Ford dosiahol rast predaja áut, prvý takmer po 2 rokoch

Americká automobilka Ford Motor zaznamenala v júli tohto roka rast predaja áut oproti júlu 2008 o 2,3 %, čo je prvý medziročný ...

NEW YORK. Americká automobilka Ford Motor zaznamenala v júli tohto roka rast predaja áut oproti júlu 2008 o 2,3 %, čo je prvý medziročný rast predaja od novembra 2007. Podľa firmy sa na tomto úspešnom výsledku hlavnou mierou podieľalo šrotovné, ktoré vláda oficiálne spustila 24. júla. Do šiestich dní sa 1 miliarda USD (699,15 milióna eur) určená na zošrotovanie starých a nákup 250.000 nových áut minula.

Ford, ktorý ako jediný z troch hlavných automobiliek v USA nemusel požiadať vládu o záchranný úver a neuchýlil sa k bankrotovej ochrane, zároveň informoval, že je aj jedinou automobilkou v USA, ktorá zaznamenala v tomto roku mesačný rast.

V júli automobilka predala v USA 165.279 áut oproti 161.530 predaných v júli 2008. Najväčší rast dosiahla na predaj určená firma Volvo. Tá predala minulý mesiac v USA 6441 vozidiel, čo znamená 25,7-% medziročný rast. Z kľúčových značiek Fordu ako Ford, Lincoln a Mercury predala automobilka 158.838 áut, čo znamená rast o 1,6 %.

Informovala o tom agentúra Reuters.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Odteraz pri volaniach už nemusíte rátať minúty
  2. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  3. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou
  4. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  5. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  6. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  7. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  8. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  9. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  10. I cez prázdniny testujte elektrobicykle
  1. Pred 25 rokmi musela byť jazdenka zo západu
  2. Odteraz pri volaniach už nemusíte rátať minúty
  3. Nenaleťte pochybným predajcom jazdeniek
  4. Cíťte sa v priestore príjemne
  5. Ktorý odšťavovač má najvyššiu výťažnosť?
  6. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  7. Ako si vybrať wc a umývadlo?
  8. Poslanec M. Borguľa bojuje proti netransparentnému tendru
  9. Grantová výzva na vykonávanie činností informačných centier
  10. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou
  1. Odteraz pri volaniach už nemusíte rátať minúty 6 863
  2. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade 5 094
  3. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky 4 666
  4. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 3 995
  5. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami 3 705
  6. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou 3 302
  7. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku 2 989
  8. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou 2 980
  9. I cez prázdniny testujte elektrobicykle 1 996
  10. Máte už vybranú dovolenku na júl? 851

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Plavčan vysvetľoval eurofondy, z tlačovky utiekol

Minister školstva zvolal tlačovú konferenciu, na ktorej chcel vysvetliť pochybné dotácie. Dovolil dve otázky pre televíziu a ušiel.

DOMOV

Prieskum: Súčasná koalícia by vládu nezložila, extrémisti klesli

Ak by sa voľby konali v júli, zvíťazil by Smer.

BRATISLAVA

Z Tyršovho nábrežia sa stal kemp pre turistov

Na petržalskej strane Dunaja parkujú karavany, hoci tam nie je kemp.

DOMOV

Šípoš: Rezerva premiéra by mala slúžiť len na krízové stavy

Pri rozdeľovaní dotácií chýba priehľadná súťaž, hovorí Gabriel Šípoš.

Neprehliadnite tiež

Kečup z českého Lidla obsahoval o polovicu menej paradajok, než mal

S privátnou značkou kečupu mal minulý týždeň problém aj Kaufland.

Počet pracujúcich v poľnohospodárstve klesá, platy v tomto odvetví rástli

Priemerná mesačná mzda v poľnohospodárstve dosiahla výšku 702 eur.

Nintendo opäť zarába vďaka konzole Switch

Firme sa darí najmä pre veľký dopyt po konzole Switch.

Slováci dôverujú najviac domácim potravinám, pôvod si všímajú najmä pri mäse

Spotrebitelia vnímajú pôvod slovenských potravín najcitlivejšie pri mäse a pri mliečnych výrobkoch.