FRANKFURT NAD MOHANOM. Nemecký výrobca športových potrieb firma Puma zaznamenal v 1. polroku 2009 pokles zisku medziročne o 6,6 percenta. Jedným z dôvodov je malý počet medzinárodných športových podujatí v tomto roku.
Prevádzkový zisk tretieho najväčšieho výrobcu športových potrieb na svete sa v 1. polroku 2009 znížil na 176,7 milióna eur (5,32 miliardy Sk) zo 189,1 milióna eur (5,70 miliardy Sk) v rovnakom období vlani.
Tržby v sledovanom období klesli o 3,8 % na 1,298 miliardy eur (39,1 miliardy Sk).
Čo sa týka regiónov, v Európe, na Blízkom východe a v Afrike, ktoré sa podieľajú približne 50 % na celkovom obrate Pumy, sa predaj produktov tejto značky za prvých 6 mesiacov 2009 znížil o 10 % oproti minulému roku.