BRATISLAVA. "Najnovšie sa napríklad niektorí potravinári majú podieľať na úhradách zákazníckych benefitov, spadajúcich do projektu vernostných kariet jedného z popredných predajcov na domácom potravinovom trhu, podporovaného masívnou reklamnou kampaňou," uviedla komora vo svojej tlačovej
Ako tiež vyplýva z dokumentu, ktorý sa podarilo potravinárom získať, obchodník v ňom svojich dodávateľov oboznamuje s princípmi zákazníckych vernostných kariet, očakávaným počtom kupujúcich, ktorí sa do neho zapoja i predpokladaným počtom kupónov na zľavy, ktoré bude medzi nich distribuovať. "Očakávame, že využijete túto príležitosť a zapojíte sa do tohto mimoriadneho projektu," uvádza sa vraj v dokumente, ktorý SPPK získala. Dôsledky nesplnenia tohto očakávania podľa potravinárov obchodník síce bližšie nešpecifikuje, ale viacerí producenti v anonymnej ankete poľnohospodárov a potravinárov vraj potvrdili, že by mohli súvisieť s ukončením, alebo výrazným obmedzením spolupráce.