom hospodárstva SR. Agentúra vykonáva marketing a štátnu propagáciu cestovného ruchu Slovenskej republiky, edičnú činnosť, poradenské a konzultačné aktivity. Od roku 2004 zabezpečuje agentúra, ako sprostredkovateľský orgán rezortu hospodárstva, implementáciu štrukturálnych fondov Európskej únie do projektov v cestovnom ruchu.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  5. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  6. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  7. Kam do tepla v januári?
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  9. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život
  10. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru?
  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Alarica – new business project in the market of shoes
  3. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  4. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  5. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  6. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  7. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  8. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  9. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  10. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 17 005
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 8 750
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 615
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 2 315
  5. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali 1 962
  6. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 1 919
  7. Kam do tepla v januári? 1 846
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 1 653
  9. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 496
  10. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru? 907

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Štefunko: Nešiel by som do toho, keby som mal byť bezvýznamný hráč

Predseda novej strany Progresívne Slovensko si trúfa vo voľbách na 15 percent. Kandidátov chce nasadiť už do tohtoročných komunáliek.

KOMENTÁRE

Babiš rovná sa ANO, ANO rovná sa Babiš

Kdesi na konci tunela sa predsa len čosi črtá.

SVET

Ukrajina priznala vojnu s Ruskom. Slova vojna sa však bojí

Na východe Ukrajiny už aj formálne prebieha otvorený konflikt.

Neprehliadnite tiež

Agentúra S&P potvrdila ratingy Českej republiky

Česká ekonomika naďalej rastie.

Nemci našli v dieselových motoroch Audi softvér na reguláciu emisií

Audi musí povolať do servisom viac ako 120-tisíc áut.

Americké akciové indexy stúpli na nové rekordné maximá

Investori si nevšímali, že Kongres neschváli dočasný rozpočet pre federálnu vládu.

Čistý prírastok malých a stredných podnikov dlhodobo klesá

Počet vzniknutých malých a stredných podnikov prevyšoval v roku 2016 počet zaniknutých.