Toyota investuje do kampane v USA miliardu dolárov

Japonská automobilka Toyota Motor pripravuje marketingovú kampaň v hodnote 1 mld. USD, čím plánuje zvýšiť predaj svojich vozidiel na americkom trhu počas štvrtého ...

DETROIT. Japonská automobilka Toyota Motor pripravuje marketingovú kampaň v hodnote 1 mld. USD, čím plánuje zvýšiť predaj svojich vozidiel na americkom trhu počas štvrtého kvartálu. Okrem väčšieho úsilia osloviť amerických zákazníkov chce Toyota rozšíriť aj produkciu svojich hybridných automobilov pod značkou Prius. Celkové výdavky na kampaň sú určené na prezentáciu v médiách, stimuly pre zákazníkov a predajcov ako aj na podporu lízingu. Marketingový plán predstavil šéf automobilky Akio Toyoda spolu s americkými predstaviteľmi na výročnom stretnutí predajcov v Las Vegas. Podľa hovorcu spoločnosti Irva Millera je súčasný marketingový plán o 30 až 40 % drahší, než spoločnosť bežne na marketing a reklamu kvartálne minie.

Realizáciu plánu oznámila spoločnosť v čase, keď zápasí s najhorším prepadom od založenia v roku 1937. V súčasnom hospodárskom roku by mala Toyota podľa očakávaní evidovať už druhú ročnú stratu po sebe. Medzi desať najpredávanejších automobilových modelov na americkom trhu sa v rámci programu vládnych stimulačných opatrení zaradili od Toyoty až tri. Ako uviedli predstavitelia automobilky tento týždeň vo Frankfurte, Toyota plánuje do konca súčasného roka predať celosvetovo 500 až 600 tisíc hybridných vozidiel.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  7. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  1. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 21 035
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 7 631
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 6 648
  4. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 5 443
  5. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 972
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 815
  7. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 813
  8. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty? 1 768
  9. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty 1 681
  10. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 1 206

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Vracajú sa deväťdesiate roky a prečo sa Danko drží ruskej letky

Povedať, že Fico III a Mečiar III už sú jedna k jednej, sa ešte nedá, ale synchronizovaná akcia proti Kiskovi je porovnateľná iba a len s únosom mladého Kováča.

DOMOV

Lipšic dostal za nehodu z minulého roka podmienečný trest

Súd odsúdil bývalého poslanca a ministra Lipšica.

Neprehliadnite tiež

Do Prahy dorazili čínske bicykle ofo, ide o najväčšiu bikesharingovú službu na svete

Obyvatelia Prahy môžu zadarmo jazdiť na bicykloch od firmy ofo. Stačí im na to len mobilný telefón.

V Bratislave otvorili pizzeriu Domino´s, druhú najväčšiu sieť na svete

Pizzeria Domino´s má v hlavnom meste problém s doručovaním.

Čoskoro prijme Slovensko eurosmernicu ATAD, ktorá má prispieť k férovému zdaneniu

Cieľom smernice je aj uľahčiť výmenu informácií medzi finančnými spravodajskými jednotkami pri identifikácii a sledovaní podozrivých transakcií.

Eset odhalil novú špehovaciu kampaň

Novú špehovaciu kampaň zaznamenal Eset v siedmich krajinách.