PEKING. Predaj vozidiel nemeckej automobilky Mercedes-Benz patriacej do skupiny Daimler sa za obdobie prvých sedem mesiacov medziročne zvýšil o 49 %, spoločnosť v Číne tak celkovo predala 31 711 áut. Predaj značky za prvý polrok dosiahol medziročný rast na úrovni 40 %, čo je tempo rastu, ktoré si plánuje spoločnosť udržať aj počas zvyšnej časti roka. "V tomto momente máme dobré predpoklady byť tak úspešní, ako počas prvého polroku," uviedol to vo štvrtok Ulrich Walker, ktorý je riaditeľom divízie pre severovýchodnú Áziu.
Celkový predaj osobných automobilov v Číne vzrástol v júli na medziročnej báze o 70,5 %, pod ktoré sa podpísali vládne stimulačné opatrenia vrátane zníženia dane z predaja malých vozidiel a dotácií pre vidieckych kupujúcich. Spotrebiteľská dôvera v najľudnatejšej krajine sveta sa tak zvýšila. Úroveň predaja v krajine by mala podľa očakávaní Walkera v budúcnosti vzrásť aj vďaka uvedeniu nového modelu limuzíny najvyššej triedy, ktorý dosahuje najväčší predaj práve v Číne.