Tesco vyhlásilo plán podpory domácich dodávateľov

Spoločnosť Tesco predstavilo plán podpory domácich dodávateľov, ktorých má v portfóliu vyše 800. Ide o dlhodobú propagačná kampaň slovenských výrobkov priamo na predajnej ploche v sieti Tesco obchodov pod názvom Vyrobené v SR.

BRATISLAVA. Spoločnosť Tesco predstavilo plán podpory domácich dodávateľov, ktorých má v portfóliu vyše 800. Ide o dlhodobú propagačnú kampaň slovenských výrobkov priamo na predajnej ploche v sieti Tesco obchodov pod názvom Vyrobené v SR. Okrem toho chce Tesco organizovať výjazdy do rôznych regiónov Slovenska, aby predstavili obchodnú stratégiu a nové príležitosti pre regionálnych dodávateľov. "Cieľom našej najnovšej iniciatívy je nájsť nové cesty podpory a spolupráce s domácimi dodávateľmi," vyhlasuje Darina Kubranská, riaditeľka oddelenia čerstvých potravín Tesco Stores SR.

Ako uvádza Tesco, zámerom propagačnej kampane pod názvom Vyrobené v SR s podtitulkom Sme hrdí na to, že ponúkame tisícky výrobkov vyrobených na Slovensku, je zviditeľniť výrobky od národných výrobcov čerstvých a trvanlivých potravín. Spoločnosť toto nové značenie slovenských výrobkov priamo na predaj ploche pilotne otestovala vo svojom hypermarkete na Zlatých pieskoch. Na cenovkách výrobkov a terčíkoch je mapka Slovenska a nápis Vyrobené v SR. V obchode sú vyvesené plagáty a ďalšie pútače, ktoré upozorňujú na ponuku potravín domácej proveniencie.

Podľa prieskumu urobeného pri príležitosti propagačnej kampane k slovenským výrobkom, až 40 % opýtaných si nové označenie propagačných materiálov v hypermarkete Tesco Zlaté piesky všimlo a 17 % dokonca uviedlo, že nová kampaň ovplyvnila ich výber. Z prieskumu ďalej vyplynulo, že väčšina opýtaných sa vyjadrila, že potraviny slovenského pôvodu vnímajú ako najkvalitnejšie. O slovenské výrobky prejavujú záujem rôzne vekové kategórie, ale výrazne ľudia nad 45 rokov. Medzi najobľúbenejšie patria typické výrobky ako bryndza, oštiepky, parenice, ovčie syry, spišské párky, a z hotových jedál najmä halušky, lokše a zo sladkostí typické tatranky.

Spoločnosť Tesco vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 80 obchodov. Z toho päť obchodných domov, 49 hypermarketov, 21 supermarketov a päť Tesco expresov a 16 čerpacích staníc. Od roku 2005 poskytuje Tesco servis zákazníkom prostredníctvom distribučného centra v Beckove a skladu pri Senci a v Gáni pri Galante. Posledné dve menované centrá so zameraním na textil a priemyselný tovar slúžia nielen pre Slovensko, ale aj pre obchody v Maďarsku, Poľsku a v Českej republike. So svojimi vyše 8 300 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším zamestnávateľom na Slovensku.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  2. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  3. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  4. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  5. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  6. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  7. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  9. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní
  10. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou
  1. Profesionálne sa predaj nehnuteľností dá robiť jedine exkluzívne
  2. HÝBSA Slovensko odštartovalo turné po Slovensku. Buďte pri tom!
  3. Každý štvrtý 70-tnik na Slovensku má cukrovku, pribúdajú mladší
  4. 5 hviezdičkové apartmány priamo na pobreží - Dubrovník
  5. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  6. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  7. Nová veľvyslankyňa Turecka na návšteve EU v Bratislave
  8. Prijatie delegácie rektorov ekonomických univerzít z Indonézie
  9. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky
  10. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 14 613
  2. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 9 816
  3. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 9 359
  4. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky 6 240
  5. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 6 192
  6. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií 5 473
  7. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 5 242
  8. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou 4 967
  9. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní 4 249
  10. Desať obľúbených miest v Chorvátsku 4 157

Hlavné správy zo Sme.sk

ŽENA

Chcete vyzerať atraktívnejšie? Mali by ste sa vyspať

Vedci oficiálne potvrdili, že dostatok spánku súvisí s tým, ako pôsobí náš výzor na ostatných.

DOMOV

Čo by nasledovalo, ak by súd rozpustil Kotlebovu ĽSNS?

Poslanci ĽSNS by o svoj mandát neprišli. Ich stranícka kasa by sa však zrejme vyprázdnila

DOMOV

Generálny prokurátor navrhol zrušiť Kotlebovu stranu

Najvyšší súd obdržal podnet na rozpustenie ĽSNS.

Neprehliadnite tiež

Číňania chcú s českým Bonatransom vyrábať kolesá pre rýchlovlaky

Bonatrans potvrdil, že firmy o spolupráci rokujú, ďalšie podrobnosti nie sú známe.

Kiska podpísal zákon, ktorý má posilniť ochranu pôdy

Prezident odobril vznik Fondu na podporu kultúry národnostných menšín.

Na dotácie dal Fico vlani menej ako rok predtým

Vlani objem poskytnutých prostriedkov klesol, a to o 55,10 milióna eur.

Profesor: Video o zelenine z Lidla je kačica, neverím mu

Ak by mal prístroj dobre zmerať dusičnany, stál by desaťtisíce, nie sto eur.