BRATISLAVA. ČTK o tom informovala spoločnosť TNS Media Intelligence. Nejde však o reálne výdavky na reklamu, pretože údaje nezahŕňajú rôzne zľavy a bonusy; čísla sú vypočítané na základe hrubých cenníkov za reklamu v médiách.
Rozdelenie reklamy podľa jednotlivých typov médií ani komentár k výsledkom TNS neposkytla. Podľa skorších informácií v minulom roku klesali najmä reklamné výdavky v televíziách, ktoré majú na celkovom objeme reklamy najväčší podiel. Dôvodom bolo zníženie oficiálnych cien v cenníkoch televízií. Odborníci sa tiež zhodli, že pod prepad reklamného trhu sa vlani podpísala hospodárska kríza.
Presnejšie informácie o vývoji reklamného trhu by mali byť známe neskôr, rovnako ako údaje o reálnych výdavkoch na reklamu. Tie by mali ukázať, koľko sa v skutočnosti na reklamu minulo.