Kofola prechádza 1. októbra na priamu distribúciu

Slovensko ako prvé zo skupiny Kofola prechádza dnes na komplexnú priamu distribúciu svojich produktov v rámci celej krajiny.

BRATISLAVA. Strategickú zmenu potvrdil generálny riaditeľ spoločnosti Kofola na Slovensku Marián Šefčovič.

Spoločnosť Kofola predáva nealkoholické nápoje na Slovensku od roku 1998. O štyri roky neskôr otvorila v Rajeckej Lesnej výrobný závod. Za viac ako 10 rokov sa rozvíjala vďaka investíciám a vývoju nových produktov, ktoré oslovili obchodných partnerov a konečných spotrebiteľov. Napomáhal tomu aj rast nealko trhu a kúpyschopnosti domácností v SR. "Vedeli sme," povedal ďalej riaditeľ, "že pre udržanie postavenia na trhu a prítomnosti v ponuke našich obchodných partnerov musí Kofola urobiť takú kvalitatívnu zmenu, ktorá obe strany posunie ďalej. Spúšťame preto komplexnú priamu distribúciu".

Zmenou stratégie bude mať podnik Kofola možnosť kontrolovať všetky medzistupne distribúcie nápoja z výrobnej linky na predajné miesto. Kvalitu nápojov, ktorá je pre podnik prioritou, totiž okrem zloženia a postupu výroby vo významnej miere ovplyvňuje celý distribučný proces.

Priama distribúcia nie je v závode Kofola na Slovensku, ani v ďalších krajinách skupiny úplnou novinkou. V súčasnosti spoločnosť priamo zaváža tovar do niektorých maloobchodných reťazcov a gastro prevádzok. Avšak v žiadnej z krajín skupiny Kofola nie je zatiaľ priama distribúcia určená pre všetkých partnerov, a to bez ohľadu na región a typ predajného miesta. "Pokračujeme teda v spolupráci s veľkoobchodmi, aj s obchodníkmi priameho predaja," dodal riaditeľ.

Distribučné sklady podniku Kofola sa budú nachádzať v Rajeckej Lesnej, Senci a Malom Šariši a cross dock vo Zvolene.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  2. Projekt Seberíniho: 60% vypredané ešte pred začiatkom kampane
  3. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  4. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  5. Hyundai Tucson Shadow určite nezostane v tieni.
  6. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  7. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  8. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  9. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  10. Rastie nám pokrivená generácia?
  1. Projekt Seberíniho: 60% vypredané ešte pred začiatkom kampane
  2. FSEV UK v Bratislave: Prax je súčasťou študijných programov
  3. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  4. Hyundai Tucson Shadow určite nezostane v tieni.
  5. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  6. Exkurzia odborárov a absolventov SvF STU v Bratislave 2017
  7. Zvolen: Zvolenčania myslia na zabezpečenie svojich domovov
  8. Detské zúbky sú veda
  9. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  10. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 7 434
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 3 143
  3. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to) 2 872
  4. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 628
  5. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 1 898
  6. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy! 1 165
  7. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 1 143
  8. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 136
  9. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách 1 003
  10. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 920

Téma: Kultové značky socializmu, ktoré prežili


Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Chcel byť námorníkom, školí kapitánov. Z lásky k Dunaju si urobil živobytie

Význam vodného turizmu sme nedocenili, chýbajú služby, tvrdí Komárňan Marián Molnár

KOMENTÁRE

Menej rande, alkoholu aj sexu. Súčasná doba predlžuje dospievanie

Dnes je dvadsaťpäťka novou osemnástkou.

EKONOMIKA

Obchody už nechcú zbytočne vyhadzovať potraviny

Reťazce vyhadzujú tony potravín, mnohé končia v koši zbytočne.

Neprehliadnite tiež

Svetová ekonomika solídne rastie aj napriek mnohým rizikám

Takmer dekádu po vypuknutí globálnej finančnej krízy sa svetová ekonomika oživuje.

Volvo Cars natlačí do závodu v Južnej Karolíne miliardu dolárov

Volvo je v poradí tretím veľkým výrobcom áut, ktorý prichádza do Južnej Karolíny.

Čínská Alibaba chce vybudovať globálnu logistickú sieť, investuje miliardy

Alibaba, ktorá patrí k jednej z najhodnotnejších spoločností v Ázii, profituje z pokračujúceho apetítu čínskych spotrebiteľov.

Obchody už nechcú zbytočne vyhadzovať potraviny

Reťazce vyhadzujú tony potravín, mnohé končia v koši zbytočne.