Tesco vyhlásilo plán podpory domácich dodávateľov

Spoločnosť Tesco predstavilo plán podpory domácich dodávateľov, ktorých má v portfóliu vyše 800. Ide o dlhodobú propagačná kampaň slovenských výrobkov priamo na predajnej ploche v sieti Tesco obchodov pod názvom Vyrobené v SR.

BRATISLAVA. Spoločnosť Tesco predstavilo plán podpory domácich dodávateľov, ktorých má v portfóliu vyše 800. Ide o dlhodobú propagačnú kampaň slovenských výrobkov priamo na predajnej ploche v sieti Tesco obchodov pod názvom Vyrobené v SR. Okrem toho chce Tesco organizovať výjazdy do rôznych regiónov Slovenska, aby predstavili obchodnú stratégiu a nové príležitosti pre regionálnych dodávateľov. "Cieľom našej najnovšej iniciatívy je nájsť nové cesty podpory a spolupráce s domácimi dodávateľmi," vyhlasuje Darina Kubranská, riaditeľka oddelenia čerstvých potravín Tesco Stores SR.

Ako uvádza Tesco, zámerom propagačnej kampane pod názvom Vyrobené v SR s podtitulkom Sme hrdí na to, že ponúkame tisícky výrobkov vyrobených na Slovensku, je zviditeľniť výrobky od národných výrobcov čerstvých a trvanlivých potravín. Spoločnosť toto nové značenie slovenských výrobkov priamo na predaj ploche pilotne otestovala vo svojom hypermarkete na Zlatých pieskoch. Na cenovkách výrobkov a terčíkoch je mapka Slovenska a nápis Vyrobené v SR. V obchode sú vyvesené plagáty a ďalšie pútače, ktoré upozorňujú na ponuku potravín domácej proveniencie.

Podľa prieskumu urobeného pri príležitosti propagačnej kampane k slovenským výrobkom, až 40 % opýtaných si nové označenie propagačných materiálov v hypermarkete Tesco Zlaté piesky všimlo a 17 % dokonca uviedlo, že nová kampaň ovplyvnila ich výber. Z prieskumu ďalej vyplynulo, že väčšina opýtaných sa vyjadrila, že potraviny slovenského pôvodu vnímajú ako najkvalitnejšie. O slovenské výrobky prejavujú záujem rôzne vekové kategórie, ale výrazne ľudia nad 45 rokov. Medzi najobľúbenejšie patria typické výrobky ako bryndza, oštiepky, parenice, ovčie syry, spišské párky, a z hotových jedál najmä halušky, lokše a zo sladkostí typické tatranky.

Spoločnosť Tesco vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 80 obchodov. Z toho päť obchodných domov, 49 hypermarketov, 21 supermarketov a päť Tesco expresov a 16 čerpacích staníc. Od roku 2005 poskytuje Tesco servis zákazníkom prostredníctvom distribučného centra v Beckove a skladu pri Senci a v Gáni pri Galante. Posledné dve menované centrá so zameraním na textil a priemyselný tovar slúžia nielen pre Slovensko, ale aj pre obchody v Maďarsku, Poľsku a v Českej republike. So svojimi vyše 8 300 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším zamestnávateľom na Slovensku.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  2. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  3. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  4. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  5. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  6. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  7. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  8. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  9. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  10. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  1. Malé knedličky, veľké dojmy
  2. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  4. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  5. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  6. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  7. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  8. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  9. Svadba v kraji lietajúceho mnícha Cypriána
  10. Vecný dar pre Detské kardiocentrum v Bratislave
  1. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 10 660
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 10 646
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 8 603
  4. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 6 593
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 6 087
  6. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 4 800
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 861
  8. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 3 248
  9. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet 2 978
  10. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 2 659

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Chaos okolo cien elektriny pokračuje. Koľko vlastne zaplatíte po novom?

Začiatkom roka v niektorých prípadoch stúpli ceny za elektrinu neúmerne. Po politickom tlaku preto z postu šéfa regulátora odstúpil Jozef Holjenčík.

KOMENTÁRE

Pozrite, čo sa stalo na Slovensku, hromží Trump pred kamerami

Preceňovanie utečeneckej témy odpútava pozornosť od úplatkov, kriminality.

Neprehliadnite tiež

Čína sa vlani stala najväčším obchodným partnerom Nemecka

USA však zostali najdôležitejším exportným trhom pre Nemecko.

Spiatočné letenky do Ameriky sa už predávajú za menej ako 150 eur

Nórska nízkonákladová letecká spoločnosť Norwegian už predáva letenku za menej ako sto eur.

Po Trumpovej dcére chcú Číňania pomenovať obrúsky aj alkohol

Ivanka Trumpová zaujala čínske firmy, keď navštívila čínsku ambasádu vo Washingtone.

Kmotrík sa posilňuje v susednom Česku. Kúpil tretiu najväčšiu sieť trafík

Za väčšinový podiel v tarfikovej sieti Valmont zaplatil približne 22 miliónov eur. V súťaži sa stretol so štyrmi uchádzačmi


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop